The event
(Event tu bukan event gala dress ke.. Ape ke... Event tepi pantai jee..)
Semua yeoja dan namja tersebut bersiap untuk pergi event tu.. Selepas mereka selesai, mereke keluar serentak dari chalet.. Semua pergi ke pasangan masing2 kemudian mereka bergerak ke pantai.
<min ha pov>
Sedang aq berjalan dengan jimin.. Tiba2 aq merasakan kaki aq dipeluk.. Dan aq memandang itu merupakan budak yang aq langgar hari tu.
“eh.. Adik.. Buat ape kt sini.. ”- aq bertanya sambil melutut..
“nak jumpe kakak.. Akak jom kita pegi pantai”-budak tersebut menarik tanganku.. Belum sempat aq nak tarik jimin budak tu dh bawak aq pegi..
<end pov>
Setelah budak tersebut membawa min ha ke pantai dia memperkenalkan appa nya kepada min ha.jimin pula duduk di kerusi dan memandang telefon..
“oppa! ”-budak tersebut memanggil abangnya... Min ha berkata dalam hati 'ade abang rupanya'..
“anyeong... Hwang min ha imida”-min ha berkata kepada oppa budak tersebut
“anyeong.. Kang daniel imida”-ucap kang daniel... Selepas itu, min ha pergi kerana tidak mahu mengganggu
Keluarga mereka.“tngh buat ape tu”-kata min ha. Kepada jimin. Min ha duduk di
sebelah jimin.“tngh tengok drama.. Tajuk die.. Kekasih diabaikan kerana girlfriend die jumpe lelaki lain”-jimin menjawab dengan nada perli
“jeles lh tu... Min ha berkenalan je lh.. X kan x boleh.. Tu oppa budak kecik tu”-terang min ha
“oppa budak tu saya x suke.. Budax tu pon saye x suke.. Saye x suke ade lelaki dekat kt awak.. Kecuali saya oppa awak dan kawan2.. ”-jimin menjawab dengan nada jeles.. Selepas itu, dia baring di kerusi tersebut..
“dah lah malas nak layan.nak amik makanan jap”-kata minha.. Min ha bangon tetapi tangan nya ditarik oleh jimin
“x payah.. Duduk je sini.. Saya rela x makan dari tengok jantan2 tu kacau awak.. ”-jimin.. Kemudian min ha hanya duduk dan bermain dengan telefon jimin.. Sebab hp die cas..
<selepas beberapa minit>
Ketika min ha dan jimin sedang bermain telefon.. Datang seorang namja dan duduk di hadapan mereka..
“hai.. Ganggu ke.. Bole saye duduk sini x”-kata kang daniel
“dah duduk pon kan.. ”-kata jimin dengan nada perli.. Min ha menepuk peha jimin..
Mereka berbual sangat rancak... Dan bergelak ketawa kecuali jimin.. Dia tidak mengeluarkan sepatah perkataan pon..
“kenapa awak pakai baju kemeja min ha.. Sbb leher awak x de parut klau nak dedahkan”-kte daniel.. Min ha sudah tidak selesa dengan ape yang dikatakan oleh daniel..
YOU ARE READING
THE TEENS DESTINY [HIATUS]
Genç KurguMengisahkan 8 orang gadis yang bersahabat baik dari kecil ... Sampai lah ke sekolah menengah Hwang Min Ha ❤ Yoon Eun Hee❤ Kim Ha Ra❤ Park Seok Min❤ Park Min Ji❤ Kim Hyun Ji❤ Jeon Ji Hyo❤ Min Hyun Na❤ Apa yang akan berlaku kepada mereka semua.. Dapat...