Eiji szemszöge:- Asht indulunk épp meglátogatni a börtönbe... Elvileg már volt is valami balhéja...na mindegy is...
.....
- Szia Ash -. Mentem oda, szinte futva, és a nyakába ugrottam...
- Szia Eiji..-. Mosolygott - Örülök hogy itt vagy - simított végig a combomon, szerencsére nem látta senki...
...
- Köszi Eiji, hogy eljöttél...de majd legközelebb egyedül gyere.. Jó? -. Simogatta meg az arcom..
- Várj... Mi.. Te?-. Majd megcsókolt, s éreztem ahogy a nyelvét számba dugja. És vele együtt valami mást is..majd elvált tőlem és mélyen a szemembe nézzett. Én értettem a célzást..nem szabad ezt a valamit lenyelnem...
- Rendben.. Szia drágám.. Pá -. Majd a seggembe markolt.. Aztán még visszanézett és ezt súgta, de úgy hogy csak én értesem.."Várlak"..majd elsétált..
- Ei-chan jól vagy?...
- Igen mennyetek haza majd megyek én is...
- De----
- Ibe-san... Had legyek most egy kicsit egyedül.. Kérlek... -. Néztem rá boci szemekkel...
- Jó...de este hatra otthon légy...na szia... -. Azzal Charlieval a nyomában elsétált.. Én már rohantam is Ashez..
- Eiji? -. Nézzet hitetlenkedve...
- Te kérted, hogy jöjjek..hát itt vagyok -. Villantottam egy huncut mosolyt...
- Ahh te -. Jött oda majd nagy vággyal az ajakimnak esett...
- De várj ne itt..-. Mondta majd elkezdett maga után húzni, majd egy pár perc múlva valami könyvtár szerűségben voltunk..- Ide még a halál se jár -. De a biztonság kedvéér egy szék segítségével bezárta az ajtót..
- Na gyere.. -. Majd megfogta a derekam és eldöntött a könyvtár kanapéján. A nyakamat kezdte nyaldosni, és harapdálni..majd rátalált egy érzékeny pontra..aminek még a létezéséről sem tudttam... S ahogy a kezeit megéreztem meredező férfiasságomon nyögtem eggyet, de reflexből a szám elé raktam, ő morcosan nézzett rám és elhúzta a kezem a szám elől..- Olyan gyönyörű a hangod ne fogd vissza.. -. Azzal bekapta a falloszomat mire egy hatalmasat nyögtem.. Mikor került le rólam a gatyám eggyátalán?..na mindegy. A túl sok élvezettől a kezemet a hajába vezettem és úgy jutottam a csúcsra, amit ő le is nyelt, majd ami a hasamra csöpögött, amit ő lenyalt onnan, s megnyalta alsó ajkait..
- Nagyon finom vagy -. Küldött egy szexis mosolyt, hát ebbe nem kicsit belepirultam, min ő egy jóízűt nevetett..de míg pironkodtam, ő a lábaimat a vállára, én aggódva nézztem le rá..ő csak megcsókolt jelezve nekem hogy semmi baj, mitől én meg is nyugodttam...
Benyálazta ujjait majd a mutató ujját a bejáratomhoz vezette és rám nézett, én csak bólintottam eggyet, hogy csinálhatja..majd ő lassan vezette belém az első ujját min picit megrezzentem de nem fájt. Majd csukott szemmel bólintottam eggyet, hogy mehet..
Ő meg mozgatni kezdette.. Majd jött kettő, majd három ujja volt már bennem..mikor én leállítottam a kezét, jelezve, hogy már jó lesz így. Ő kapva az alkalmon elővette a hatalmas méretét..de most komolyan.. Hogy az istenbe lehet valakinek ekkora?.. Na mindegy..
A makkját a bejáratomhoz helyezte majd szép lassan nyomta belém..
A felénél megállt és rámnézett. Én csak megszorítottam a karját, hogy mehet tovább. És ő egy hirtelen mozdulattal belém hatolt tövig, mire én fájdalmasan felnyögtem. Ő megállt, hogy megszokhassam a méretét. Majd szépen lassan mozogni kezdett...
A fájdalmat felváltotta az élvezett érzése.. Egyre gyorsabban mozogott bennem én meg csak nyögdécseltem.
Majd egymás nevét mondva élveztünk el egyszerre.. Majd betakarózva elaludttunk...- Szeretlek Eiji.. -. Puszilt a nyakamba..
- Én is szeretlek Ash -. Majd felé fordultam és megcsokoltam... Majd egymást ölelve aldtunk el...
Csak nem álom legyen... Csak ne álom legyen...
YOU ARE READING
Újra Veled... || BEFEJEZETT ||
RomanceSziasztok ez itt az új könyvem a kedvenc animémből.. Mikor az van hogy nem írom ki az animét teljes be az azért van 1: hogy ne unatkozzatok 2: aki látta az úgy is tudja 3: nincs három😂😂 A stori az ugyan az mint az eredetiben azon nem változtatok...