Eiji szemszöge:
- Egy repülőn ülök és Amerikába tartok.. Alig várom ahhh... mer Ibe-san kikönyörögte sikeresen a szüleimtől, hogy vele jöhessek Amerikába... Egy storin dolgozik.. És azt mondta megakar ismerni valakit és azt akarja hogy én is megismerjem...hát már egy kicsit kiváncsi vagyok...
- Ibe-san... Mikor érünk már odaaa? - Nyafogtam....
- Ei -chan te biztos hogy 19 vagy?...
- Fogd be... - Néztem rá morcosan....
- Ajjj te...
- Nye, nye, nyee.. - Nyujtottam ki a nyelvemet....
- Potosan erről beszélek Ei-chan - Nevetett....
***
Ash szemszöge:
- Itt ülök a kocsmába.. És várom hogy jöjjönek.. Túl akarok ezen esni
- Ash! Ash! - Szólt Skipper...
- Meghoztam őket...- Szia Ash.. Ő itt Ibe-san és Eiji...
Mutatta be őket Charlie...- Szerbusz.. Ibe vagyok..
Szeretnék kérdezni tőled pár dolgot...- Rendben..
- Csinálhatok pár képet?..
- Igen de az arcom nem látszódjon...- Mondtam egyhangúan...
- Eiji.. Készülődj...
- O..oké...
Eiji szemszöge:
- Azt mondta gyerek vagyok és kiröhögött... Ez fájt bevallom... Áhh basszus mindegy is...
Aztaa az egy igazi fegyver nála..- Az a fegyver igazi?
- Ezt hogy érted?
Óh hát persze hogy igazi... Ahh hülyeséget kérdeztem...- Megfoghatom? Tudod, Japánba nem hordunk magunknál fegyvert...
- Hát persze - és odaadja a kezembe egy gúnyos vigyorral az arcán...
- Azta ennek télleg van súlya...
- Köszönöm a bizalmadat..- Te télleg egy gyerek vagy.. Majd leült a helyére...ez nagyon sziven ütött.... Nem értem miért...,hisz... Hiszen mások is modták hogy gyerek vagyok meg hasonlok.. De az ő szájából fájt eddig a legjobban
...Ash szemszöge:
- Ahogy látom ez most elég szarul esett neki...én nem ezt akartam.. Ahhhh édes f*szom...
- Ez nem volt szép Ash.. - Mondja Skipper és morcosan nézz rám...
- Tudom.. Nem is akartam..de ahh nemtudom mivan velem..
- Hmm..
Nézz rám perverzül..- Miaz?
- Csak nem tetszik neked?
- Kérdezte kissé perverz mosollyal az arcán...- Nem.. Te hülye vagy Skipp.. Mennyi rumos kolát ittál ma már?
Mondtam a saját stilusomban..- Ha ha ha...
Mondta gúnyosan..
- De nekem nem tudsz hazudni.. -Kacsintott majd elsétált Eiji felé..Skipp ha valami olyat mondasz neki én leütlek..Eiji szemszöge:
- Szia Ei-chan.. Gyere meghívlak egy italra... - Mondta Skipper... Ez a kissrác vagányabb és életre valóbb mint én ahh...gáz vagyok
- Tudod lehidalok rajtad... Ash odaadta neked a fegyverét..mer egyszer volt hogy egy részeg csávó megpróbálta megérinteni a fegyverét..és bumm.. Már repültek is az ujjai..
- Am ezzel most meri akarsz kilyukadni?...
- Hát Ash bír téged...
Majd rámkacsint..- Én nem úgy vettem észre.. Duzzogok majd belekortyolok az italomba.
-Pffffff... Ez alkhol? - Akadok ki.
- Nyugi már ez csak rumos kola.. - És úgy nézz rám mintha ez természetes lenne..
- Sziasztok.. - jönn oda hozzánk Ash... És zavartan ránézz Skipperre és a fülébé súg valamit..
Majd Skipper elkezd hangosan hahotázni- Nem.. Nem mondtam semmit Ash.. Törölgeti a nevetéstől keletkezett könnyeit...
- De ezek szerint igazam.. - Nézett rá perverzül...de Ash félbe szakítja- Kussolj.. - Szidkozodott Ash mire megszólalt a telefonja..
- Hallo?!
Ash szemszöge:
- Hallo?! - Szóltam be a telefonba..
- Ash! Ash! Tűnjetek onnan Artur éppen arra tart hogy elfogjon titeket.. Össze szedett pár srácot és most felétek tartanak.. Ash... Ash a francba..
- Mi?!!!!??
Ekkor emberek törtek be..és mindenkit bunyóba kezdett..- Anyátook!
Nincs hely baszki...Eiji szemszöge:
- ÚRISTEN... ÚRISTEN...
- Gyere Ei-chan.. Gyorasn erre.. Erre.. Majd bebújtunk a pult alá..
- Nyugi itt biztonságban vagyunk...
- Huu...Ekkor valaki kést fogott rám..
- Ne mozdulj - mondta..
- Héé! hagyd békén Ei-chant te faszopó..
Majd lerúgta...és elkezdett maga után húzni..- Gyere.. Erre kijutunk
Ash szemszöge:
- Ne Skipper.. Már rájöttem mit akartok...várjatok Skipper ez csapda.. Majd rohanok utánuk amilyen gyorsan csak tudok...
Skipper szemszöge:
- Na megúsztuk.. - Mondtam mikor már fél fejünk kinn volt a szellőzőrács alól...
- Hali Skipp...
- Köszönt gúnyosan..- Ó Bazdmeg..
Ash szemszöge:
- Modd hogy még ott vagytok Skipper...
- Aaaash...hallom és látom..
- Skipper! - De míg odaértem már elhajtottak.. Előveszem a pisztolyt és célzok...koncentrálj Ash
......- Baszki lelőték Jacket...
-Látom...
- Ash...
-Sother kölcsön veszem a motorod..Eiji szemszöge:
- Artur a terv bevált.. Követ minket..télleg fontos neki Skipper..
Úristen most megfogok halni..
Artur szemszöge:
- Keszülj nemsoká te jössz..
Elpöcköli a cigijét majd rálép..mondtam Marvinnak...- Már alig várom -. Mosolygott. Chh perverz buzi...
- Most megfizet az ujjaimér....
.......
Nah halii itt az új könyvem jeej... Remélem tetszik majd nektek.. Sziasztok 😍❤❤💍
YOU ARE READING
Újra Veled... || BEFEJEZETT ||
RomanceSziasztok ez itt az új könyvem a kedvenc animémből.. Mikor az van hogy nem írom ki az animét teljes be az azért van 1: hogy ne unatkozzatok 2: aki látta az úgy is tudja 3: nincs három😂😂 A stori az ugyan az mint az eredetiben azon nem változtatok...