စီးပြားေရးကိစၥေျပာဆုိေဆြးေႏြးျခင္းက အဆင္ေျပေျပပဲ ၿပီးဆုံးသြားပါသည္....chanyeol လို အရည္အခ်င္း႐ွိေသာသူေဌးနဲ႔ တြဲလုပ္ခ်င္သူကလဲ အမ်ားသားကုိး....
အခ်ိန္ၾကည့္ေတာ့ ကုိးနာရီပင္ထုိးေတာ့မည္...
တခ်ဳိ့လုပ္ငန္း႐ွင္ေတြက ႏႈတ္ဆက္ျပန္ကုန္ၾကေပမယ့္ chanyeol နဲ႔ jongin မျပန္ျဖစ္ၾကေသးသလုိ အမ်ိဳးသမီးႏွစ္ေယာက္လဲက်န္ေနေသးသည္.....
ထုိအမ်ဳိးသမီးႏွစ္ေယာက္က jongin ေ႐ွ႕မွာပင္ chanyeol အတင္းအေရာဝင္ဖုိ႔ၾကဳိးစားေနသည္.....
ဘယ္ေနရာမွာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေစာ္ၾကည္လြန္းေသာ က်ြန္ေတာ့ေယာက်္ား ကိုလူေခ်ာႀကီးကုိ တစ္ခုခုဆြဲလုပ္ပစ္ခ်င္သည္....
Chanyeol ကလဲ အလုိက္သင့္ပင္ ျပံဳးကာရယ္ကာ ျပန္ေျပာေပးေနတာမုိ႔ အပယ္ခံလူျဖစ္ေနတဲ့ jongin ၾကည့္မရေတာ့.......
ခုလဲ မိမိက ေဘးမွေန၍ စူပုတ္ကာ မ်က္ေမွာင္ၾကံဳ႕ၾကည့္ေနသည္ကုိပင္ အၾကည္ဆုိက္ေနေသာ parkchan ဆုိသည့္လူႀကီးသိဟန္မတူ..
ထုိလူႀကီးအားေငးၾကည့္ေနရင္း ေခါင္းထဲမွာ အၾကံတစ္ခုေပၚလာတာမုိ႔ လူယုတ္မာျပံဳးေလးျပံဳးလုိက္ကာ အၾကံကုိ အေကာင္အထည္ေဖာ္ရန္စဥ္းစားလုိက္သည္....
***
Chanyeol ေပါင္အတြင္းဘက္နားမွာ တစ္စုံတစ္ေယာက္က လာထိေနသလုိ ယားက်ိက်ိနဲ႔ မ႐ုိးမယြျဖစ္လာတာမုိ႔ ေဘးနားကေကာင္ေလးဆီ မသကၤာစြာၾကည့္မိေတာ့....
တံေတြးပင္ မ်ဳိခ်လုိက္မိရသည္....
ၾကည့္ဦးေလ....ခ်စ္ဖုိ႔ေကာင္းတဲ့႐ုပ္ခံေလးနဲ႔ ဒီကေကာင္ကုိ အသည္းတျဖဳတ္ျဖဳတ္ေႂကြေအာက္ လုပ္ေနတာ.......
မ်က္စိတစ္ဖက္ကုိမွိတ္ျပကာ ပင္ကုိကပင္ ပန္းေရာင္သမ္းေနေသာ ႏွႈတ္ခမ္းဖူးဖူးေလးကုိ လွ်ာျဖင့္သပ္ျပေနသည္........
ဒါ့အျပင္ ေအာက္ကေျခေထာက္ကလဲ အၿငိမ္မေန ေပါင္တြင္းသားမ်ားကုိ ေျခထိပ္ေလးနဲ႔ မထိတထိ ပြတ္ဆြဲကာ စေနတာမုိ႔.........ေသြးသားတုိ႔က ပြက္ပြက္ဆူကာ တစ္စုံတစ္ခုကုိ လုိအပ္သလုိလုိခံစားလာရသည္....