Áll az alku?

763 47 0
                                    


Ash szemszöge :

- Rájöttem, hogy ez csapda és, hogy Skippert használja csalinak Artur, hogy engem elfoghasson.
Nemérdekel mi lesz velem! Nekem Skipp a fontos.. És talán Eiji de.....ezt még magam sem tudom biztosan..

Mikor megérkéztem, óvatosan és lassan sétáltam, hogy valamenyire tudjam mi a helyzet itt..

- Artur gyere elő! Itt vagyok ezt akartad.. Told ide a mocskos pofádat!- fenyegetőztem..

- Hali főnök..- jött elő gúnyos vigyorral azon az undorító pofájával együtt, két másik sráccal a háta mögött..

- Add ide a fegyvered..

- Honnan veszed hogy van nálam.- Mosolygottam rá írónikusan....

- Mer te Ash vagy.. De ha nem akarod ide adni akkor így is játszhatunk...- Hozzátok őket!- majd kitaszigálták Eijit és Skippert....
Majd odasétált Eijihez...

- Ki ez Ash?!.- gúnyolodott...
-Mer tudod Skipper nagyon védelmezi.. Símítja meg az arcát lágyan...majd közelebb hajol hozzá.. Ha meg meri csókolni én most helybe ölöm meg
...

- Hé ne nyúlj Ei-chanhoz te féreg.. - Mondta Skipper..

- Megölni!- Mondta végül..

- Jó!jó! Tesssék majd odabasztam a pisztolyom...nem hagyhatom hogy meghaljon...és nem is fogom..

Eiji szemszöge:

- Megmentett... de miért? Én én.. Ha miattam történik vele bármi én én megőrülök...és soha nem bocsátom meg magamnak...

- Jó fiú..! Hozzátok őket!.. De Asht külön...- Mosolygott örült módjára..... Ez a csávó nem koplett az már szent...

Ash szemszöge:

- Marvin? Hát erre megy ki a játék..értem én! - Gúnyolodottam..

- Te büdös kölyök! Most megmutatom hol a helyed..- majd elkezdte kicsatolni az övet

- Aj, aj úgy látom valakinek gondjai vannak - Gúnyolodottam tovább.. Erre hasba rúgott..

- Kuss legyen! -. Majd egy laza mozdulattal kihúzzta az övet majd rámütött..

- Hol van?

- Micsoda?

- Ne játszd a hülyét csapott meg ismét.. Majd így ment ez egy jó ideig..

Eiji szemszöge:

- Hol van már? Már 3 órája itt vagyunk Skipperel..és félek..
De nem magam miatt, hanem miatta..

- Nyugi Eiji..Ash már volt rosszabb helyzetbe is...megoldjuk.. Közösen.- fogta meg a kezem..mitől megnyugodottam
- Ekkor nyít az ajtó..
Majd bedobták rajta Asht csupa vér volt.. És testrészein hegek díszelegtek.. Jaj ne..

- Ash..,- Rohantunk oda hozzá mindketten...

- íííí... Aú ne érjetek hozzám..- Mondta fájdalmasan... Én megfogtam az ingem majd letéptem róla egy megfelelő arányoságú darabot..majd elkezdtem bekötni Ash karját..

- Ezt most minek?..- Értetlenkedett..

- Hogy legalább a vérzés elálljon...- miután végeztem még szándékosan vegigsímítottam karján..az igen..nem semmi izma van...
Majd Ezután belenéztem azokba a leírhatatlan gyönyörű smaragdzöld íriszeibe...gyönyörű.. Tökéletes, kívánatos, és még sorolhatnám...majd tekintetem duzzadó, úgyszint gyönyörű ajkaira tévedt... Olyan ellenállhatatlan.. Mintha csak csókra hívogatna...szerintem már elég feltünő lehetett mer Ash mozgokódni kezdett..
Majd azzal együtt Azzonal elkaptam a fejem. ..

Ash szemszöge:

- Miután végzett a sebem bekötésével..érztem, hogy végig símítja a karom mibe, belebizsergek...majd tekintetünk találkozik..olyan aranyos és ártatlanok a kis gesztenyebarna bambi szemei..gyönyörű.. Majd érzem hogy lejebb megy tekintetélvel.. Az ajakimat nézi én meg egyre jobban érzem szükségét hogy itt helybe magamévá TEGYEM..na nem most erre nincs idő ráadásul itt van Skipp meg a szituáció..meg minden ááhh mindegy..... De én miért gondolok ilyeneket?..Nem   vagyok koplett annyi szent. Véletlen kicsit megmozdultam..erre Azzonal elkapta a fejét...de kár pedig élvezem ahogy engem stíről..(XD)...Ekkor belépett Marvin a terembe.....

-. Ash áruld el.. És lehet hogy még élve ki is juttok..

-. Engedd őket.. Úgy is megkaptátok amit akartartok..

- Nem.. Ash még korán sem..
Csak akkor mehetnek el ha elmondtad... Tudod? lépett közelebb...- Ezt megbeszélhetjük másogyis......- Áll az alku?-. Kérdezte mosolyogva..

Újra Veled... || BEFEJEZETT ||Where stories live. Discover now