Mézédes...

603 39 2
                                    

Eiji szemszöge:

- Épp most léptem be Ash szobájába..az ágyán fekszik és az ablakon nézz ki, de érkezésemre odakapja a fejét...

- Szia Ash..örülök hogy jól vagy.. -. Ültem le az ágya szélére..

- Én is, hogy te.. -. Megfogta kezem??.

- Sajnálom, hogy Skipper...

- Nem a te hibád volt, Szóval ne emézzd magad...

- De..

- Cssssss-. Rakta az ujját a számhoz, majd szép lassan vegighúzta rajta, majd közelebb hajolt hozzám...

- Tudom hogy Charlie küldött de hálás vagyok neki kivételesen...

-Hát lebuktam

- Tudod Eiji Irigyellek téged..

- Mi..miért? -. Sutogttam..

- Mer te tudsz repülni és szabad vagy-. Jött közelebb megint..

- Ez igazá-----.. Nemtudtam befejezni mer egy kezet éreztem meg a combomon belső részen..
- A..Ash mit csinálsz?...

- Semmi különöset -. Majd ujjaival felljebb sétált a combomon én meg nagy nehezen a szeméba néztem és nem bántam meg..
Az ajkai az enyémet érintették..ez ez csodálatos érzés, a nyelvével végig nyalt alsó ajkaimon, mire én a meglepetésre, szétnyitottam ajkaim ezt ő kihasználva, átcsúsztatta a nyelvet az én számba. Lassan ízlelgette nyelvemet az ővével.. Nem akartam elengedni de a levegő hiány miatt lett vége a csókunknak...

- Eiji... Szeretlek.. -. Mondta lihegve..

- Én is szeretlek Ash..-. Majd újra egybe forrtunk..
Az ajkai olyan puha, és édes..mint a megolvadtt cukormáz egy muszedlin..
Imádom.. Ő lesz az új kedvenc kajám is...

- Tudod Eiji.. Én nem csak egy csókot akarok.. -. Lejjeb húzta a kezét és megmarkolta a fenekem, az én válszom csak egy nyögés volt, min ő elmosolyodott...

- Ash.. Ash..állj..ne itt...-. Lihegtem..

- Igazad van...Bocsánat édesem... Csak kívánlak..már azóta mióta csak megláttalak téged.. Azok a bambi szemeid olyan kis ártatlanok -. Simított vegig az arcomon.. - Gyönyörű vagy -. Csókolt meg újra..

- Ash..nekem most mennem kell.. Szia..-. És nyomtam egy utolsó csókot ajkaira...

- Szia..-. Valamiért sírni volt kedvem, nemtudom miért de kellet.. És Nemtuddtam visszatartani így sírásba kezdettem...

.......

- Ei-chan mit mondott Ash?..-. Jött oda Charlie -..

- Hé adj már neki egy kis időt hagy nyugodjon meg egy kicsit.. -. Charlie csak bolintott majd elment felvenni a telefonját..
Ash ha tudnád most milyen boldog vagyok.. Szeretlek.. Ash....




Na legyetek boldogok itt a kis huncutabb rész😉😏😂
De a kövi méginkább az lesz😏😏😎
Na mindegy jó olvasást.. Sziasztok Bf fanok 😘❤❤🍌🍌

Újra Veled... || BEFEJEZETT ||Where stories live. Discover now