Minulá kapitolka
" Ten dárek jsi ty! Miluju tě Naty!"...
.. "I já tebe Jacku!"Když jsme došli dolů tak na mě vybafl obrovský stromeček. "Jak se sem dostal?" zaskočená jsem koukala na stromeček. "Já a Corbyn jsme pro něho byli. Na vás je jen aby jste ho nazdobili."usmál se Jonah. S holkama jsme se šli nejdřív převléknout. Na sebe jsem si vzala:
S holama jsme měli skoro hoto když v tom zazvonil zvonek." Naty běž tam třeba ty!" křikl Jonah z obýváku kde s klukama hrál Fortnite." A proč já!"...
" Prostě tam běž! "řekla Mirďa. Položila jsem baňku co jsem právě držela a šla ke dveřím. "Holky pak tam ještě dáme ty světýlka jó! Proč na mě tak koukáte?" ptala jsem se a trochu si neuvědomila že jsem otevřela dveře. "Po-odívej se za se-ebe!" koktala Mája. Když jsem se otočila k otevřeným dveřím málem se mi podlomila kolena. "Ehm.. Ahoj já jsem Cameron Dallas a tohle jsou kluci z Magcononu, ale to asi víš."zasmál se Cam." Růžičko jsi v pohodě? "zeptal se Nash." Ehm... J-jo jse-em pojďte dovnitř." usmála jsem se a snažila se udržet na nohách." Čau Came. Zdar kluci!" pozdravil se s klukama Jonah. Já se postavila k holkám a jen jsme na ně čuměli." Jó Jonahu měl si pravdu že to jsou kočky!" zkousl si ret Matt. Koukla jsem se na mého Jacka (Nevím jak to mám psát protože teď tu jsou jaksi tři Jackové😂🤦♀️) on vipadal že by kluky nejradši upálil. Zach a Dan na tom nebili o moc líp. "Tak se nám kočky představte" řekl Shawn. "No tak já jsem Natča a jak to vypadá tyhle dvě že sebe zatím nic nevisoukaj takže tohle je Mája a Mirďa."usmála jsem se na kluky kteří mi úsměv oplatili. Myslím že můžu mluvit i za holky ze jsme se teď cítili jako v sedmém nebi,protože tu je s náma čtrnáct neodolatelných kluků." Jak.. Co tady vůbec děláte?"ptala jsem se kluků." Jonah nám nebo spíš mě zavolal že už jste v L.A. a že by jsme mohli přijet jako takový "vánoční dárek" pro vás" usmál se Cameron. "Awww to je tak hezký!" šeptla Mája. Všechny jsem objala a pak jsme si povídali. "Holky máte ehm.. kluky?" zeptal se po chvíli Carter. Podívala jsem se na Jacka a usmála se. "Ano máme a ty nejlepší!" řekla jsem. "Pff pochybuju že je někdo lepší než já! " zabručel Cameron. Myslela jsem si že nebude takový jak o něm psaly v různých časopisech, asi jsem se spletla."To bych chtěla vidět jak by si TY zpíval tak jak Jack."...."Jo takže tady Jack má to štěstí mýt takovou krasavici." pousmál se Cam. To už Jack nevydržel a stoupl si vedle mě. "Hele Came nechtěl bych mít s tebou problémy takže si ty narážky na mě odpusť. Dík" usmál se Jack a chytil mě za ruku. Jak já ho miluju.
"A vás květinky má kdo?" zeptal se Taylor. Hned co to řekl se k holkám přitulili Dan a Zach. "Takže takhle to je! Zpěváčci mají tady kočky" zasmál se Cam. "Came to stačí. Já tě sem pozval aby jsem holkám splnil sen ale ty je chceš předpokládám zas jenom do postele. Kamaráde pokud takhle budeš pokračovat bohužel budeš muset vypadnout." řekl Jonah.
Cameron se omluvil nám i klukům. "Koukneme se na nějaký film?" zeptal se Matt. "Tak jo. Co třeba nějaký horor!" zašklebil se Cameron. Všech zbylých třináct kluků souhlasilo. "Já a holky se na žádnej horor koukat nebudem!" zaprotestovala Mirďa. "Pročpak holky. Snad se nebojíte? " zasmál se Jack (Gilinsky) . "Já to znám tohleto: Holky pojďte se kouknout na horor! Kluci se chcou koukat s holkama na horor protože si připadaj jak v ráji jelikož je holka posraná strachy a tiskne se ke klukovi. On si připadá jak svatej protože ji "ochrání", ale já a určitě i holky vám můžeme slíbit že můžete ochraňovat akorát sami sebe!" koukla jsem se na holky pohledem alá: jestli ceknete že se na to koukat nebudete tak vás asi zabiju. Prostě se tvařte jako že to dáte! Ony to pochopili. Díky bohu! "Ehmm.. Dobře ale pokud aspoň jednou zapištíte tak s náma půjdete zítra na pláž, my totiž pozítří odjíždíme na Magcon Tour. Takže platí?" usmál se Nash. "Jasně. Protože my nezapištíme víš?". Mám takovej pocit že jsme totálně v prdeli. Že já vůbec něco říkala.
"Holky nachystejte si plavky, protože s náma jdete zítra na pláž!" plácl si s Mattem Nash. "No jó furt" ptotočila jsem očima a chystala se že půjdu nahoru,ale kluci se loučili protože už jdou domů. "Tak my vás i s klukama vyzvednem v jednu. Tak se mějte kočky!" řekl Cam a odcházel. Koukla jsem se na Jacka a on pokýval hlavou. "A obejmout nechceš!" křikla jsem směrem ke Camovi. "Já myslel že ti to tvůj frajer nedovolí!".... "Můj frajer mi to dovolil tak pojď sem než si to rozmyslím!" usmála jsem se a čekala až si to sem hodlá dokráčet. On se ale rozběhl a narazil do mě až jsem málem spadla. "Já tě chtěla jen obejmout, nezapomínej že jsem zadaná!"..... "Já vím! Já jinak holky objímat neumím!"
Kluci už odešli a my jsme si pustili ještě Grinche. "Lásko nevadilo ti že jsem byla dneska víc s klukama?" zeptala jsem se Jacka. "Ale né. Nevadilo, možná trošku. Já chápu že sis přála vidět kluky z Magconu. Je uvidíš jen párkrát zato mě budeš mít na kru pořád." usmál se Jack. "Jak já tě miluju zlato moje!" políbila jsem ho a dál se věnovala filmu.
Doufám že si to tím Magconem nekazím. Pardon za chybičky. Krásné svátky a páčko! ❤️💕
ČTEŠ
Me and Jack Avery
Fiksi Penggemar"Kéž bych je mohla někdy potkat!" Říkala jsem si každý večer před spaním.Představovala jsem si jaké by to bylo potkat kluky z Why Don't We a hlavně ho, ho ktrerý mně dokáže pokaždé rozveselit nebo rozplakat.Jaké by to bylo potkat Jacka Averyho.