💝💝

2.4K 127 8
                                    

Chanyeol မလုပ္​စဖူး မွန္​​ေ႐ွ႕မွာ ျပင္​​​ဆင္​​ေနတာ အ​ေတာ္​ၾကာ​ေနၿပီ အခုထိစိတ္​တုိင္​းမက်​ေသး....

Party တက္​မွာလဲမဟုတ္​ ပြဲႀကီးပြဲ​ေကာင္​းသြားမွာလဲမဟုတ္​ဘဲ ျပင္​ဆင္​​ေန​ေသာ သူ႔အား ​ေဘးမွ ​ေနာက္​​ေတာ္​ပါအတြင္​း​ေရးမႉးက ​ၾကည္​့ရင္​း ​ေခါင္​းတခါခါနဲ႔ .....

Chanyeol ကလဲ ဂ႐ုမစုိက္​ပါ ကုိယ္​့ဘာသာလုပ္​စရာ႐ွိတာပဲဆက္​လုပ္​​ေနလုိက္​သည္​....

အခုလုိ အထူးတလည္​ ၾကည္​့​ေအာင္​း​ေန​ေအာင္​ျပင္​ဆင္​ရျခင္​းအ​ေၾကာင္​းကား ​ေကာင္​​ေလးအခ်ိန္​ပုိင္​းလုပ္​တဲ့ club ​ကုိ သြားမလုိ႔.....

ည​ေနက ကား​ေပၚတုန္​းကကိစၥကုိ ျပန္​​ေတြးမိျပန္​​ေတာ့ အျပံဳးတစ္​ခုက ႏႈတ္​ခမ္​းထက္​​ေပၚ​ေပါက္​လာျပန္​သည္​.....

Flashback........

​chan>> ​ေကာင္​​ေလး....ကုိယ္​က ကုိက္​စားမွာမုိ႔လုိ႔လား...ဒီဘက္​ကုိတုိးဦး​ေလ........မွန္​​ေပါက္​ၿပီး လမ္​း​ေပၚျပဳတ္​က်သြားဦးမယ္​....

တကယ္​​ေတာ့ jongin မွာ ​ေၾကာက္​ၿပီး သူ႔ကုိ​ေစ့​ေစ့မၾကည္​့ရဲသလုိ အနားလဲမကပ္​ရဲ......

​ေတာ္​ၾကာ ခ်စ္​ဖုိ႔​ေကာင္​း​ေအာင္​​ေနလုိ႔ဆုိၿပီး ဆြဲလုပ္​သြားမွ.....အမ​ေလး...​ေတြးတာနဲ႔တင္​ ၾကက္​သီးကၿဖန္​းခနဲ......

Jongin>> ommaaaaa!!!

Jongin ​အ​ေတြးမ်ား​ေနတုန္​းမွာပဲ ခါး​ေပၚကုိလက္​တစ္​​ဖက္​​ေရာက္​လာၿပီး သူ႔ဆီဆြဲ​ေခၚလုိက္​တာမုိ႔ တုန္​ခနဲျဖစ္​ကာ အလန္​႔တၾကား​ေအာ္​မိသည္​....

Chan>> အိမ္​​နား​ေရာက္​​ေနၿပီ​ေကာင္​​ေလးရဲ႕....ဘာ​ေတြအ​ေတြးလြန္​​ေနတာလဲ.....

Chanyeol ကလဲ အရ​ွက္​သည္​း​ေသာ​ေကာင္​​ေလးအားစခ်င္​တာမုိ႔ လႊတ္​မ​ေပးဘဲ ဆက္​ဖက္​ထားကာ စ​ေနမိသည္​.....

Jongin>> ဘာ...ဘာမွ မ​ေတြး...ပါ..ဘူး....

Chan>> ဟုတ္​လုိ႔လား...

Jongin>> ဟုတ္​...ဟုတ္​ပါတယ္​....

Chan>> ကုိယ္​က ဘာလုပ္​မွာမုိ႔ ​ေကာင္​​ေလးက ဒီ​ေလာက္​​ေၾကာက္​​ေနရတာလဲ......

႐ူး​ေအာင္​ခ်စ္​ရသူ [R-M]Where stories live. Discover now