"Jesi ikad razmišljo što bi bio da nisi nogometaš?"
"Pa ne baš, to mi je san od malih nogu i nekako sam uvijek na to ciljao. Valjda sam zbog te upornosti i uspio. Ali pošto sam za keramičara završio, sad bi oblago pločice", oboje su se na to nasmijali.
"Ufff, za mi je takav zgodan majstor ko ti...svaki dan bi ga zvala da mi pomogne"
"Ti se na majstore pališ?"
"I te kako, kad onak u uniformi rade, mišićavi i znojni...uff na samu pomisao na to mi je slabo"
"Znam šta ću ti poklonit za Božić"
"A šta to?"
"Besplatno oblaganje pločica...s happy end-om"
"Uuuu, jedva čekam", naslonila se na njegovo rame i neko su vrijeme sjedili u tišini.
Sjedili su u velikoj kadi u svom novom stanu u Torinu. U tom Talijanskom gradu žive već 2 mjeseca i ne mogu biti sretniji. Mario se nije toliko brinio o svom prilagođavanju novoj sredini, znao je da će to sve dobro proći, više se bojao za Nelu i Iskru. Obje su, na svu sreću, dobro prihvatile novu sredinu, pogotovo Iskra. Manje plače, puno je mirnija no inače, a i više joj odgovara ova klima, sličnija onoj u Hrvatskoj, od one u Madridu.
Što se Nele tiče, njoj je ipak trebalo malo više vremena. Morala se pozdraviti od Erike i Antoinea s kojima je postala jako bliska, ponovno je morala sve stvari pakirati, a k tome se još uvijek psihički i fizički oporavljala od porođaja. Pokušavala je svoju nelagodu sakriti od Marija, no dobro ju poznaje i može prepoznati i male razlike u njezinom raspoloženju. Razgovarali su dosta o tome te joj je dao snagu da normalno nastavi dalje.
Također, pošto su bliže Hrvatskoj, to znači da ih njezina majka može češće posjećivati. Baš su im ona i djeca došli prije 2 tjedna, ipak ih od ljeta nisu vidjeli. U ta 4 dana obišli su valjda svaku slastičarnu koja postoji u Torinu. Vesna je imala izrazitu želju probati talijanske kolače jer je trebala neke nove ideje, nije bila razočarana time što je vidjela. Osim toga, dala je Neli mnogo savjeta o razdoblju poslije trudnoće i pomogla joj još bolje se naviknuti na život mlade majke.
"Jesi razmišljala možda o faksu?", upitao ju je, mazeći ju nježnim dodirima po ramenu.
"Nije baš da imam neku pretjeranu želju ići na faks. Možda jednom u budućnosti, ali sad se hoću fokusirat na Iskru", odgovorila je te popila gutljaj soka od jabuke iz vinske čaše.
U kadi su sjedili još neko vrijeme, opuštajući se u toploj vodi s puno pjene. Iskra je mirno spavala u svojoj sobi te su odlučili te trenutke posvatiti jedno drugome. Rijetko kad postoje trenutci kad su njih dvoje sami zajedno, uvijek je nekako Iskra dio toga zvog čega su sve uvijek na brzinu radili, seks ponajviše.
Mario je polako počeo ljubiti njezino mokro rame, a Nela je u tome uživala. Izvila je vrat kako bi ju još bolje mogao ljubiti. Naježila se od njegovih dodora i to uzbuđenje više nije mogla trpiti, već je osjetila kako ju bode u leđa. Okrenila se prema njemu te ga opkoračila. Svoje je usne snažno prislonila na njegove.
"Koliko te obožavam pa to svijet nije vidio", rekao joj je kroz poljubac, "Volim te, ljube moja"
"Volim te, dušo"
~*~*~
nelica_96 objavljuje na instagram
Moja mala ribica, svakim danom je sve veća.
Foto by: ponosni otac #mariomandzukic ❤️Likes 2500
Comments 28
izabelandrijanic kumino zlato 😘 @nelica_96 zst vise nisi plavusa? 😢
mateokovacic8 kako je slatka ukrast cu je 😍 Iskru, ne tebe @nelica_96 ne želim batine od Mandze 😂 btw sakrij tu nogu rec cu te caci
antogriezmann can't wait to see you again 😊
slasta_nela najljepse moje falite nam 😍😘@izabelandrijanic slazem se s tobom bolje joj stoji plava
nelica_96 bojam se u plavo samo ako je iduce opet curica ☺️
(Kratko je znam ne morate mi ništa govorit, ali mali mi je glupo preskakivati po nekoliko mjeseci u priči tako da će poslije ovog biti još jedno kratko poglavlje pa tek onda duže.
Danas opet teška utakmica...žao nije bilo kako smo htjeli, ali dobro to je ipak nogomet i uvijek će biti dobrih i loših utakmica. Važno je da sad naučim iz grešaka.)
DU LIEST GERADE
Iskra*Mario Mandžukić*
Fanfiction{Svom snagom odupirali su se od prepuštanja osjećajima. No bili su slabi jedno na drugo, jebi ga, ljudi su.} Antonela Olić nikad nije mislila da će joj se život nakon 18-og rođendana tako drastično promijeniti. Mario Mandžukić nije mislio da će pro...