"És ott volt ő....
Térdre rogyva.. Egy vasrúddal a gyomrában... Véres ajkai csak annyit rebegtek "Szeretlek titeket." "És szemei lassan lecsukódtak. Nem tudtam hol vagyok..
- Gyorsan vigyük Dr. Deaton-höz. - szólalt meg Liam. Ő tért magához a leghamarabb. Gyorsan kivittük Vikit a kocsiba úgy ahogy volt... Nem menrünk semmit se csinálni.
Amikor Deaton rendelőjébe értünk ő mondta, hogy húzzuk ki belőle a vasrudat... Egyedül Ethannek volt lélekereje kihúzni Viki gyomrából a vasrudat.
- Mutasd... - mondta a doki, szemügyre vette majd kijelentette. - sürgősen ki kell fertőtleníteni a sebét, még mielőtt a farkasölő fű elterjed a tetsében. Kérlek titeket menjetek haza. Szólok, ha bármi lesz.
- Doki kérem had mara...
- Nem. Menjetek! Kérlek Scott.
- Rendben. - a falka nagy lesúlyottsággal ment. Kint megbeszéltük, hogy Scottékhoz megyünk, mert senki mem akart egyedül lenni.Scottéknál:
Szomorúan telepedtünk le a nappaliban.
Malia szemszöge:
- Ha nem vagyok ennyire gyenge és könnyen letámadható Viki most is élne. - sütöttem le szemeimet. Ekkor Lydia átölelt.
- Nem a te hibád.
- Igaza van... Az enyém. - szólalt meg Scott - Ha nem tudott volna félrelökni a tesóm, most én feküdnék ott és nem ő.
- Rendbe fog jönni! Ne izguljatok! Kemény lány! Ezt is túléli. - mondta biztatóan Danny. Ekkor megcsörrent a telefon.
-Halo!
-Scott! Most azonnal gyertek be... Ezt látnotok kell!
A doki hívott. Mi pattantunk is a kocsikba és siettünk a rendelőbe. Viki szemeiből véres könnycseppek hullottak.
- Ez mit jelent doki?
- Nem tudom Stiles...
- Belehal?
- Már sajnos nincs pulzusa. - közölte Deaton lehajtott fejjel.
- De hogy lehet, hogy kinyílt a szeme, és véres könnyeket sír, ha már nem él? Ez fizikailag lehetetlen. - mondta hüppögősen Hayden.Ám ekkor valami nagyon furcsát észleltünk. Viki kezein kinőttek a karmai és ami mégfurcsább volt szőrösödni kezdett. Mi óvatosan hátráltunk, mert olyan volt mintha most vívná meg a haláltusáját. A doki kitert bennünket a teremből, és bezárta azt. Egy pár perc elteltével egy hatalmas dübbenést hallottunk. Derek benézett a kis homályos ablakon amin keresztül csak annyit látott, hogy az asztalról eltűnt Viki teste.
Scott szemszöge:
A húgom teste nem volt az asztalon. Én vettem a bátorságot, beléptem az ajtón és ezt láttam.Egy fehér farkas feküdt a földön. Szemei vörösen ragyogtak. Én mélyen a szemébe néztem, és lassan közelebb mentem hozzá. Engedte, hogy megsimogassam. És ekkor beléptek a többiek. Az utolsó személyre aki bejött felnézett a farkas. Derek volt az. Ekkor jöttem rá.
- Ez Viki!
- Igen. Ezzel, hogy a halál peremén volt, és megmutatta, hogy képes áldozatot hozni, és az erejével másokat védelmezni így mostmár teljesen fel tudja venni a farkasalakot. - mondta Dr. Deaton.
- De mikor változik vissza? - kérdezte Stiles.
- Most. - szólalt meg Viki, ott gugolt emberi alakban. A doki adott rá egy fehér tunikát amilyet az asziszttensek hordanak. Mind megölelgettük a lányt.
- Soha többé ne merj megmenteni! - öleltem meg.
- Pedig ha szükséges meg foglak.Derek szemszöge:
Lassan odaléptem elé.
- Viki.. Nagyon megilyedtem. Azt hittem elveszítelek. - megöleltük egymást.
- Derek.. Szeretlek. - olyan jó, hogy épségben van. Meghalnék nélküle.
- Mostmár minden rendben van. - jött oda Vikihez Lydia, aki egy dzsekit adott a lányra.
- Viki.. Én sajnálom, hogy miattam majdnem meghaltál...- jött oda Malia.
- Nem viccelj Malia! A falka tagja vagy! Érted, és a falka bármelyik tagjáért vállalnám a halált! - megölelték egymást. - Köszönöm a segítséget Dr. Deaton. - őt is megölelte.
- Most menjetek haza. Holnap iskola.
- Viszlát!
- Sziasztok!Másnál reggel:
Anya reggel fincsi reggelivel várt lent minket. Hármasban megreggeliztünk, aztán mindenki ment a maga dolgára. Péntek van és ma töriből témazárót írok. Ma Scott erőltette, hogy ő visz el ma suliba, nem engedett egyedül motorozni. Amikor beértünk valami más volt..
- Scott te is érzed?
- Igen. Ez vérszag... De honnan jön?
- Sziasztok! - toppant elénk Stiles. - Viki.. Ömm.. A ruhád a gyomrodnál..
- Atya ég. Hogy lehet h átvérezte a kötést?
- Semmi gáz. Anya tett be nekem plusz gézt. Menjetek csak majd elintézem a mosdóban. - elmentek. Én valahogy besomfordáltam a mosdóba. Igyekeztem gyorsan átkötni a sebemet.
- Jézusom... - csak ennyit hallottam. Ott a sarokban kuporgott valaki. Egy lány. Huppögő, sírós hangja volt.
- Szia.. Kérlek ne akadj ki! Ez csak egy kis seb.. De te nagyon szomorú vagy. Minden oké?
- Ez kis seb? - majdnem elájult. - Hát nem igazán. Ma reggel arra keltem, hogy egy harapásnyom volt a kezemen. Nem tudom mi ez? Vagy hogy ki lehetett... A kistesóim azt mondták nem ők szivatnak.
- Figyelj csak. - felhúztam - Gyere ma el hozzánk 6 körül. Ha gondolod beszélgethetünk, meg bamutattlak a barátaimnam. Amúgy Viki vagyok.
- Kimberly vagyok. - kezébe nyomtam egy cetlit amin a címünk volt, majd siettem órára. Ez a nap is gyorsan lepergett. Otthon már vártam a lányokat. Kimberly érkezett meg először, ugyanis neki egy órával korábbani időpontot mondtam.
- Szia Viki!
- Szia Kimberly!
- Szólíts nyugodtan csak Kim-nek.
- Rendben Kim. Mizu? - közben beinvitáltam.
- Semmi. Amúgy igaz, hogy ti jó sokan vagytok barátok?
- Ő hát igen, de most csak a lányok jönnek. A srácok elmentek kondizni. Csak 10 körül érnek haza. - Kimmel jókat dumáltunk aztán megjöttek a csajok.
- Lydia, Kira, Allison, Malia és Hayden- mutattam rájuk - bemutatom Kimberly Treynors-t.
- Üdv. - köszönt szerényen Kim.
- Hali! - köszöntötték őt is öleléssel a csajok. Aztán megkezdtük a csajos csevelyt. Elnéztük nagyon az időt, 10-kor betoppant Scott, Derek meg Isaac.Kimberly (Kim) szemszöge:
Huu.. Az a magas, helyes, féket hajú borostás pasi vajon ki?
- Sziasztok fiúk! Bemutatom nektek Kimberly Treynors-t.
- Hali! - köszönt nekik is a lány.
- Szia! - üdbözölték a pasik.
- Viki beszélnünk kell. - hívta el Isaac a házigazdát.
- Megyek. - eközben a másik 2 srác a konyhapultnál beszélgetett.
- Kim nagyon elbambultál. Minden oké? - bökött meg Allison.
- Ki az a srác? - mutattam rá a magas borostás emberre.
- Ő Derek Hale. - mondta Kira - Néha morcos, de amúgy meg lehet találni vele a közös hangot.
- Igen?
- Igen.Lydia szemszöge:
A csaj nagyon érdeklődik Derekről, aminek nem örülök.
- Nem kéne neki szólni, hogy Derek Vikivel van? - súgtam oda Allisonnam.
- Nem hiszem. Csak kérdezte, hogy ki ő. Csak egy kérdés volt.Viki szemszöge:
- Igen Isaac. Mi az?
- A csaj nekem nem szimpi. Nem tetszik a stílusa.
- Ezért rángattál el?
- Nem. Komolyra fordítva. A kezén a harapásnyom mikori?
- Azt mondta tegnap esti.. De szerinted mi haraphatta meg?
- Ami azt illeti egy...Sziasztok! Készen lettem az új résszel! Remélem tetszik majd nektek!❤ A csillagocskákat ne sajnáljátok, ha tetszett. 🌌⭐
Puszy💋
VOUS LISEZ
Veszély, falka, szerelem - Új Alfa ✔
FantasyA story Viktória McCall-ról szól, aki a bátyjához Scott Mccall-hoz és az édesanyjához költözik Beacon Hills-be. Ott fedezi fel a lány, hogy mekkora erővel is rendelkezik. Viszont a szerelem is bejön majd a képbe.❤💋 (Teen Wolf fanfiction) Remélem te...