Minulá kapitolka:
"Tak jo. Holky hádejte kdo se uvidí s Magcon Boys!!?"Z pohledu Máji:
Když to Natča řekla zastavilo se mi srdce. "Počkej jako my uvidíme Magcon Boys? Jako Camerona Dallase? Jako Nashe Griera?" zeptala se Mirďa a Natča jen přikývla a zasmála se. Začaly mi téct slzy a jak jsem si všimla holkám taky. Všechny jsme se obejmuli a povídali si když vtom mi zazvonil mobil. Podívala jsem se a psalo mi neznámé číslo.Neznáme číslo: Ahoj Májo tady Zach. Pokud ti vrtá hlavou kde jsem vzal tvoje číslo, tak ho mám od Natči😉
Já: Ahoj Zachu. Ani mě to nepřekvapuje že ti ho Natča dala😂
Zach: No já se jí vlastně zeptal sám😁
Chtěl jsem se tě zeptat jestli by jsi se mnou nešla třeba do kina😊Já: Aha😶 Půjdu moc ráda. A na co půjdem?
Zach: Super! Já nevím. Hele co kdyby jsme šli do kina na slepo?😁
Já: Tak jo klidně. Už se těším!
Zach: Já taky! Vyzvednu tě o půl osmé! Měj se Májo😁❤️
Já: Dobře! Ahoj Zachu😊❤️
"Hele ta si píše se Zachem. Dneska se mě ptal na její číslo. Vypadá to dobře když se do toho mobilu tak culí! Vsadím se že mě vůbec nevní...."...... "Se pleteš bro! Jo a dneska jdu do kina tak si to tu užijte!" řekla jsem a čekala na jejich reakci. "Sakra vy máte ale štěstí. O mě očividně nemá Dan zájem!"..... "Jo kamarádko to si jen myslíš!" řekla Natča a pokrčila rameny jak nějaká namyšlená blbka. "Počtej on ti Dan něco říkal?"......"Já nic nevím! Jen bych se být tebou nějak nachystala protože tu bude ten dotyčný za tři...dva....jed..."ani to Natča nedořekla a někdo zaklepal na dveře. Já jsem šla s Natčou otevřít jelikož Mirďa se letěla nachystat. Otevřela jsem dveře a za nimi stál Daniel. Musím říct že mu to fakt slušelo!
"Ahoj holky. Tak co Naty řekla si jí to nějak?" zeptal se Dan Natči.
Flashback:
Z pohledu Natči:
Nalila jsem si čaj do hrnku a chtěla jít zpátky za Jackem ale Dan na mě zavolal. "Naty mohla by jsi na minutku?"......"Jasně! Copak potřebuješ Dane?" zeptala jsem se a sedla si naproti němu na židli. "No víš mě se mega moc líbí Mirďa. Nevíš náhodou jestli se jí taky líbím?" zeptal se mě nervózně Dan a já se jen pousmála. "Dane ani nevíš jak jsem ráda že jsi to řekl. Mirďa je do tebe zabouchlá už od první chvíle. Nemusíš se ničeho bát a pokud ji chceš něčím překvapit nebo něco takovýho tak ji na 1 000 000% zazpívej a nebo ji zahraj na violoncello. Když na něj hraješ tak ji připadáš Mega Sexy!"řekla jsem mu a zasmála se." Díky Naty. Tak já ji dneska vyzvednu. A ty ji to musíš nějak nenápadně říct chápeš?"...." Jojo! To bude něco!".
ČTEŠ
Me and Jack Avery
Fanfiction"Kéž bych je mohla někdy potkat!" Říkala jsem si každý večer před spaním.Představovala jsem si jaké by to bylo potkat kluky z Why Don't We a hlavně ho, ho ktrerý mně dokáže pokaždé rozveselit nebo rozplakat.Jaké by to bylo potkat Jacka Averyho.