Zdravím všechny vytrvávající a s nejvyšší pravděpodobností imaginární čtenáře!
Po dvou letech se vracím k tématu prvních hladových her a začínám psát tuto sérii odznova.
Ale!
Tentokrát bude realističtější vůči tamějšímu období po skončení války, tudíž tomu bude lépe přizpůsobeno prostředí, nálada lidu a přiblížení vlivů na ně působících. Dále bude rozhodně rozsáhlejší a pokusím se i lépe zapracovat na postavách.
Říkám rovnou, že ti, kteří tu doufají v nějaké mladé lásky a milostné trojuhelníky mezi splátci i jinde, zde mají smůlu. Myslím, že na Wattpadu na to téma najdete vhodnějšího příběhy než tento. V aréně není na lásku čas.
A pokud někdo stále čtete a toto není vaše první fanfikce o Hunger games, určitě vám došlo, že se všude opakuje stejný vzorec: hlavní postava je vylosována, připravuje se na hry, je vhozena do arény, tam zažije nějaké útrapy, spojenectví, lásky, úrazy, existenční krizi a podobné podivnosti a následně vyhraje a konec. Jistě, vzhledem k podstatě Her je to logické, přece jen by bylo zvláštní psát z pohledu hrdiny, který zemře v prvních pěti minutách, ale chci tím jen upozornit na to, že ten vzorec nemusí platit vždy. Především co se prvních Her týče...
Ale to je jen taková drobnost. Shrnu to tak, že trvalo 74 let, než se hladové hry dostaly do takové fáze, jaké je známe. Někde to všechno začít muselo. A ani Kapitol nemůže být na první pokus dokonale připravený.První část nové série vydané pod podobným názvem by měl spatřit světlo světa do konce tohoto týdne.
Edit
Ok, edit, vydání nové série se protáhne na dobu neurčitou. Tentokrát budu mít vše dopředu připravené a né to vymýšlet z fleku jako ostatní velice špatné staré pokusy. Rozvíjím tu úplně novou společnost Panemu těsně po skončení válek. A věřte, že se toho bude lišit hodně.
Když to řeknu přesněji, zapomeňte vše, co o Hladových hrách víte. Sedmdesát let je dlouhá doba. Ačkoliv protahuji vydání do neurčita, neznamená to, že přestávám pracovat. Ha! Právě naopak. Jednoho dne to vyjde.
Né že by to snad někoho zajímalo, ale dokud mě to bude ještě bavit, budu stále zahlcovat wattpad hromadou neužitečných dat. A mám obavy, že mě to jen tak neomrzí.
Takže sorry jako, Wattpade!
ČTEŠ
First Hunger Games [cz]
FanfictionNad Panemem se rozlévá klid. Válka skončila před pár lety a kapitol drtivě vyhrál. Kraje se snaží vzpamatovat z kruté války za svobodu a uživit své rodiny. Mezitím se každý kapitolan raduje z potlačení povstání barbarů z krajů. Všichni, až na jednu...