❤35💖

71 10 8
                                    

Pov Havva
Hallo schatje zei een stem. Ik keek naar de deur Sam en Thomas stonden daar. W-wat doen jullie hier zei ik bang. We komen voor jou zei Sam. De jongens gingen voor me staan. Je raakt haar niet aan begrepen zei Jimin. Ik huilde en Jungkook knuffelde me. Havva kom met ons mee of anders ga ik deze gebruiken zei Thomas en pakte een pistool. Nee ze blijft bij ons zei Mike. Pap zei ik huilend. Nee schat ik laat je niet gaan zei Mike. Maar ik moet zei ik huilend. Ik wil niet dat jullie iets overkomt zei ik huilend. Nee zusje je blijft bij mij zei Jin en knuffel me. Jinnie het spijt me zei ik huilend. Romy knuffel me en zei wees voorzichtig schat we gaan je terug halen zei Romy huilend. Ik knuffel haar stevig. Khou van je bestie zei ik huilend. Ik ook van jou schat zei Romy. We laten elkaar los en ik geef de jongens een knuffel. Ik haal je terug schat zei Jimin. Ik knik en liep naar Thomas en Sam toe. Als jullie haar 1 keer aanraak heb je met ons te maken zei Suga. Havva gaat jullie nooit meer zien zei Sam en pakte mijn pols vast. Wat zei Jimin. Jullie gaan haar nooit meer zien zei Thomas en we liepen de kamer uit naar buiten. Laat me gaan zei ik huilend en trapte op de voet van Thomas. Jij slet zei Thomas en gaf me een klap. Ik voelde een doek op men mond en alles werd zwart voor men ogen.
Pov Jimin
Neeee riep ik huilend en val op de grond. De jongens knuffelen mij. Waarom havva zei ik huilend. Jiminie niet huilen we gaan haar terug krijgen oke we gaan haar nu zoeken zei Jungkook en stapte uit bed. Kom we gaan die klootzakken zoeken zei Suga. We knikken en liepen naar buiten. Schat we gaan je vinden wees niet bang zei ik in men hoofd.
Pov Havva
Ik werd wakker ik zat vast aan een bed. Er zat tape op men mond. De deur ging open en Thomas kwam binnen met brood en water en hij legde het voor me neer. Ik ga de tape van je mond doen oke maar alsjeblief  niet schreeuwen oke zei Thomas met een glimlach. Ik knik. Thomas deed de tape af en ik huilde direct. Rustig maar zei Thomas en pakte mijn hand. ik keek Thomas heel bang aan.
Pov Thomas
Havva keek me heel bang aan. Wat heb ik allemaal gedaan. Ik heb haar pijn gedaan en ik wou het niet maar ik moest van Mieke. flashback.
Ik was pizza bezorger. De familie Visser geeft pizza besteld. Ik zat op mijn motor en reed naar het straat waar ze wonen ik kwam aan en ik bel op de deur er deed een jonge vrouw open ik shat zo rond de 20 jaar. Hier is jouw pizza zei ik. Bedankt zei Mieke en sleur me mee naar binnen. Ze duwt me tegen de muur. Mevrouw wat doet u zei ik. Jij en jouw broer Sam gaan me meehelpen om het leven van mijn dochter een hel te maken zei de vrouw. Wie bent u en waarom zou ik je helpen zei ik. Ik ben mieke en als jij niet meewerkt moet ik helaas jouw ouderd vermoorden en jouw broer en dat wil je niet he zei Mieke met een grijns. Wie is jouw dochter zei ik. Ze heet havva is 15 jaar en woont nu bij bts zei Mieke en liet een foto zien van haar. Ik slik. Ik wil haar dat niet aandoen maar ik moet wel. Dus ga je luisteren naar mij zei Mieke. Ja mevrouw zei ik. En als ik erachterkom dat jij haar helpt ben je dood en havva ook zei Mieke. Oke zei ik bang. En bedankt nog voor de pizza zei Mieke. Ik loop naar buiten en rij naar huis. Ik kwam thuis aan en ik zie Sam naar tv kijken. Sam zei ik. Wat is er waarom huil je geeft iemand je pijn gedaan zei Sam boos en stond recht. Nee dat is het niet ik moet je iets vertellen zei ik en ik begon te vertellen over havva. Sam huilde ook. Op een dag ga ik het haar zeggen en dan kan die Mieke oprotten zei ik. Ja doe maar zei Sam. Einde flashback.
Er rolt een traan over men wang. Hav ik moet je iets vertellen zei ik. W-wat dan zei havva. Ik vertel tegen havva dat ik en Sam dat moest doen allemaal. Havva huilde ik knuffel haar. Waarom haat ze me zei havva huilend. Ik weet het niet hav maar ik en Sam gaan je beschermen tegen Mieke oke zei ik. Oke zei havva. Kom ik maak je los en het spijt me dat ik je heb geslagen zei ik en voel de tranen weer opkomen. Het is oke zei havva en gaf me een knuffel. Sam kwam binnen. Heb je het haar verteld zei Sam. Ja en wij gaan nu samen naar de jongens zei ik. Oke ik ga mee zei Sam. ik maakte havva los en we liepen naar buiten.
Pov Jungkook
Jongens laten we naar huis gaan het geeft geen zin meer zei ik. Nee jungkook ik ga niet weg zonder mijn zusje zei Jin. Ik ook niet zei Jimin. Ik voelde me zwakker worden en ik val op de grond. JUNGKOOK riep Suga. De jongens knielen voor me neer. Jongens hij geeft koorts we hebben meer dan 2 uren gezoekt in de koude zei Jhope. Kom we gaan naar huis zei Jin. Maar en havva dan zei Romy huilend. V trooste haar. Suga liep naar Romy toe en knuffel haar. Sterk blijven zusje oke we gaan haar vinden zei Suga. Oke dan zei Romy. Jin tilde me op en we liepen naar huis.
Pov Havva
Jongens misschien zijn ze thuis zei ik. Ja dat zou kunnen zei Sam. We liepen naar bts huis en mijn huis. Ik bel op de deur. Romy deed open en ze knuffelde me dood. Je bent terug zei Romy huilend. Jaa schat zei ik ook huilend. Wat doen zij hier zei Romy tegen Thomas en Sam. Ik ga het uitleggen binnen zei ik. We liepen met zen 4en naar binnen. WAT DOEN ZIJ HIER riep Jimin. Jimin stop ze hebben een reden zei ik. JUNGKOOK riep ik huilend en zakte naast hem neer. W-wat is er gebeurd zei ik huilend. Hij is ziek zei Jin. Jongens ik heb jullie gemist zei ik tegen hun en knuffel hun. Jongens Thomas en Sam hebben me gered zei ik. Wat zei Mike. ik vertel het verhaal aan de jongens. DIE BITCH GAAT DOOD EN WEL NU riep Mike en liep naar buiten.




















Zo mijn lieve schatjes deze deel is ook al af veel liefde voor jullie en tot bij het volgend deel khou zoveel van jullie mijn cuties en van jou ook schat ARMYFORLIFE95 😍😘❤💖💚💋💜💌💙💘💛💕💞💗💓😘😍😍
1185 woorden

BTS Help me 💜💜💜Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu