Pov Romy
Ik deed mijn ogen open ik keek op me geen en ik lag op de zetel en havva lag op de andere zetel. Is ze oke zei ik..Ja ze was even wakker maar ze slaapt nu zei Jin. Ik knik opgelucht. Jongens we moeten havva beschermen tegen Mieke. Hoezo zei Suga. Toen ik en V aan het wandelen waren stond mieke voor ons en ze zei zo zeg tegen havva dat ze nog niet van me af is zei ik..Ze gaat havva pijn doen zei ik huilend. En ik zal en moet haar beschermen zei ik en veegde mijn tranen weg. Schat wij gaan havva ook beschermen dat beloven wij zei V en knuffel mij. Oke zei ik. Schat zei een stem. Havva was wakker. Ik zat voor haar en pakte haar hand. Hy schat alles oke zei ik. Ja het gaat wel zei Havva. Jongens ik heb een super leuk idee zei Jhope. Wat is het zei Jin. Als havva het ook wil kunnen we naar Bellewaerde ik betaal zei Jhope. Omg jaaaa riep Havva. Ik glimlachte. Mijn beste vriendin mensen ze is alleen van mij❤. Ja maar ik ga niet mee ik moet nog iets doen zei Jimin. Oke kom we gaan ons klaar maken zei Namjoon en we liepen naar onzr kamers.
Pov Havva
Er rolt een traan over men wang. Ik liep samen met Romy onze kamer in. Ik en Romy slapen samen in een kamer. Schat wat is er zei Romy. We gingen op het bed zitten. Ik denk dat Jimin niet meer van mij houd zei ik trillend. Wat hoe kom je daarbij zei Romy. Hij neemt afstand van me en nu gaat hij niet mee naar bellewaerde ik denk dat hij vreemdgaat zei ik en er rolt weer een traan over men wang. Shht schat jimin houd zoveel van je hij gaat heus niet vreemd hoor zei Romy. Denk je zei ik. Dat weet ik zeker zei Romy. Ik knuffel haar. Kom we gaan ons klaarmaken. ik was klaar sn ik kreeg een bericht van een onbekende.
Onbekende: Hy schatje veel plezier in Bellewaerde je bent nog niet van mij af je ga van mij zijn en ik geef niet op xxx onbekend.
Ik schrok. Wie is dit en hoe weet hij dat wij naar bellewaerde gaan. Ik begon bang te worden. Schat weet jij wie dit is zei ik tegen Romy en geefde mijn gsm aan haar. Nee sorry schat en als ik erachter kom wie hij is breek ik hem zei Romy boos. Ik gaf haar een kus op de wang en zei dankje schat. Graag gedaan zei Romy en we liepen naar beneden. Jinnie weet jij wie dat is zei ik en geef mijn gsm aan hem. Nee zusje naar als ik erachter wie die gaat dood zei Jin. Schat wat is er zei Mike mijn vader. Ik geef mijn gsm aan Pap. Klootzak zei Mike. Kom we gaan zei Jungkook. Ik wou Jimin een kus geven maar hij liep weg. Ik rende huilend naar de auto en zat erin. Romy knuffelt me. Ik hoorde binnen Jin en Jimin roepen tegen elkaar. JIMIN JE DOET MIJN ZUSJE PIJN riep Jin. WAT IK DOE NIKS riep Jimin. ROT TOCH OP MAN riep Jin en liep naar de auto. Jin glimlach naar me en zei alles komt goed zusje. Ik knik en we gingen vertrekken.
Pov Onbekend
Wacht maar havva je bent nog niet van mij ik ga jou krijgen en ik zal er alles voor doen en niemand kan mij tegenhouden zelfs de jongens niet en Romy niet. Wacht ik ga haar pijn lijden. Wat als ik nu haar beste vriendin Romy ontvoerd dan zal ze pas pijn hebben hahahaha.
Pov Jimin
Waarom denkt Jin dat ik havva pijn doe. Het zal vast niks zijn. Ik ga havva ten huwelijk vragen. Ik ga naar een winkel en koop een ring. Ik pak deze ring.Ik ging naar de kassa en een meisje stond daar met veel make-up en te stoeven. Ow hallo knappert zei ze. Ik slik en keek haar aan.
JE LEEST
BTS Help me 💜💜💜
De Todo(niks in dit verhaal is waargebeurd ik verzin dit allemaal) en niks in dit verhaal mag gekopieerd worden ik heb dit zelf geschreven🥰🥰) Een meisje genaamd Havva word mishandelt door haar moeder havva is een grote fan van BTS Havva word elke dag ges...