Chemistry-פרק 30+31

1.6K 113 18
                                    

"ה-הילד שלנו?" הארי שאל.

"כן..אתה דיברת כמה חודש על תינוק.וגם אני רוצה כבר תינוק... אלינור עובדת בפונדקאות ואני והיא החלטנו שנביא תינוק בשבילי ובשבילך..תיכננתי את זה בשבועות הקודמים וסופסוף הצלחנו הארי.יהיה לנו תינוק..הבייבי שלנו.." לואי אמר עם עיניים רטובות מדמעות.

הארי קפץ עליו בחיבוק.שניהם התחבקו חזק וחזק ובכו אחד על השני.

"א-אתה מדהים לואי.." הארי לחש באוזנו של לואי והשתחרר מהחיבוק.

"אני מצטער שלא גיליתי לך קודם..זאת הייתה אמורה להיות הפתעה.." לואי הרכין את ראשו ותפס בידו של הארי.

"זה היה שווה את זה.." הארי חייך ולבש את הכובע והמעיל מתיקו של לואי.

"יהיה לנו ילד הארי.כמו שתמיד רצית." לואי צרח ושניהם התחבקו שוב.

~~~~~~~~~~

"תלך לישון האז..." לואי גנח בעצבים.הארי רעד כל הזמן.

"אני לא יכול!! יהיה לנו בן או בת? לי לא אכפת.אני רק רוצה ילד קטןןן" הארי חיבק את לואי יותר חזק ונישק את כתפו

"אני עוד לא יודע לאב.זה תלוי בי ובאלינור." לואי חייך וחיבק את הארי שוב.

עכשיו אחד מהם יצטרך למצוא עבודה,השני יטפל בילד.

איך הוא יעמוד בלחץ?

הוא הרגיש איך הוא מתחיל לרעוד.

פתאום ידו של הארי עטפה אותו וקירבה אותו קרוב אליו.ראשו של לואי נח על חזהו של הארי ושניהם נרדמו מחובקים.

~~~~~~~~~~~~~

"עברו כבר ארבע וחצי חודשים.איך את מרגישה?" לואי שאל.

"לא רע האמת.הרופאים אומרים שהם לא יודעים לגבי הזהות." אלינור אמרה.

"זה בסדר.ברגע שתדעי אנחנו נגיע." לואי חייך ונשק לראשה של אלינור.

~~~~~~~

"לואי אתה חושב שהתינוק יפגע בחיי המין שלנו?" הארי אמר וגרם ללואי לפלוט את האוכל שהיה בפיו.

"האזה!! תשמור על הפה שלך בייבי!!" לןאי צעק והארי ציחקק.לואי לא ידע לכעוס מבלי להכניס כינויים חמודים ולא קשורים למשפט.

"מצטער בייב.אבל תענה לי בכנות.." הארי תפס בידו של לואי ושיחק עם אצבעותיו.לואי חייך.

"זה לא בייב...זה לא..." לואי נישק את לחיו של הארי ושניהם המשיכו לאכול.

>~~~~~~

הבטן של אלינור גדלה יותר ויותר.היא הגיעה לחודש התשיעי במהירות.הארי אהב ללטף את בטנה ולהרגיש איך התינוק זז.

איך הילד שלו זז.

לואי נהג כל יום להביא לאלינור את מה שהיא צריכה ולארח לה חברה כשהיא יושבת בבית החולים.

הם לא יכלו לשקר,היה להם קשה.

לואי מצא עבודה שדרשה ממנו לעזוב את אלינור.הארי היה עם אלינור באותו זמן וגם הוא היה צריך לעזוב כדי לטפל בבית.

הם רק רצו את הילד.

~~~~~~~~~

"האזה?" לואי שאל.

הארי התהפך במיטתו.הוא רק התעורר.

"הארי." לואי קרא שוב.

"האזי בייבי" לואי שוב קרא.

"אני שונא אותך עכשיו בייבי." הארי לחש.

"אני אוהב לשמוע את הקול בוקר שלך כשאתה כועס!!! תביא לי נשיקה לאב." לואי סובב את הארי ונישק את שפתיו בעדינות.הארי חייך ועצם את עיניו בחזרה שוב.

~~~~~~~~

"האזה?" לואי ניער את גופו של הארי באגרסיביות.

כן בייבי?" הארי התעורר וראה פלסטרים על ידו.

"ל-למה עשית את זה?" לואי שאל חנוק מדמעות.העיניים שלו היו אדומות ועל שרוול חולצתו היה מעט דם.

הדם של הארי.

"לואי..אני חושב שאני בדיכאון."

Chemistry-לארי סטיילינסוןWhere stories live. Discover now