Rumah ****
>min ha pov<
selepas aq mematikan telefon.. Aq terus membuka fon baru ku untuk bermain game..
“lama lagi ke nak sampai.. Nanti kelas dh start.. Nk beli fon diorang lagi”-min ha
“jap lagi sampailah ni. ”-kata jimin
~sampai di destinasi ~
“dh sampai”-jimin
“rumah sape ni.. ”-min ha
“omma aq”-jimin
“omma kau... Ko nak ajak aq pergi sini x cakap.. Dh lah aq x bawak ape2.. Nanti ape pulak omma ko cakap”-bebel min ha.. Jimin terus keluar dari kereta dan membuka pintu kereta min ha.
Kemudian jimin menarik tangan min ha dan masuk ke rumah yang besar tu..
“omma.. Anyeonngg.. Jimin balik ni”-jimin
“yah jimin.. Balik x bagitau.. Betuah punya budak”-omma jimin. “sape ni”-omma jimin bertanya siapa yg berada di sebelah kanan jimin.
“anyeong.. Hwang min ha imida”-min ha memperkenalkan diri nya.
“mari duduk”-jemput omma jimin
Selepas min ha pergi duduk ke ruang tamu..
“oppa!!!”-jerit dua orang budak kecil yang baru turun dari tingkat atas. Jimin pon meletakkan mereka berdua di pangkuan..“oppa sape ni”-tanya budak tersebut.
“yeojachingu oppa.. ”-jimin.. Aq kt situ dah malu dah sebab ade omma jimin.
“omma dengan appa min ha sihat”-tanya omma jimin.
“omma dengan appa min ha meninggal sejak min ha kecik lagi.. Min ha tinggal dengan oppa dan eonie je”-kata min ha dengan nada mendatar.
“ouh.. Mian.. Aunty x tau.. X pe mulai harini.. Min ha bole datang sini bila2 je.. Dan x payah panggil aunty dah.. Panggil omma je”-omma jimin.. Min ha terus memeluk omma jimin kerana dia x pernah rasa kasih sayang dari seorang ibu. “korang berbual lah dulu omma nak buat air”-omma jimin.
“jimin.. Sape nama budak dua orang tu”-min ha bertanya tentang budak yg sedang menonton televisyen
“itu. Sungjae dengan gunhoo”-jawab jimin.“ouh.. Kalau aq nak main dengan diorang bole x.. ”-min ha.. Jimin hanya mengangguk.. Kemudian min ha bangon dan pergi ke arah budak2 tu.
“anyeong”-sapa min ha dengan ramah
“anyeong.. Eonie ni satu sekolah dengan oppa ke”-kata budak tersebut. Min ha hanya mengangguk.
Kemudian min ha bermain pelbagai mainan dengan budak2 tu. Diorang gelak2.. Kemudian pergerakan min ha terhenti apabila omma jimin sampai.
“min ha mari minum.. ”-omma jimin... kemudian min ha memangku sungjae manakala jimin memangku gun hoo.. “min ha suka budak2 eh.. Sebab sungjae ni susah nak rapat dengan orang biasanya. ”-omma jimin
YOU ARE READING
THE TEENS DESTINY [HIATUS]
Teen FictionMengisahkan 8 orang gadis yang bersahabat baik dari kecil ... Sampai lah ke sekolah menengah Hwang Min Ha ❤ Yoon Eun Hee❤ Kim Ha Ra❤ Park Seok Min❤ Park Min Ji❤ Kim Hyun Ji❤ Jeon Ji Hyo❤ Min Hyun Na❤ Apa yang akan berlaku kepada mereka semua.. Dapat...