דילן בן 26~
זה היה יום ארוך.הארי ולואי "התגלגלו" לפארק והכינו את הפיקניק השנתי שלהם.
"בייבי.." לואי הניח את ראשו על כתפו של הארי.
""כן לאב...?" הארי לחש.לואי יכל לשמוע את הצרידות בקולו.
"אנחנו צריכים לדבר האז.." הוא לחש.
"בייבי בבקשה שזה יהיה טוב..ואם לא..תן לי להנות איתך..קצת.." הארי לחש ולואי ראה את המדעה הקטנה שנזלה במורד לחיו.
"תראו את הזוג זקנים החמודים האלה!! אתה רואה בייבי?? זאת אהבה אמיתית.."
לואי והארי הסתובבו וראו את זוג הנערים מאחוריהם.הם חייכו והחזיקו ידיים.
הם נראו מאושרים.
"אתה רואה האזי? אתה לא צריך לבכות.." לואי נישק את שפתיו וחייך.
~~~~~~~~~~~
"קח את האוכל המרוסק ואת המיצים,את הדייסה ואת הפירה.." לואי שם להארי בצלחת המון אוכל.
"בייב זה יותר מדי.." הארי הרגיש בחילה.
"זה בריא..אני רוצה שתהיה בריא האז.." לואי חייך והגיש להארי את האוכל.
"בייבי מה רצית לספר לי?" הארי שאל.לואי קפא מעט.
"א-אתה בטוח שאתה רוצה לשמוע את זה עכשיו?" לואי שאל
"כן.בבקשה לואי.אני דואג לך.." הארי אמר וסימן ללואי להתיישב על רגליו.לואי חייך והתיישב על רגליו של הארי.ידיו הגדולות של הארי עטפו אותו וחיממו אותו.
"קיבלתי שיחה מבית החולים היום לגבי הבדיקות שעשיתי לפני כמה ימים..מסתבר שיש בעיה קטנה האז... יש לי בעיות בדם ולכן אני אצטרך להישאר בבית החולים לכמה זמן..לא מעט זמן.." לואי אמר.הארי קפא.
"א-אני אבוא לבקר..א-אני מבטיח.." הארי לחש ונישק את לחיו של לואי.עיניו נעצמו.
"אז זהו...אתה תהיה איתי שם בגלל שהם מסרו לנו שגם אתה..אתה צריך להיות שם גם.." לואי לחש וחיבק את הארי בחוזקה.הארי התחיל לבכות חלושות ולואי ליטף את ראשו.
"אנחנו נעבור את זה...יחד.." לואי לחש והארי הנהן בהסכמה.
~~~~~~~~~~~~~
"לואי טומלינסון,אתה ובן זוגך יכולים להכנס.החדר מוכן.עוד מעט נראה לכם את ההוראות ואת הכללים והזכויות שאתם מקבלים." האחות אמרה.לואי חייך ודחף את כיסא הגלגלים של הארי לתוך החדר.
"אני שונא את המקום הזה...יותר מדי לבן..זה מרגיש כאילו אנחנו הולכים למות ופשוט רוצים להעיף אותנו מכאן" הארי מילמל.
"שלא תעז להגיד את זה האז... החדר אולי לבן מדי אבל זה החדר הכי טוב כאן..דאגתי שיהיה לי ולבייבי שלי מקום טוב להבריא בו.." לואי חייך ונישק את הארי.שניהם התלבשו בבגדי בית החולים בזהירות.
הארי גנח מכאבים כשהרגיש איך גופו מתפרס על המיטה.לואי נשכב לידו ושניהם בהו אחד בשני.
"אנחנו נהיה בסדר?" הארי שאל בלחישה.
"כל אני איתך ואתה איתי...הכל יהיה בסדר.." לואי חייך והארי חייך אחריו.
"מר ומר טומלינסון? יש לכם שיחה.." האחות חייכה והגישה ללואי את הטלפון.
"אבא? אבא? זה דילן...זה הצליח..היא הסכימה...אני ודייזי מתחתנים..."
~~~~~~~~~~~~~~~~~
YOU ARE READING
Chemistry-לארי סטיילינסון
Teen Fictionפאנפיק קצר וחדש על לארי סטיילינסון. ״הילד הזה יפגע בנו.״ לואי חזר על המשפט בהתחלה.הוא חשב עליו. איך בסוף המשפט יחזור על עצמו מצד אלינור? מי הילד שיפגע בהם? איך הוא יפגע בהם? ״א-אני מאוהב בילד שלי...״ לואי אמר והרכין את ראשו.מנגב דמעה שזרמה על לחיו. ...