Új falkatag?

1.3K 64 0
                                    

"Ahogy indultunk kifele Maliat egy nyílpuska lövedéke találta el."

- Malia! - kiáltotta Viki és a lány mellé térdelt. Malia kirántotta magából a lövedéket. Én meg közbe megpróbáltam elkapni a fegyveres támadót.

Malia szemszöge:
A sebem már kezdett begyógyulni, de vajon ki támadott rám? Vagy lehet nem is engem akart megtámadni. Viki kiment, hogy megnézze Derek mire jutott én meg itt maradtam. Megpróbáltam felállni, de nem igen sikerült. Ekkor visszajöttek Vikiék, és kivittek innen.
- Vajon ki lőhette meg? - kérdezte Viki.
- Szerintem nem én voltam a célpont.
- De akkor ki? - vetette fel a kérdést Viki.
- Te... - mormolta Derek. - ahogy ezt kimondta Viki kicsit összerezzent... Nem tudom talán ő nem így gondolja?

Pár perc múlva elértünk a McCall házhoz. Mindhárman bementünk, és elmeséltük a történteket.
- Scott, Viki nem ártana, ha ezzel a ténnyel tisztába lennétek. Csak ti vagytok a farkasok között igazi alfák... Nincs más... Sokan vadásznak rátok. - mondta el Derek nekik az igazságot.
- Ez lehetetlen. - ahogy ezt kimondta Viki Aiden mellé lépett.
- Nyugodj meg. Amíg mi mind együtt vagyunk nem eshet bántódásod, se neked, se a tesódnek.
- Te nem a te bántódásodtól félsz, igaz? - mondta Lydia.
- Igaz... Én nem félek, csak féltelek titeket. - eközben észrevettem, hogy Derek morcosan nézett a barátnőjét nyugtatgató személyre.
- Derek, nyugi. - léptem mellé.
- Nekem semmi bajom sincs.
- Ahaa.... Olyan féltékeny voltál most Aidenre, hogy majdnem kinyírtad a srácot a szemeddel.
- Lehet, hogy igazad van. - a megbeszélés után még ott maradtunk és dumálgattunk. Egy fél óra múlva megszólalt a csengő. Viki kiment és visszért 5 darab xxl-es pizzával.
- Jó étvágyat! - hozzott be kés meg tányérokat, és megvacsiztunk.
Az étel elfogyasztása közben láttam, hogy Viki eldumálgatott Aidennel.
- Szerintem lassan ideje mennünk, holnap suli. - mondta Lydia.
- Jól van. - kikésértek minket

Derek szemszöge:
Nem tudom mi ütött belém. Olyan furcsa érzésem van. Aiden és Viki beszélgetése óta.

Amikor a többiek elmentem Scott mondta, hogy maradjak egy kicsit. Viki felment a szobájába. Nem tudta, hogy még ott vagyok.
- Menj fel hozzá. - bökött meg. - Azért mondtam, hogy maradj, mert láttam, hogy hogy nézted őket.
- De nem tanul? Vagy alszik?
- Nem. Menj!

Felmentem, és kopogtam a szobája ajatán.
- Gyeree. - jött a gyors válasz. Ahogy beléptem láttam, hogy az ágyán feküdt, és ment a telójól a zene.
- Szia!
- Szia Derek! Mi a baj? - állt fel és jött oda hozzám.
- Hát... - nem mertem neki elmondani. Ekkor ő megfogta a kezemet, és elhúzott ágyra. Leültünk. Két keze közé fogta az arcomat.
- Tudok róla. Malia elmondta amikor kísértem ki őket.
- Ne hara..
- Sss... Szeretlek! - ezzel megölelt.
- Én is szeretlek! - lágyan belepusziltam a nyakába.
- Itt maradsz?
- Maradjak?
- Igen. - hát itt aludtam náluk.

Reggel*-*

Viki már nem volt mellettem amikor felkeltem. Biztos lement. Lementem én is, Scott meg Viki ott reggeliztek.
- Jó reggelt! Gyere enni. - mondta Viki.
- Sziasztok! Jó étvágyat! - megreggeliztünk, felöltöztünk aztán mindenki ment a maga dolgára. Viki és Scott suliba én meg Chris Argent-el mentem nyomokat követni, hogy kiderítsük, ki támadta meg Malia-t.

Viki szemszöge:
A suliban valami nagyon fura dolgot vettem észre amikor bementem a terembe... A mögöttem levő padban egy számomra ismeretlen srác ült. Megint lett egy új osztálytársunk?
Mr. Yukimura órájávak kezdtünk.
- Kérem Mr. Raeken mutatkozzon be az osztálynak!
- Rendben Mr. Yukimura. Sziasztok én Theo Raeken vagyok. Most költöztünk Beacon Hills-be a szüleimmel.
- Köszönöm Theo. Ülj le kérlek. Na gyerekek akkor kezdjük a történelem órát.

Törióra után odamentem Theohoz

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Törióra után odamentem Theohoz.
- Hali Theo! Mizu?
- Szia! Semmi.. Oo te ültél előttem törin ugye?
- Igen. Viktória McCall vagyok.
- Örülök Viktória.
- Csak Viki. És múgy hogy érzed magadat itt?
- Tetszik a suli. - ekkor odajött Scott, Stiles, Lydia és Aiden.
- Sziasztok! Mizu? Szia Theo!
- Sziasztok! Ők a barátaid? - kérdezte Theo rám pillantva.
- Igen. - bemutatkoztak egymásnak és innestől Theo velünk lógott. Tökre jófej. A nap végén Theo dobott haza.
- Köszi szépen!
- Nincs mit. Szia!
- Szia Theo! Holnap tali. - azzal elment.

Másnap*-*
Másnap a suliban sebekkel tele találtam rá Theora az öltözőben.
- Theo, Theo... Mi történt? - keltegettem de nem igazán reagált.
- Ah... Hol vagyok?
- A suliban. - észrevettem, hogy a sebei elkezdtek begyógyulni. - Te vérfarkas vagy?
- Igen... - tért magához mostmár teljesen. Felvillantotta farkasszemeit, és én is.
- Te egy alfa vagy.
- Igen.
- Igazi alfa. - toppant be Lydia.
- Ti egy egész falka vagytok igaz?
- Igen. - lépett be most Scott.

Theo szemszöge:
Nagyon rendesek. Szimpatikusak nekem. Biztos jó falka. Bár az ő falkájukban lennék. Vajon van esélyem bekerülni a falkába?

Sziasztok! Meghoztam az új részt! Remélem tetszik majd neketek.❤
Ha igen ne sajnáld a ⭐-ot, ha elnyerte a tetszésedet!
Puszy!❤💋

Veszély, falka, szerelem - Új Alfa ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora