אפילוג-Chemistry

1.8K 111 13
                                    

"שלום בוגרים ובוגרות.התכנסנו כאן היום כדי לסיים את המחזור לימודי האוניברסיטה של התלמידים,האחים,הבנים ובני הזוג שלכם."

הקול הדהד במוחו של לואי.

הוא לא האמין שהארי הולך לסיים את בית הספר.

לואי כבר גדל,הוא עבר את גיל ה30 שלו.

ובן זוגו מסיים את הלימודים באוניברסיטה.

"זאין מאליק"

זאין רץ לבמה,מחיוך ושמח.

הוא לקח את המעטפה מידיה של המנהלת וחיבק אותה חיבוק חזק.

המשפחה שלו עמדה ביציע.הם נופפו לו וחלקם אפילו בכו.

לואי שמע את כל השמות.הוא ראה כמה המשפחות מאושרות.

הוא היה עצוב בשביל הארי.

"ואחרון,הארי סטיילס!" המנהלת הגבירה את קולה והארי הקטן רץ לבמה וכמעט החליק.לואי ציחקק וראה איך דמעה החליקה במורד לחיו.

"א-אני רוצה להודות ללואי שלי,תודה שהגעת...היה עצוב אם הייתי עושה את זה לבד...אני אוהב אותך כל כך..." הארי אמר ועזב את המיקרופון.

הוא פילס את דרכו בתוך האולם.לואי עמד ממש בקצה.

שניהם התקרבו כמה שיותר ולבסוף מתאו את עצמם אחד בתוך השני.

הארי נתן לדמעותיו להתפרץ.לואי לחש לו מילים מרגיעות לתוך האוזן.

כשהארי הרים את ראשו הקהל הריע מסביב.הארי הסמיק מבושה והסתכל על פרצופו המופתע של לואי.

לואי תפס בידו של הארי במהירות ושניהם צעדו בחזרה למקומו של הארי.

פתאום במערכת הכריזה נשמע השיר.

השיר שהארי רצה שיהיה בחתונתו.

הארי נבהל.לואי הוציא מכיסו את הקופסה הלבנה.

"הארי סטיילס...הזוגיות בינינו אולי התחילה מוזר אבל...אני אוהב אותך כל כך.אתה כל כך צעיר אבל...אני רוצה שתהיה שלי לנצח הארי.האם תינשא לי?" לואי פתח את הקופסה וטבעת יהלום קטנה הופיעה בפנים.

"כ-כן!" הארי מעק וקפץ לתוך ידיו של לואי.הקהל הריע שוב חזק יותר.לואי יכל לשמוע כמה בנות צורחות ובוכות מההתרגשות.

"אני אוהב אותך כל כך לואי...כן כן ועוד מיליון זיליון ביליון כן! " הארי ציחקק ונישק את שפתיו של לואי.

לואי השחיל את הובעת לידו של הארי.

הארי נראה כמו ילדה צעירה שהרגע הוזמנה לנשף הסיום.הוא התחיל למרוח ולהשויץ בטבעת.הוא נראה כל כך חמוד.

לואי תמיד ידע שהייתה את הכימיה ביניהם.

ועכשיו הם יחד,ביחד.

שמחים מתמיד.

Chemistry-לארי סטיילינסוןWhere stories live. Discover now