Chemistry-פרק 32

1.5K 111 16
                                    

"האזה..." לואי לחש ונישק את ידו של הארי.

"אני מצטער..אני מבטיח להפסיק לואי...אני פשוט לחוץ לגבי הילד...הוא ישפיע וישנה כל כך הרבה..." הארי לחש באוזנו של לואי ונישק את לחיו.

"אני יודע.אבל לגבי מה שעשית..אתה מבטיח להפסיק?" לואי הרים את ראשו והתקרב לפניו של הארי.הוא הרגיש את הנשימות החמות של הארי על שפתיו.

"מבטיח..." הארי לחש ונישק את לואי בפראות.לואי עלה על הארי והצמיד אותו למזרון המיטה.הארי עצם את עיניו ונרגע.

פתאום הוא הרגיש כאב חד.לואי משך את מכנסיו של הארי והוציא את חומר הסיכה מהמגירה.ידו מרחה את חומר הסיכה על ישבנו של הארי והכניס את אצבעותיו לתוך חור ישבנו של הארי.

הארי התחיל לגנוח,כמה שהוא התגעגע לרגע הזה

לואי הוציא את ידיו משם והוריד את המכנסיים שלו.הארי לא הספיק לנשום וישר הרגיש את איברו של לואי בתוכו.

"הוו גאד...מהר יותר...מהר יותר" הארי צעק.הוא תפס בכיסוי המזרון ומשך אותו

~~~~~~~~

"בייב..." הארי התנשף.לואי לא הפסיק לחייך.

"אתה מרגיש טוב יותר בייבי?" לואי לחש ותפס בידו של הארי.

"לואי אתה מדהים.אתה פשוט מושלם." הארי אמר וחייך את החיוך עם הגומות שלואי אהב.לואי הכניס את אצבעו לגומה והארי חייך חיוך יוצר גדול.

לואי יכול להיות פשוט ילד לפעמים.

~~~~~~

"בייבי...תכין ארוחת בוקר..." לואי מילמל לאוזנו של הארי.

הארי התרומם והרגיש שוב את הכאב החד.

"ל-לואי א-אני לא יכול ללכת...כואב לי." הארי יבב לתוך ידיו.לואי קם במהירטת ונישק את ראשו של הארי.שניהם ישבו אחד ליד השני.

"זה בסדר לאב.הכל בסדר.אני אלך להכין." לואי חייך והשכיב את הארי בחזרה לישון.

נייל התקשר.לואי נאנח וענה.

"לואי? הארי נמצא?" נייל שאל.

"כן אבל הוא לא יכול לדבר כרגע.הגזמתי אתמול אם אתה מבין למה אני מתכוון.." לואי ציחקק.

"אני מבין...לצערי.תמסור לו שירגיש טוב!" נייל צעק.

"בסדר!" לואי צעק בחזרה.

הוא ראה שיחה ממתינה מאלינור.לואי ענה במהירות.

"לואי טומלינסון?"

הקול שלואי שמע לא היה של אלינור.

"מי זאת?" לואי שאל.

"טיפאני,אחות בבית החולים.רציתי להודיע לך שהלידה של מיס קלדר מתבצעת כרגע.היא ביקשה שתבוא מהר." האחות צעקה וניתקה.

הלידה.

אלינור יולדת.

לואי הניח את הטלפון בזהירות והתנשף.

התינוק שלו נולד.

~~~~~

אני ממש גרועה בסמאטטט

אבל לא נורא העיקר שכתבתי משהו דומה.

אז הפרקים הבאים יהיו כבר על התינוק/ת שנולד/ה .

בכל פרק התינוק/ת יגדל/תגדל בכמה שנים אז אמממ בכל תחילת פרק אני אודיע בן/בת כמה התינוק/ת באותו רגע.

לאב יו אול! ! ! !

תודהXx

Chemistry-לארי סטיילינסוןWhere stories live. Discover now