😘12😘

155 13 10
                                    

Jin pov
Ik starte de auto en reed weg. Even later stop ik aan de huis van Sana ik stap uit de auto en deed het opslot. Ik belde aan de deur van Sana en ze deed open. Ik geefde haar een klap in haar gezicht. JIJ BITCH DOOR JOU IS MIJN ZUSJE KAPOT ZE IS GEBROKEN EN DAT IS ALLEMAAL JOU SCHULD WIE AAN HAAR KOMT KOMT AAN MIJ ZE IS ALTIJD BANG VOOR JULLIE ZE HUILT ALTIJD EN DAR BREEK MIJN HART DUS SLET IK WAARSHUW JE ALS JIJ OF NIELS OF MIEKE NOG IN DE BUURT VAN HAVVA KOM MAAK IK JULLIE AF EN IK MEEN HET riep ik. Hallo Jin zei Mieke. JIJ BEN JIJ HIER NOG STEEDS VERTREK VAN HIER GA NAAR EEN INSTELLING DAAR HOOR JE THUIS EN IK WAARSHUW JE OOK ALS JIJ IN DE BUURT VAN HAVVA KOM MAAK IK JOU AF BEGREPEN riep ik boos. Omg Havva ga nog afzien zei Mieke. Ik liep terug naar hun en zei DAT DENK IK NIET BITCH JIJ GAAT NIKS MEER BIJ HAAR DOEN EN DAAR GA IK VOOR ZORGEN EN NU OPROTTEN riep ik boos en liep naar mijn auto en starte de auto en  reed naar een bakker.
Jungkook pov
Ik vraag me wat Jin naartoe is ik maak me wel zorgen om hem sinds hij havva geeft als haar zusje doet hij zo raar Jin geeft ook veel verdriet omdat havva gebroken is en bedreigd word door Sana enzo maar wij havva beschermen en ik zeket en Jimin en suga en Jin ook. Suga weet jij naar waar dat Jin is zei ik. Nee ik weet het niet geeft hij niet gezegd naar waar hij toe ging zei Suga. Nee ik hoop dat alles oke is zei ik. Ja tuurlijk we kennen Jin hij kan heus op zichzelf zorgen zei Suga. Ja das waar zei ik. Opeens begin havva hevig te trillen en ademen. Ik ben jin zei ik. Jungkook=Jk. Jin=J.
J:Hallo
Jk: Jin ik ben het Jungkook je moet vlug naar huis komen
J: Waarom is er iets
Jk: Ja havva trilt helemaal en ze ademt snel Jin kom alsjeblieft vlug naar huis
J: ik kom eraan
Jk: oke tot straks
Einde gesprek
Ik had tranen in men ogen. Jin Haast je.
Jin pov
Ik rende de bakker uit en ren naar mijn auto en starte hem en reed naar huis. Ik bel op de deur. Jungkook deed open en ik rende vlug naar binnen. Ik liep de woonkamer binnen en ik zag mijn zusje huilen en Suga trooste haar. Zusje zei ik en knuffel haar. Wat is er gebeurd zei ik. Jin help me ik ben bang ik word gek zei havva huilend. Mijn hart brak in miljoenen stukjes. Zusje je word niet gek Mieke en Sana gaan jou niet meet lastig vallen en daar heb ik voor gezorgd zei ik. Wat bedoel je Jin zei Jimin. Ik heb Sana en mieke een bezoekje gebracht zei ik. nu gaan ze uit Havva haar buurt blijven of anders hebben ze met mij te maken zei JB. Je bedoelt ons zei Jhope. Ja zei Jb. Zusje wil je onze ouders bezoeken of niet zei ik. Ja als jij ook wil zei havva. Ja gaan we nu vertrekken zei ik. Ja zei havva. Havva geefde jimin nog een kus en de andere jongens en papa een knuffel. We deden onze schoenen en jas aan en liepen naar onze ouders. Time skip. We kwamen aan bij het huis van onze ouders. Ik bel aan en men vader deed open hij keek ons met met een duivelse blik aan. Ik keek mijn zusje aan ze had een bange blik in haar ogen. Ik pakte haar hand en knijp er in. Kom binnen zoon en dochter zei men vader.Ik negeer hem en loop naar binnen samen met havva. Ik begroet mijn moedet met een knuffel. Mama ik heb mijn zusje teruggevonden hier is ze ze heet havva zei ik. Mijn moeder gaf haar een knuffel. Welkom terug zei men moedet.
