De jó ezt hallani..

604 34 1
                                    

Eiji szemszöge:

- A korházban ébredttem nagy fejfájással, körülöttem Ibe és Charlie állnak...de várjunk csak

- Ash-. Ugrottam fel
- Meg..megkell mentenünk őket..

- Nyugi Eiji már uton van a csapat-. Mosolygott Charlie és leült mellem...
- Addig mond el,  hogy mit tudsz..

Ash szemszöge:

- Ha nem csak a faszodra gondolnál akkor most nem keresnének minket a zsaruk..-. Szidta Artur,  Marvint...

- Kussolj! Még mindig én vagyok itt a főnők...

- Akkor mond meg mit csináljunk..ha te vagy a főnők mond el... -. Húzta egy undorító mosolyra a mégundorítóbb pofáját Artur..

- Kinyírjuk...-. Adta az egyszerű választ

- De Dino azt mondta hogy nem ölhetjük meg te fasz...

- Csak egy véletlen "baleset" lesz..ne félj...-. Erre már Artur is mosolygott de kintről puffanások jöttek, és szirénák..

- Ash..Ash merre vagytok?...-. Ezt a hangot bármikor felismerem...ez Shoter..
Fogtam lerúgtam Marvint,  majd a kijárat felé haladtunk..
Mikor kiértem egy nagy "csatatér" helyszinén találtam magam...ó ne Shoterék beszorultak...de ekkor jött a szíréna... De Marvin állt meg elöttem egy pisztollyal..

- Nem ilyen halált akartam neked...de most csak ez jutott-. Húzta volna meg a ravaszt de....

- ASHHHHHH -. Ordította Skipper felém rohanva..de Marvin felé fordult és két lövéssel elterítette amilyen gyorsan csak tudttam szaladtam felé..

- SKIPEEEEEEEER...Skipper ne ne ne tarts ki....-. De ő csak könnyes szemmel, halt meg a karjaiban..

- Marvin -.. Mondtam gyilkos tekintettel majd felé rohantam de ő beült az autóba majd elhajtott, de közbe a szírénák is hangosodtak...Megöllek bazdmeg...

- Várj Marvin...-. Majd elhajtott, majd egy csávó jött oda, hogy lelő de én egy gyors mozdulattal a földre terítettem majd énis autóba szállva utána hajtottam....

......

Követtem eddig a házig..
Elővettem a késemet, majd óvatosan mentem be a ház ajtaján, majd fel a lépcsőn..
Amint felértem a lépcsőn,  a kinyotott szoba ajtaja felé vettem az irányt, majd bementem..de meglepődöttem, Marvin holtan feküdt megkötözve,  majd a hátam mögül rendőrök jöttek..ó bassza meg ezt viszont megszívtam...

- Fel a kezeket -. Tedtem amit mondanak,  hisz semmi értelme ellent mondani nekik...

- Lám-lám Ash... Betejessítetted a bosszúdat?!-. Kérdezte egy fa...akarom mondani valami nyomozó, már találkoztam veke párszor, nem bír engem. Csak tudnám miért.
Majd az ajtóban megjelent Charlie és a másik...

- Nem én voltam baszki
Higgyétek már el..

- Nem vagy olyan helyzetben,  hogy akármit is kérhess...
- Vigyétek! -. Adta ki a parancsot..
Hát ez szuper...De ez is Dino műve annyi szent...ne aggódj Dino,  akkorsem kapod meg azt a szart.. Mer tudom hogy fontos neked -. Mosolyodtam el..

- Nemsoká nem fogsz mosolyogni....-. Mondta a fa....a nyomozó..

.......

- Már itt vagyunk a tárgyaló teremben és kérdezget de én meg se szólalok..

- Még mindig nem én voltam... -. Mondtam fapofával..

- Á nem te?..Hozzátok.. - Majd egy rakás cdét és újságot hozztak be egy dobozzal...
U..ugye nem...az az?
- Csak nem felismerted...indítsátok el..

- NE! -. Csattantam fel...
Csak ezt ne kérlek

- Az a kis fiú te vagy,  az a hájas disznó pedig Marvin, jééé nézzétek ki van az újságab? Hát persze hogy ő 7 évésen és meztelenül..-. Vigyorgott,  Charlie csak visszanyelte a hányását,  a másik pedig csak elfodította féjet, és becsukta a szemét...
Én felálltam és a fogaim és az ujjaim összeszorultak...fáj...nagyon fáj...
Ő csak tovább vigyorgott rám..

- Ezért ölted meg őt bosszúból-.. Vigyorgott továbbra is..

- Vigyétek vissza a gyengélkedőre... És Ash..élvezd míg szabad vagy...

.....

- Ash te jó vagy, ne is foglalkozz vele-. Fogta meg a vállam

- NE ÉRJEN HOZZÁM!!!!!-. Ordította... De nem érdekelt..

- As...h..

- Haggyon békén nem kell a sajnálata se a szánalma...-. Azzal visszasétáltam a gyengélkedőre...
Miért?..
Már Skippert is elvesztettem...akkor ki marad nekem?
Számítok egyátalán valakinek?-. És a szemem alját már marták a sós könnycseppeim...

Eiji szemszöge:
- Ugye Ash jól van?...-.  Kérdeztem Charliet aggodalmasan..

- Igen... Azt....hiszem...ajj elítélték..

- Ho..hogy mi?-. Ne Ash..

- Azt hiszik ő ölte meg Marvint.

- És ő volt?

- Nemtudom.. De ha nem is ő volt,  iővel akkor is megtette volna, csak nem a saját bosszúja miatt, hanem Skippért..

- Milyen bosszú?- most mivan?

- Semmi Eiji semmi.. -. Simogatta meg a fejem...
- Bészélned kéne vele, hogy árulja el miért üldözi őt Dino...

- De miért én?

- Mert Ash bízik benned..-.. Mosolygott bíztatóan,  ezt de jó volt hallani.. Folyton visszajátszódik a fejembe ez a mondat Mert Ash bízik benned...
Ez most boldoggá tett..

- Na beszélsz vele?

- Igen..





Sziasztok bocsi hogy késtem,  és igen mostannra ígértem a kis huncutabb részt...😅😏
De úgy döntöttem hogy az a kövibe lesz, de kárpotlásul hamarabb hozzom majd azt a részt... Még a héten.. Szóval csak ennyit akartam.. Na sziasztok Bf fanok😘💗💗😉

Újra Veled... || BEFEJEZETT ||Where stories live. Discover now