No title!!
“min ha makan lah.. Ko tu nanti datang gastrik ko... X susah ke”-hyun na...aq hanya menggeleng..
“ni kalau oppa ko tau... Mesti die bising”-hyun ji.
“kalau korang x bagitau die x kan tau.. ”-minha..
“Bgatau ape”-satu suara muncul daripada belakang aq... Aq menoleh ke belakang dan melihat satu susuk tubuh yg dikenali iaitu park jimin..
Aq terus bgon meninggalkan kantin dan terus masuk ke kelas..Semua yang berada di situ hairan dengan tingkah laku minha..
“kenapa ngan min ha tu.. Pucat je aq tengok”-jimin
“die x makan lgi.. Nnti kalau datang penyakit die tu x sush ke..dah puas kitaorang pujuk.. Die tu dh lah kepala batu.. ”-eun
“x pe.. Aq blikn makanan.. Nnti korang bagi kt die”- jimin
“kenape ko x bg sendiri”-ha ra
“nnti kalau jimin hyung yang bg.. Min ha x kan makan punya”-jungkook
Semua hanya diam seribu bahasa.. Kerana mereka tidak tahu hal sebenar...
<selepas waktu rehat>
Semua murid masuk ke kelas masing2 untuk memulakan pelajaran..
Apabila kawan2 yeoja dan namja aq masuk ke kelas... Mereka nampak aq sedang tido di atas meja..
“min ha.. Iroena.. ”-ji hyo mengejutku.. Tetapi tiada sebarang reaksi daripadaku... Selepas kali kedua aq dikejutkan baru aq mencelikkan mata...
Aq membuka mata dan ruang mataku dilenuhi dengan wajah rakan2ku..
“korang dah kenapa kerumun aq... Cikgu x masok ke.. ”- min ha... Semua menggeleng kerana cikgu telah mengadakan mesyuarat untuk satu aktiviti yg akan diadakan pada bulan depan..
“weyh.. Nah makanan.. Ko x makan lgi kan td.. Jimmm.... ”belum sempat taehyung menghabiskan kata2nya eun menutup mulut tae...
“makanan ni aq yang beli td... Sebab muka ko pucat sngt aq tengok”-eun menyampuk kate2 tae sambil tangannya menutup mulut tae yang suke cakap lepas tu..Min ha menggeleng.. Die tiada selera sejak dri td lgi... Semua kawan2 minha sudah putus asa untuk memaksanya makan lalu mereka meninggalkankan makanan tersebut di meja minha..
<waktu balik>
“sape je yg pegi rumah kite malam nnti”-seok min.. Semua mengangkat tangan kecuali min ha..
“aq nk tnye oppa aq dulu”-min ha.. Kawannya hanya mengangguk tanda faham..
<min ha pov>
“anyeongg.. Oppa.. ”-kte minha dengan nada perlahan..
“anyeong.. Kenapa slow je suare... ”-min hyun oppa... “min ha kenapa muke pucat tu... X makan ke.. ”-oppanya baru perasan wajah adiknya sangat pucat..
YOU ARE READING
THE TEENS DESTINY [HIATUS]
Roman pour AdolescentsMengisahkan 8 orang gadis yang bersahabat baik dari kecil ... Sampai lah ke sekolah menengah Hwang Min Ha ❤ Yoon Eun Hee❤ Kim Ha Ra❤ Park Seok Min❤ Park Min Ji❤ Kim Hyun Ji❤ Jeon Ji Hyo❤ Min Hyun Na❤ Apa yang akan berlaku kepada mereka semua.. Dapat...