0.7

172 31 0
                                    

Спомените плуваха в главата му. Стисна юмруци и се разплака. Всичко това, което му се беше случвало. Не искаше никой да знае, държеше се студено с всеки, защото се страхуваше точно от това.
Отново да бъде насилван и психически и физически. Мразеше баща си
. Искаше детството си обратно, но без него. Понякога се е стигало до там, че да иска смъртта му.

Видя нещо в Техьонг, което му напомни на малкия Чон. Синините по врата и следите по лицето, криейки ги с фондьотен. Целият трепереше, страхуваше се да погледне някого в очите.
Това бе Чон като малък, затова той не искаше да бъде свидетел на същото. Искаше да му помогне и така щеше да стане. Щеше да се бори докрай, въпреки всичко. Не знаеше, дали го обича или има симпатии, но всичко това беше реално.

Чонгкук се нахрани набързо и тръгна към града. Искаше да види по-голямото момче. Да се увери, че то е добре.
Да види отново това бяло нежно лице, в което винаги се взираше.
Тъмните му очи, пълни с тъга, въпреки че не го показва.

Взе колата си, без да каже на никого и я запали. Тръгна с пълна газ натам.
Когато стигна до магазинчето, спря и бегом влезе вътре.

Потърси го и, когато се увери, че е на смяна, отдъхна.
Седна на обичайната си маса и зачака....

💙

Следва продължение, защото съм в час :'
Надявам се да ви хареса. ❤️

Vanilla flavor |k.th, j.jk| | ВРЕМЕННО СПРЯНА |Onde histórias criam vida. Descubra agora