"קדימה הארי.אל תגיד שלום.אנחנו הולכים." אלינור משכה את הארי מהחדר.פניו של הארי היו אדומות.
"אל תבכה כמו תינוק.תלך יותר מהר!" אלינור צעקה.היא דחפה את הארי לאוטו שלה ושניהם עזבו.
הארי עזב.
~~~~~~~
"בוקר טוב.." לואי אמר לעצמו.הוא הסתכל על המיטה ולא זיהה שום מתולתל קטן לידו.
הוא נבהל מעט.
"אלינור?" לואי ירד במהירות וראה אותה מתבוננת בקטלוג מוזר.
"בוקר טוב בייב!" אלינור חייכה.
היא נראת שמחה יותר.
"מה יש בקטלוג?" לואי שאל.הוא התיישב לידה וראה תמונות של ילדים,בערך בגיל של הארי.
"נאמץ ילד חדש!" אלינור צעקה וחיבקה את לואי.
"מה? איפה הארי? הארולד??" לואי קרא להארי.הוא לא שמע שום קול מענה.
"הארי הרס אותנו.לכן הוא כבר לא יגור כאן.אני לא אתן לילד הנוראי הזה לגור בבית שלי." אלינור אמרה.
"הבית שלך?? זה הבית שלי! אני שילמתי עליו! הארי??" לואי הסתובב בכל הבית.הארי עזב.
לואי נשבר.הוא בכה.לעזאזל הוא בכה.
~~~~~~~~
"הארי סטיילס בבקשה." לואי עמד בדלפק בית האומנה.עיניו היו עדיין נפוחות מהדמעות.
"קומה שלוש חדר 7J .אתה יכול להכנס." הגברת אמרה ולואי רץ למעלה,מתעלם מצעקות הילדים.
"ה-האז..?" לואי לחש.שהוא ראה את הארי מסתובב אליו.שניהם בכו.
"דאדי!!" הארי צעק וקפץ על לואי.שניהם התחבקו.
הם התנתקו דקה לאחר מכן כדי להסדיר את נשימתם.
"הארי..אני אוהב אותך בייבי" לואי לחש.הארי חיבק אותו שוב ושניהם התנשקו.
"אני רוצה לחזור דאדי...בבקשה..." הארי לחש באוזנו של לואי.לואי הנהן ועטף את הארי בזרועותיו.
אלינור אמרה ש..שאתה לא אוהב אותי באמת וזה רק מתוך רחמים..." הארי אמר והתנשם.לואי רצה כל כך להחטיף לאלינור.
"אלינור שיקרה לך.אני אוהב אותך כמו שאתה." לואי לחש.הוא הוציא מכיסו קופסאה.
"בגלל שאסור להו להתחתן עד שתהיה בן 18 החלטתי להביא לך טבעת חברות. הארי האם תתן לי את הכבוד להיות בן הזוג שלך?" לואי שאל.
הארי בהה בטבעת.לואי ראה כמה דמעות זולגות מעיניו וחייך.
"א-אני רוצה...אני רוצה להיות בן הזוג שלך לואי טומלינסון" הארי חייך ושניהם התחבקו.לואי שם את הטבעת על ידו של הארי והוציא טבעת תואמת גם לעצמו.
"תמיד הייתה לנו את הכימיה הזאת." לואי אמר כשהוא והארי צעדו מבית האומנה.שניהם החזיקו ידיים ונראו מאושרים.
~~~~~~~~
סופו של כימיההה
רק רציתי להגיד תודה ענקיתת לכל אחת ואחת מכן שקראה והגיבה זה פשוט...זה פשוט כל כך שימח אותי.
לעזאזל
כימיה נגמרר.
כרגע אני באמצע של שלושה פאנפיקים חדשים ואני דיי מתלבטת מה להעלות.
כימיה הוא הפאנפיק הכי מצליח שכתבתי כרגע ואני כל כך גאה בעצמי הודות לכן ואין לי מילים כמה אני מודה לכן.
אם מישהי רוצה/צריכה/חייבת או סתם משועממת היא תמיד יכולה לדבר איתי בפרטי כי שמתי לב שכמה קוראות כן דיברו איתי וזה שימח אותי ואפילו כתבתי בחזרה כמה שהן חמודות.
אל תתביישו ממני! ! !
לבסוף,תודה על ה כ ל ! ! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
תודהXx
YOU ARE READING
Chemistry-לארי סטיילינסון
Teen Fictionפאנפיק קצר וחדש על לארי סטיילינסון. ״הילד הזה יפגע בנו.״ לואי חזר על המשפט בהתחלה.הוא חשב עליו. איך בסוף המשפט יחזור על עצמו מצד אלינור? מי הילד שיפגע בהם? איך הוא יפגע בהם? ״א-אני מאוהב בילד שלי...״ לואי אמר והרכין את ראשו.מנגב דמעה שזרמה על לחיו. ...