💝💝

2.7K 153 6
                                    

At school>>>

Jongin ငဘတ္​နဲ႔ ငဆယ္​ကုိ ျဖစ္​​ေၾကာင္​းကုန္​စင္​အားလုံးအား သူ႔နာမည္​ကလြဲလုိ႔​ေပါ့ ႐ွက္​႐ွက္​နဲ႔​ေျပာျပမိ​ေတာ့....

Baek>>wow....အာ့ဆုိ မင္​း လူပ်ဳိမဟုတ္​​ေတာ့ဘူး​ေပါ့...congrats ပါကြာ....

Jongin>> မင္​့ဘႀကီး ကြန္​ဂရက္​ပါလား....အခုက လူပ်ဳိရည္​ပဲပ်က္​သြားတာ​ေလ......မင္​းလို sugar daddy ရတာလဲမဟုတ္​ဘဲနဲ႔.....အလကား​ေပးလုိက္​ရတာ​ကြ အလကား​ေပးလုိက္​ရတာ....

Sehun>> ဘာပဲျဖစ္​ျဖစ္​ကြာ...ဒီဝုိင္​း မင္​းပဲ႐ွင္​းလုိက္​​ေတာ့......

Jongin>> ​ေဘာမုိ႔႐ွင္​းရမွာလား......တကယ္​ဆုိ
မင္​းတုိ႔က​ေတာင္​ ႐ွင္​း​ေပးသင္​့တာ......

Beak>> မရဘူးကြာ....မင္​းပဲ႐ွင္​းရမယ္​...

Jongin>> ဟာ မင္​းတုိ႔ကမွ မင္​းတုိ႔ကုိ​ေပးမယ္​့ daddy ​ေတြ ​ေယာက်္​ား​ေတြ႐ွိ​ေသးတယ္​...ငါက မိဘလုပ္​စာထုိင္​စား​ေနရတာ​ေလ အခ်ိန္​ပုိင္​းအလုပ္​ကလဲ သိပ္​ရတာမဟုတ္​ဘူး.......မ​႐ွင္​းႏုိင္​ဘူးကြာ..

​ေျပာ​ေျပာဆုိဆုိ မွာထား​တာ​ေတြအား ပါးစပ္​ထဲအတင္​းသြတ္​​ေန​ေသာ jongin အား ႏွစ္​​ေယာက္​လုံး​ေၾကာင္​ၾကည္​့​ေနၾကသည္​......

Beak>> မင္​းကလည္​း ျဖည္​းျဖည္​းစားလုိ႔ရပါတယ္​ကြာ......ကုိယ္​့ဘာသာ႐ွင္​းရမယ္​့ဟာပဲကုိ....ဟဲဟဲ...

Sehun>> ​ေအး​ေလ....

Beakhyun နဲ႔ sehun တုိ္​့ႏွစ္​​ေယာက္​က​ေတာ့ jongin အၾကံကုိမရိပ္​မိစြာ တဟဲဟဲရယ္​ရင္​း စ​ေနၾကသည္....

Jongin က​ေတာ့ ​ဘာမွျပန္​မ​ေျပာဘဲ ​ေစ်းႀကီးတာ​ေတြကုိ ထပ္​မွာၿပီး အတင္​းစား​ေနတုန္​း...

စားလုိ႔ၿပီး​ေတာ့မွ......

Jongin>> မင္​းတုိ႔ စားပီးပီလား....

Beak>> ႐ွင္​း​ေတာ့မွာလား ​ေနပါဦး....စားလုိက္​ဦးမယ္​...

Jongin>> အတန္​းခ်ိန္​တက္​မွာမလား...

Sehun>> တက္​ရမွာ​ေပါ့ကြ...ဒီ​ေန႔ ​ေက်ာင္​းကုိ​ေထာက္​ပံ့​ေပး​ေနတဲ့ သူ​ေဌးလာမွာမုိ႔ လူတုိင္​း​ေက်ာင္​းခ်ိန္​ျပည္​့တက္​ရမယ္​​ေျပာထားတာ​ေလ.....

႐ူး​ေအာင္​ခ်စ္​ရသူ [R-M]Where stories live. Discover now