20 Bölüm
Ve bu saatler...
Artık uyumak isteyenlerle, hiç uyanmak istemeyenlerin kesiştiği saatler...Cem Adrian
D:Ömer bırakırmısın kolumu !?
Ömer herkes bize bakıyor !
Pamir şuna birşey söyleÖ:Gel benimle
İstemediğim halde beni dansa kaldırdı,elerimiz birleşti,sağ eli belime gitti,bende mecbur olduğum için elimi omuzuna attım.
D:Rezil olduk senin yüzünden
Konuşsana...Ömer !Ö:Konuşursam kalbini kırarım,seni sevdiğimi bile bile bana bu acıyı aylardır çektiriyorsun Defne.
Hiçmi düşünmedin şu son aylarda,kapına ilk gelen kutu,içinde Albertine kayıp ilk basımı olduğu bir kutu.Hiç mi düşünmedin kimden geldiğini,yalancı kuşu mesela,şu giydiğin elbiseyide Barışın oynuna gelip onun gönderdiğini düşünüyorsun ya,ben buğünlük dozumu aldım.D:Bilmiyordum Ömer,elini sardığım gece artık beni sevmiceğini düşündüm.
Özür dilerim.Ö:Haklısın galiba
D:Nasıl yani ? Gitme Ömer.kendimi affetieebilirim...nolur gitme.
Ö:Haklısın galiba seni artık sevmiyorum
Bu söylediği son 5 kelimelerle herşey alt üst olmuştu.
Elimi bıraktı ve çıkışa doğru yöneldi.bende peşinden koşturdum.
Dışarı geldiğimizde hava çok soğuktu,çünkü deniz kenarında lüx bir saraydaydı balo.Ömer anahtarını istediğinde adam anahtarı vermeden aldım elinden ve hızla deniz kenarıma koştum,ve tahmin ettiğiniz gibi anahtarı denize attım.Peşimden Ömer geldi !! Çok sinirliydi,ben galiba damarına bastım.Ö:Ne gerek vardı buna şimdi ?!
D:Konuşmamız lazım ! Öyle kaçarak olmuyor !
Ö:Sen gittin Defne,sen çekip gittin.
Ben senden özür diledim,kapına dayandım,seni sevdiğimi söyledim daha ne yapmalıyım !?D:Sebeplerim vardı Ömer anla beni !
Ö:Anlatsaydın belkim bunların hiçbiri olmazdı,sana olan aşkımdan aylardır hiçbi-
D:Ben çok mu iyim sanıyorsun ?!
Aşkından çıldırdım Ömer,yemek yiyemiyorum,akşamları uyuyamıyorum aşkından çıldırdım !Ö:Peki neden Defne ?! Neden bunca bahanae ! Bunca çaba ne için Defne !?
D:KORKTUM !! Anlıyormusun korktum ! Eski halime dönmekten korktum,benim neler yaşadığımı bilseydin hiç böyle davranmazdın.
Ben küçük yaşta aylarca hastanede depresyondan yattım,korkmam normal ama sen nerden bileceksin.
Sen bilmiyorsundur ama hayat sadece siyah beyaz değildir,gri tonlarıda vardır ! Sen altın tabaklarda yemek yediğinde ben hastanede plastik tabaklarda iki geceden kalmış yemekler yiyordum ! Şimdide beni suçlamaya çalışıyorsun !Ö:Bilmiyordum,özür dilerim
D:Olmuyor işte,biz neden olamıyoruz Ömer ?! Bana aşkını kanıtladığında o zaman gerçek aşıklar gibi konuşalım.
Ama eğer sadece aşk kapıma zile basıp kaçıcaksan ben hiç kapıyı açmaya zahmet etmem.Ö:Kendimi affettiricem
D:Bende kendimi affetiricem
Ö:O zaman biz artık se-
D:Hayır !!! Sevgili değiliz !! Seninle sevgilimi olunur pis uzun boylu çakma Darcy !
Ö:Anladım kavgalarımızı yavaştan romantik anlara dönüştürüyoruz....
İYİ ! Senle hiç birşey yapılmaz ! Sen manyaksın manyak !D:Ulan 3 gramlık beynin var gelmişsin benimle oynuyorsun ! Lan benimle oynama keserim biletini !
Ö:Oooo sözler ne sözler !
D:Üfff git işine ya ! Dur ya en iyisi ben gidiyorum ! Hoşçakal !
Ö:Git git anca gidersin(bir öpücük yok tabi)
Ulan barıştık ama ben bunu ateşte döndürürüm ! Ama çok tatlıydı,ben ne yaacağımı biliyorum....Hızlı adımlarla geri dönüş yaptım,bir anda karşı karşıya geldik ve aramızda küçük bir mesafe vardı...Bende mesafeyi kapatmak niyetine dayanamadım öptüm.2 dakika boyunca durmadan öptük birbirimizi ve geri çekildiğimde,
Ö:Barışmamızın uğruna ilk öpüşmemiz galiba😉Efsaneydi !
D:Efsanenin devamıda gelicek ama daha erken😊Görüşürüz
Off yine kozardım !!Ama çok tatlı değilmiydi ? Seda ablaya herşeyi anlatsan iyi olur.
Eve gelsiğimde Seda ablayı kolundan tutup odama kadar sürükledimSeda:Kızım ne oldu !?
D:Ö-Ömer'le öpüştük
Seda:Neeeeeeeee !!!! Anlat çabuk herşeyi anlat !!!
Neyse işte herşeyi anlattım ama hastanr konusu açılınca ablamın az da olda yüzü düşmüştü.
Seda:Ablacım,hatırladığım birşey var senin şu depresyon olayında.
Sen sadece annemin gidişinden yatmadın aylarca o hastanede.
Pamire aşık olduğun zamanlardı o,hani bir gün eve ağlıyarak geldin.D:Abla o mevzu geçti gitti ! Ben artık Ömer diye kalkıyorum sabahları
Seda:Defne ? Sen iyimisin ? Ateşin mi var ?
D:Ne oldu ya ?
Seda:Beklenmedik romantik söz söyledin.
D:Abla git ya ! Bir konuşulmuyor seninle ! Bu saate kim mesaj atar ki ?
Seda:Ver bana şu telefonu !
Mesaj:Ömer
Seni sevdiğimi biliyorsun dimi ?
Tatlı rüyalar,Kızıl Kartalım.Seda:Ohhhaaaa !!!
D:Nold—
20 Bölümün sonu