Stau și mã gândesc de când am primit primele tale cuvinte și nu-mi vine nici un nume în minte.
Nu știu de ce te ascuzi de mine, dar sã știi cã nu-mi faci un bine. Mã gândesc non-stop la tine și încerc sã-ți dau trup, un chip și chiar un prenume.
Te caut în fiecare bãiat pe care-l întâlnesc, ce pãcat cã nu vrei sã te gãsesc. Acum câteva sãptãmâni, am crezut că te-am gãsit. Am fost fericită, dar nu pentru mult timp.
M-am îmbãtat în cuvinte, nu cu vin și nici cu rachiu. Cu niște simple cuvinte scrise pe un bilețel și ascuns în sertarul meu.
Am devenit dependentă de încurajările tale! Vreau tot mai mult sã te cunosc! Și chiar nu văd nici un folos ca sã stai așa, în dos. Ascuns dupã o foaie și un pix. Ale cărui cuvinte m-au fãcut sã suspin.
Cuvinte fermecateAsta sunt! Niște cuvinte magice ce m-au fãcut sã fiu o altã persoanã. Ești singura persoanã ce înțelege ce simt doar privindu-mã. Cum reușesti sã faci asta? Cu reușesti sã mã citești atât de bine?
Îmi lași câte un cuvânt în fiecare zi, același loc și, cred eu, aceeași oră. Îmi dau seama cã ești din ultimul an, singurele clase care au liber când noi ceilalți, suntem la ore.
Am câteva suspiciuni, dar prefer sã nu mă mai precipitez asupra unui verdict. Nu vreau să fiu dezamãgită din nou. Ar fi prea mult pentru sufletul meu.
Mi te imaginez ca fiind înalt și brunet. Cu ochii negrii ca și corbul. Buzele cărnoase și moi, iar brațele... ei bine, specifice unui adult în devenire.
Uneori, îmi imaginez cum îmi mângâi obrazul și îmi zâmbești dulce. Alteori, îmi imaginez buzele tale rozalii cum se presează de ale mele. Toate astea în timp ce imaginea colegului din spatele clasei îmi apare în fața ochilor.
Nu știu de ce îți vorbesc despre el, dar mi-aș dori să fiți una și aceeași persoană. Îl iubesc în secret, chiar dacă îți iubesc cuvintele.
Sufletu-mi e greu și nu știu ce să fac cu el.
Ultimul tău mesaj, mi-a dat mai multe indicii. Nu mai știu ce să cred, dar când încerc să pun totul cap la cap, ajung la aceeași concluzie...
Stau în pat și scriu aceste rânduri, analizez cuvintele tale, de parcă ar fi o analiză literară pe text. Cred că știu cine ești!
Gata, te-am aflat, anonimul meu minunat!
CITEȘTI
Cuvinte fermecate
Short StoryÎntr-o lume unde tehnologia tronează, așezarea cuvintelor pe o banală coală de hârtie pare ceva ieșit din tipar. Este posibil să te îndrăgostești de niște vorbe puse pe o coală de hârtie? Ai putea să te atașezi de o persoană, fără ca măcar să nu șt...