Bonus br. 6

437 21 2
                                    

Na taj svibanjski dan, Mario je mirno spavao u svojoj hotelskoj sobi u Rimu. Juventus će protiv Milana danas igrati u finalu Coppa Italia i svi su jako uzbuđeni, pogotovo Dybala koji ga je do kasno u noć držao budnim pričajući mu koliko bi mu značilo da pobjede. Jedva je od njega zaspao, tek oko 1 ujutro, pitajući se kako to da se on uvijek sprijatelji s nekim tko je jako pričljiv? Valjda zato što on sam nije pa da takvim prijateljem tu činjenicu nadoknadi.

Učinilo mu se da čuje tamburice no mislio je da samo sanja. Okrenio se na drugu stranu i pokušao nastaviti spavati, ali još uvijek je čuo tu poznatu glazbu. Izidigao se malo iz kreveta i protrljao umorne oči. Kako to da usred Italije čuje tamburice, pitao se. Dugo je zbunjeno sjedio u krevetu, gledajući okolo i tražeći izvor glazbe, sve dok ga njegov suigrač, koji je spavao u krevetu do, nije prosvjetlio.

"De brate javi se više na taj telefon", rekao je Dybala i prekrio svoju glavu pokrivačem.

Naravno, telefon. Pružio je ruku prema noćnom ormariću gdje je ostavio mobitel. Stvarno je zvonio, a na zaslonu se mogla vidjeti slika osobe koja ga zove. Nasmješio se vidjeviši na pozadini dvije najvažnije osobe u njegovom životu.

'Nela ❤️🎆' je bilo ispisano na zaslonu

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

'Nela ❤️🎆' je bilo ispisano na zaslonu. Zvala ga je preko video poziva.

"Halo, ljubavi", upalio je i svoju kameru kako bi ga mogle vidjeti.

Iskra je isprva zbunjeno gledala u mobiteli no obradovala se čim je vidjela svog tatu. Pružila je ruke prema njemu i govorila, "Tata! Tata!"

"Pa čao tatino", mahnio joj je i poslao pusu, "kako su moje dvije princezice? Jel još uvijek ima temperaturu? "

"Jučer je malo popustila, mirno je cijelu noć prespavala. Objema nam je bolje kad te vidimo"

"I meni isto. Izgleda da naš rođendan ne može ni jednom proć bez da se ona razboli", našalio se.

"Nemoj nas ureknit...sretan rođendan, ljubavi!"

"Sretan rođendan i tebi, srce!"

"Kakav je osjećaj imat 30?"

"Kakav je osjećaj imati 20?"

"Touche", nasmijali su se na njezin očajni francuski naglasak. Od svih jezika koje zna, najteže joj je pričati francuski.

"Jesi opet previše pričala s Antoineom?"

"Zvao me jučer jer je trebao neke savjete vezane za bebu. Kaže strah ga je pitat Eriku jer želi da misli da je sposoban brinut se za Miu."

"On se o sebi ne zna brinit, a kamo li o djetetu"

"To sam mu i ja rekla, ali mora se potruditi. Ti si imao puno više iskustva od njega kad se rodila malena pa ti je bilo lakše, možda da ti popričaš malo s njim?"

"Vidit ću još...no nisi mi odgovorila na pitanje"

"Ni ti meni"

"Staro"

Iskra*Mario Mandžukić*Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt