Ash szemszöge:
- Eszembe jutott a sok emlék... De aztán egy fekete pötty jelent meg. És csak egyre és egyre nagyobb lett. Végül elnyelt. Akkor én most. Meghalltam? Egy pillanatig kinyitottam a szemem és csak egy valakit láttam ahogy a nevem mondja. EIJI?...
Eiji szemszöge:
- Ash...nem...nem halhatsz meg. Egészen a repülőtértől, a korházig Futottam ahol Ash van. Csak legyél jól kérlek...
Ja hogy hogy kerületem ide? Elmesélem.....-Ei-chan.. Ei-chan ébredj-. Rázogatott kétségbeesetten Ibe-san...
- Ajjj mivan már???-. Kérdeztem morcosan.
- Ash korházban van és épp újra élesztik..
- HOGY MIII??? Azzonal vissza kell mennem..
- Nem tudsz..mégis hogy? Hisz a gép éppen Japánba tart és alig csak egy 30 perce szálltunk fel...
- Várj itt..-. Mondtam majd felálltam a helyemről
- Ne Ei-chan.. Nem szabad felállni.
- Kérem uram ülljön vissza a helyére..-. Mondta egy nő.
- Merre van a pilóta?
- Uram. Ne érdekelje ez magát, hanem üljön vissza-. Kezdek ideges lenni már.
- Mondja már meg... -. A nő csak megijdet majd mutatott az elöttem lévő ajtóra.
- Köszönöm-. És már rohantam is.
- Uram..elnézést uram-. Szóltam a pilótának.
- Te meg mit csinálsz itt? Ajj Kiki nem megmondtam, hogy ne Engedj ide utasokat..
- El..elnézést nem tuddtam mit csinálni..-. Hadonászott a kezeivel..
- Ajj mindegy.. Mit akarsz kölyök?-. Kérdezte
- Azt, hogy forduljon vissza.. Mer----. Nemtudtam befejezni mer röhögni kezdett.
- Na de vicces vagy. Nem.-. Váltott komoly hangsúlyra..
- De kérem a barátom balesetett szenvedett..vissza kell.
- Nem és kész. Mit nem értesz ezen? Ha akarnék se szabadna..
- Kérem... -. Már könnyeztem..
- Sajnálom de nem tehetek semmit...
- Hé..-. Szólt a lány...
- Nekem van egy öteletem.. Dee..
- De??.-. Csillantak fel a szemeim.
- De eléggé veszélyes -. Mondta bűnbánóan.
- Nemérdekel semmi, csak az, hogy vele lehessek..
- Akkor gyere.. - Mondta majd maga után kezdett húzni.
- H..hé Ei-chan mit?
- Most megyek Ibe-san.. -. Intettem, majd ő vissza intett mosolyogva és leült a helyére.
- Itt vagyunk-. Tolt be egy raktárba.
- Igen.. És hogy jutok vissza? -. Kérdeztem
- Ezzel és ezzel-. Mutatott fel egy ejtőernyőt és egy gumi csónakot...
Hát a többit már kitalálhatjátok.- Hát így. Beérve a korházba szaladtam a recepcióhoz.
- Elnézést, hol találom Ash Lynxet?-. Kérdeztem lihegve..
- A hármas műtőben élesztik újra, egyenlőre még sikertelenül.-. Mondta, nem is kellet több rohantam a 3-as műtőbe.
- Hé, várjon oda nem mehet be...-. Pont nem érdekelt..
- ASHHHHHH itt vagyok kérlek ne hallj meg...SZERETLEK...
Ash szemszöge:
- ASHHHHHH itt vagyok kérlek ne hallj meg... SZERETLEK.. -. Hallodttam Eiji hangját. Nem az újraélesztőtől ébredtem fel. Henem miatta.
- Eiji...
- ASH -. Borult a nyakamba sírva.
- A beteg állapota stabil. Nos, mi most egyedül haggyuk önöket.-. Majd kisétált az összes orvos, vagy mi.
- Eiji.. Te hogy kerülsz ide? -. Kérdeztem furcsán.
- Hááát ez egy hosszú stori -. Nevett kínosan. - De majd elmesélem. Szeretlek. Örülök hogy jól vagy. Nekem te jelented a világot, a mindent. És nem megyek vissza Japánba. Itt maradok veled.
- De Eiji a családod..-. Mondtam volna ha nem vág a szavamba.
- Ash. Nekem te vagy a családom. A szerelemem. A múltam, jelenem, és a jövőm-. Nem tudom mi késztett arra, hogy sírjak. De most zokogásba törtem ki.
- Szeretlek Eiji -. Csókoltam meg.
- Örökre légy velem Ash Lynx.-. Csókolt meg.
- Te is velem Okumura Eiji...
- Megígérem -. Majd, csókoltuk egymást, hosszú percekig...
VÉGE....
-Ha valami fontos neked, és szereted, és úgy érzed képes vagy iránta bármit feláldozni. Tedd meg, vagy örökre elveszíted. És utána egész hátra lévő életedben magadat fogod ostorozni. "Miért nem maradtam vele?", "Hogy lehetek ekkora farok, hogy nem maradtam vele". Soha ne engged el, azt ami fontos neked. Zárd magadhoz, a szívedbe. Csak ezzel azt akarom mondani, hogy.... kockáztass, mer ha nem kockáztatsz, nem is nyerhetsz.....
VOCÊ ESTÁ LENDO
Újra Veled... || BEFEJEZETT ||
RomanceSziasztok ez itt az új könyvem a kedvenc animémből.. Mikor az van hogy nem írom ki az animét teljes be az azért van 1: hogy ne unatkozzatok 2: aki látta az úgy is tudja 3: nincs három😂😂 A stori az ugyan az mint az eredetiben azon nem változtatok...