Havva pov
Ik knuffel haar terug. We zitten met zen alle in de zetel. We waren aan het praten toen men vader iete zei. Je had havva nooit mogen zoeken ik wou haar niet in mijn gezin ze verdient dat niet ik was echt blij dat ze mishandelt werd en ik was ook zo blij dat ze bijna dood was en dat ze uit ons familie was zei men vader. HOE DURF JE DAT TE ZEGGEN ZE IS JOUW DOCHTER TOM IK KEN JOU NIET MEER GA MIJN HUID UIT IK WIL SHEIDEN VAN JE ZOIETS ZEG JE NIET OVER MIJN DOCHTER IK BEN HEEL BLIJ DAT ZE TERUG IS PAK JE KOFFERS EN VERDWIJN VOORGOED UIT ONS LEVEN riep men moeder. Ik begon te huilen. Shht zusje rustig maar ik ben bij zei Jin. Waarom moet ik dit altijd meemaken ik krijg alleen maar pijn ik had toch moeten sterven zei ik huilend. Nee zusje zeg zoiets niet ik hou zoveel van je oke zei Jin. Ik knik en knuffel hem. Mijn vader kwam de trap afgelopen met een koffer en zei Wa is ze toch een kutkind. JIJ BENT MIJN VADER NIET MEER NIEMAND ZEG ZO IETS TEGEN MIJN ZUSJE JIJ MOET DOOD GAAN NIEMAND GA JE MISSEN EN IK ZEKER NIET VEETREK EN LAAT ONS MET RUST EN ALS JIJ DAT NIET DOET BEL IK DE POLITIE BEGREPEN riep Jin woedend. Ik heb mijn broer nog nooit zo boos gezien zei ik in men hoofd. Mijn vader liep naar buiten en ik van op mijn knieien. Zusje riep jin en knuffel mij. Jinnie ik kan dit niet meer zei ik huilend. Zusje niet opgeven ik en de jongens zullen je blijven beschermen voor altijd wat er ook gebeurd ik blijf altijd bij jou zei Jin. Zo schattig Broerd en zuster liefd zei men moeder met een glimlach. Mam wat ga je nu doen met pap zei Jin. Ik ga een sheiding vragen ik wil hem nooit meer zei Laura mijn mama. Zusje gaan we naar huis het word al laat zei Jin. Ik knik en knuffel mijn mama. Je bent hier altijd welkom zei Laura. Dankje mam zei ik. Laura glimlacht en zei graag gedaan meid. We liepen het huis uit en reden naar ons huis. Time skip. Jin bel op de deur en we gingen naar binnen. Jinnie mag ik in de zetel slapen ik ben moe zei ik. Gaat het wel zusje zei Jin bezorgd. Ik heb zo plost veel hoofdpijn zei ik met tranen in men ogen. Ga maar even liggen ik maak wel thee voor je schat zei Suga. Ik knik em ging in de zetel liggen. ik leg mijn hand op mijn hoofd. Schat zei Jimin. Jimin leg zijn hand op mijn voorhoofd. Schat het voelt echt heet aan zei Jimin. Nee misschien word ik ziek zei ik. Ja dat kan zei Jhope. Suga kwam terug met de tas thee en ik dronk het op niet veel later viel ik in slaap.

Hy mijn lieve schatjes hier is een nieuw deeltje ik hoop dat jullie dit boek al leuk vinden veel liefde voor jullie en tot bij het volgende deeltje 😍😘💖❤💚💜💙💕💕💘💞💗💓

BTS Help me 💜💜💜Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu