ECE'DEN
4 gün sonra yeniden, okuldaydık. Hocanın boş boş konuşması her ne kadar beni sinir etse de, sesimi çıkarmadım.
Sınıfta gözlerimi gezdirdiğimde salak Kerem'in bana baktığını gördüm. Ona baktığımı görünce sırıttı ve ben de ona dil çıkarıp önüme döndüm.
Hoca(!) bana seslenince ona döndüm.
"Kızım (!) gel ve bu işlemi anlatarak bize yap!" dedi.
"Tabi hocam, çok basit" dedim belki yerime oturtur diye.
Hoca beni sevmezdi çünkü kızı Buse ile kavga ederdik hep.
Tamam, hapı yutmuş olabilirim...
Soruya baktım:*-2-4(6-5)+4÷2(-5-8)+7°=?
Kerem"Hocam isterseniz yardım edeyim? "
Sana ne oluyor, acaba?!
Ece" Yok, ben yaparım. Çok çok basit. "
Şimdi nasıldı bu? Aklıma gelen anıyı, unutmak yerine hatırlamama izin verdim.
2 YIL ÖNCE
Burak :Bu soru da yanlış Ece!?
Ece:Ya ama çok saçma!
Burak :Eksi eksi artı eder.........
O anlatınca anlamış ve soruyu çözmüştüm.
Ece:O zaman bu sorunun cevabı - 5?
Burak :Sonunda!
Gözlerimi devirerek önüme döndüm, sanki kendisi matematik profesörü!
ŞİMDİKİ ZAMAN
Soruyu çözdüm ve cavabım da doğruydu. Hocaya baktığımda kızarmıştı. Patates suratlı cadı!
Sınıfa bir çocuk gelmiş, ve beni çağırmıştı. Müdürün odasına gittiğimde, kızlar da oradaydı.
Ece:Naz, Nehir, Melis, Sıla, İrem? Sizin ne işiniz var?
Hepsi beraber:Asıl senin ne işin var?
Müdüre döndü Melis.
Melis"Hocam vallahi biz kötü bir şey yapmadık. Atakan kırdı camı, bizim suçumuz yok! Eğer size söylersek, o da size yuhlayanın bizler olduğunu söyleyecekti. Yani şey, öyle olmadı hocam. Biz şey şeyediyorduk, sonra şey şey etti ve şey oldu -
Nehir "Batırdın, daha fazla batma istersen canım kankacım (!) ha?!" Nehir'in dilinde bu cümle "susmazsan seni döverim" demekti.
Müdür oturmamızı söyleyince oturduk ve dinlemeye başladık....
MELİS'TEN
Teneffüste lavaboya gitmiştim, ve ben tuvaletteyken kapının kilitlendiğini duydum.
Tuvaletten çıkınca etrafa baktığımda lavabonun üstünde anahtar vardı;duvarda ise köşeye sıkıştırılmış bir kız ve onu köşeye sıkıştıran 2 salak kız.
Beni fark etmedikleri için hemen anahtarı aldım ve tuvalete girip kapıyı kapattım.
Hemen gruba girip mesaj yazdım.
-Hemen tuvalete gelin, başım dertte!
Dipnot :Yani girecek, hadi!Telefonu cebime koyup, fermuarını çektim. Montumun ceplerine baktım, belki işime yarar birşey bulurdum?
Sadece, deneyi evde de yapmak için bir adet şırınga buldum. Süpppeeerrr! Çünkü içinde su vardı!
Hey baby, Melis geliyor şimdi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🖤SİZSİZ OLMAZ🖤
HumorArkadaşlarımla Maceram adlı kitabın 2.serisidir. BİRAZ KÜFÜR İÇERİR! İnstagram sayfası :@sizsiz_olmazz 5 kızın bitmeyen hikayesi sizlerle yoluna devam ediyor... Ee, daha ne bekliyorsunuz? Hadi bu macera, gerilim,romantizm, drama ve en çok da eğlen...