i k i | sabah

89 12 5
                                    


❝Uyan artık, Park Jisung!❞

Onu uyandırmaya çalışan Donghyuck'ın sesi Jisung'ın hafifçe inlemesine neden oldu. Tekrar uykusuna dönmeden önce, Jeno yatağın altındaki kutuyu masaya çıkarmayı başarmıştı.

Jisung gözlerini ovuşturarak diğerlerinin olduğu tarafa doğru gitti ve Mark'ın yanında durdu. En çok Mark'a güvendiğini ve onun yanında güvende hissettiğini söyleyebilirsiniz.

"Jisung, ilk önce siz denemelisiniz."
dedi Donghyuck. Sakız parçalarını ona uzattı. Biri onun için, diğer ise mark için.

Ama Mark sakızı almak için elini uzatınca Jisung onu gömleğinin kenarından çekti ve kafasını yapma anlamında salladı.

"Onu çiğneme, hyung." aceleyle söyledi ve iki parçayı da Donghyuck'ın elinden aldı.

"Neden?" Mark endişeyle cevapladı. Ona göre hiçbir şey yoktu. "Bir sorun mu var?"

Jisung diğer çocuklara belirsiz gözlerle baktı. Şüpheli davranışlarına dikkat etmekten çok kendi kendilerine konuşuyorlardı. Daha sonra Jisung Mark'ı bileğinden tuttu ve uzağa doğru sürükledi.

"Bence o sakız... sakız değil, hyung."

"Ne demeye çalışıyorsun?

Jisung derin bir nefes aldı ve gözlerini mark'inkilerden kaçırmaya çalışarak cevapladı. "Dün gece bir parçasını çiğnedim, hyung, ve──"

"Ne yaptım dedin?"

"──bir anda başım döndü ve sabaha kadar baygın kaldım, hyung."

Bu cümle Mark'ın gözlerini şokla genişletmesine neden oldu. Bakıcısı onu saklamıştı çünkü sıradan bir şey değildi!

"Hyung..."

Jisung Mark'ın kolunu tekrar çekiştirdi, öteki elinde ise sıkıca tuttuğu sakız vardı. Mark dikkatini diğer beş çocuğa yöneltti, diğerleri birbirlerine kendilerinden geçmiş gibi bakıyordu. Birkaç adım daha yaklaştığında Mark çocukların gözlerini hiç hareket ettirmediğini fark etti. Ne kadar zor olsa da onların dikkatini çekmeye çalıştı.

"Onlara ne oldu?"

"Ben... hadi gidelim, hyung." Jisung yatağının yanındaki çalar saati gösterdi. "Bakıcımız yakında bizi görmek isteyecek."

Dokuz yılda Mark ile ilgili değişen tek şey, yalanları tespit etme yeteneğiydi. Jisung'ı çözmek çok kolaydı, yalan söylediğinde gözleri sürekli bir yere sabitlenirdi.

Yine de, Mark bunu çok fazla düşünmedi, kahvaltı için yemek odasına giderken altı çocuğa liderlik etmeye başladı. Ama bildiği bir şey varsa, o da hemen arkasında Jisung'un iki parçayı da ağzına atıp çiğnediğiydi.

Merak etmeyin dokuz yıllık bir sakızı çiğnemediler :d

serein. / nct dreamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin