"Gondolatmenetemből a telefonom csörgése zökkentett ki.
Lydia hívott. Hangja zaklatott volt... Nagyon...."- Scott.. Nem sejtek jót... Olyat láttam, ami nem utal jóra. - közölte velem a negatív híreket.
- Mit láttál Lydia?
- Egy vörös szempárt... ami kialvóban van.... utána hatalmas konténereket. - mondta, majd ezerrel leszáguldott a lépcsőn a testvérem.
- Scott, ugye te is hallottad? - én kérdőn tekintettem rá, majd megértettem mire céloz. Egy iszonyatosan vérfagyasztó vérfarkas üvöltés ütötte meg a fülünket.
- Deucalion.. - suttogtam magam elé. Volt egy ilyen konténeres hely, ahova kiskorunkba Stilessal jártunk. Gyorsan felhívtam a srácot, és elmondtam neki a szitut. A legjobb barátom már indult is hozzánk, majd Vikivel együtt mentünk a helyszínre. Ott megláttuk a volt alfa falka alfáját, aki éppen Derekkel kokettált. Pár percet csendben figyeltünk, majd szapora léptekre lettünk figyelmesek.
- Most végetek! - mondta egy undorító vigyorral a fején. Hányok ettől a nőtől. Viki óvatosan odasettenkedett Derekhez és Deucalionhoz, hogy közölje velük a minket körülvevő "kedves" társaság jelenlétét.Ám majdhogynem hiába. Egy óvatlan mozdulat volt csupán... és egy vörös szempár kialudt, és lecsukódott.
- Deucalion - hallottam meg a hátam mögül egy banshee sikolyt, ami az elsütött fegyverek lövedékét blokkolta. A félig vadász félig hétköznapi emberekből álló brigád elvonult fülükre nyomott kezekkel. A bansheenk hangja hatásos volt, ám elkéstünk... Ezután leguggoltam hozzá, és ő csak ennyit mondott..
- Gerard tudja, hogy le fogjátok őket győzni.... mindig is félt tőled, és ez most is így van. - majd lehunyta szemeit... A világ egyik legerősebb alfája holtan feküdt. Mind gyászoló pillantással tekintettünk az életében erős vérfarkasra. Ezek után mind gyászos hangulatban hazafelé vettük az irányt.Viki szemszöge:
Másnap reggel amikor felkeltem az éjjeli szekrényemen egy rózsa volt... de nem akármilyen. Egy száránál eltépett vörös rózsa, amiből vörös folyadék szivárgott.... Mintha vérzett volna a rózsa "sebe". Nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget. Rendbe szedtem magamat, majd felöltöztem.A suliba minden gyorsan lepergett. Bár volt egy-két érdekesség. Sok emberkét látta kötéssel a kezén rohangálni. Nem teljesen értettem, nem tudtam róla, hogy valamiféle oltás lenne a kisebbeknek.
- Tori... Gyere.. - fogta meg valaki a kezemet, és berántott a takarító szertárba.
- Mason? Corey? Mi a francot akartok? - kérdeztem kicsit pipán.
- Nézd! Van két osztálytársunk. Nolan és Gabe.Nolan
Gabe
- Ők mindenkit ellenőriznek Monroe kérésére. Ezért van mindenki kezén kötés, kivéve a hozzánk hasonlóak kezén. - felelte Corey. - Engem is teszteltek. És csúnyán megbuktam.. - sütötte le tekintetét a fiú. Ezek után egy nagy csattanásra lettünk figyelmesek mind a hárman. Kirontottunk a szertárból, és megláttuk Liamet, akit éppen a drága Gabe püfölt laposra. Ott dekkolt az egyik tanár is, de nem tett semmit.
- Na húzzál el innen hülye gyerek! - rántottam meg hátulról a pali vállát, majd felhúztam az egyik legjobb haveromat a földről. Liam orra, szája, keze, arca mindene vérzett.
- Kinek képzeled magas te kis szőke csitri? - jött vissza Gabe.
- Álljál már le öcsi. - fogtam meg a csóka vállát.
- Mert ha nem? - pattogott továbbra is.
- Akkor beszélgethetünk egy kicsit. - sétált be Scott. Erre a gyerek félre állt. Amíg én szócsatáztam a kis taknyossal addig Masonék Hayden segítségével levitték Liamet.- Köszi Scott! Jó, hogy bejöttél, mert már határon voltam, hogy kiütöm. - nevettem.
- Ejnye Viki... Azt hittem állatvédő vagy. - bokszolt viccesen vállba, majd lementünk mi is Liamékhez. Közbe bekapcsolódtak Allisonék is. Isaac meg Scott segített Liamnek gyógyulni, amíg én kimentem Haydennel, hogy vigyünk Liamnek egy üdítőt.Amikor kiértünk a büféhez ott volt Gabe és Nolan. Épp panaszkodtak, ám amikor meglátták Haydent majdnem őt is tesztelték. Ekkor kiléptem a lány mögül mosolyogva.
- Ne félj, amíg itt vagyok nem nyúlnak hozzád. - suttogtam neki.Hayden szemszöge:
Gyors megvettük a frissítő italt Liamnek, és indultunk volna fel, amiko egy nagy csattanást hallottam. Viki meg hanyatt fekve kuporgott a földön.
- Ne érj hozzám, mert áramos sisakvirágos a lövedék. Hozz segítséget. - egy könnycsepp sem hullott ki a szeméből, nehezen hagytam magára. De amikor vissza értünk a többiekkel akkorra bizonyosodtam meg teljes mértékben arról, hogy Viki nem volt ott, csak egy véres csík... ami arra utalt, hogy elvitték..Viki szemszöge:
Csak akkor tértem magamhoz, amikor valaki leöntött egy vödör vízzel. Ekkor esett le, hogy neki vagyok kötözve egy áramot vezető kerítésszerű cucchoz, és Monroe idegtépő nevetését hallgatom.
- Hol van Derek Hale most?
- Mi közöd hozzá? - válaszoltam flegmán, és erre jutalmul kaptam 500 voltot.
- Hol van az alfád? - kérdezte.
- Gyanítom, hogy nem itt. - nem mutattam, hogy szenvedek, így kényszerből nevettem. Erre jutalmul megint kaptam kóstolót az áram erejéből. Vizes testem kitűnően állta az áramütést.
- Hol vannak az alfák??? - üvöltötte a fejembe Monroe, de nem feleltem.
- Mondja meg neked az, aki rászorul. - villantottam meg agyaraimat.
- Úgy látszik szereted az áram hatását magod érezni kislány. Nézzük a 700 voltot bírod-e?
- Van választásom? - és kaptam. Nagyon fájt üvöltöttem volna, de nem akartam, hogy a többiek ide jöjjenek, és miattam bajuk essen. Így inkább magamba fojtottam a hangomat.
- Beszélj már! - kiabálta az az idegtépő kis nőszemély.
- Nem fogo....- nem tudtam végig mondani, mert ismételtem beindította az áramot.
- Hol van Scott McCall és Derek Hale? - kérdezte lassan, és nagyon taglalva.
- Ott ahol te soha nem fogod őket elkapni! - újra barátkozhattam a kerítéssel, amibe ismételten áramot vezettek. Most még egy nyilat is kaptam a hasamba... Nem bírtam ki.... Üvöltöttem.Scott szemszöge:
Egy üvöltést hallottam, ami ismerős volt. Az iskolai alagsorból jött a hang. Odamentünk a falkával, és hallottuk amint Monroe kínozza Vikit.... Láttam, ahogy vöröslő arca idegesen köpi a nőnek a szavakat, de azt is, hogy ezért nagyon keményen megfizet.
- Lássuk bírsz-e 1000 voltot Kiscsillag? - kacagott és bekapcsolta a gépet 1000 voltra.....Sziasztok! Ne haragudjatok, hogy ilen soká hoztam új részt... Annyira sajnálom. 😪
De remélem azért elnyeri a tetszéseteket ez a rész!❤
Puszy Nektek!💋
VOCÊ ESTÁ LENDO
Veszély, falka, szerelem - Új Alfa ✔
FantasiaA story Viktória McCall-ról szól, aki a bátyjához Scott Mccall-hoz és az édesanyjához költözik Beacon Hills-be. Ott fedezi fel a lány, hogy mekkora erővel is rendelkezik. Viszont a szerelem is bejön majd a képbe.❤💋 (Teen Wolf fanfiction) Remélem te...