💟23💟

122 17 20
                                    

Havva pov
Nachtmerrie
Ik lig in mijn bed te slapen tot dat ik ruw uit mijn bed werd geduwd en op de grond val ik keek omhoog en zag Jimin voor me. Jimin wat doe je zei ik. Zwijg bitch zei Jimin en gaf me een klap de tranen rollen over men wangen opeens kwam Jungkook binnen Kookie Jimin heb me geslagen zei ik. Jungkook lachte me uit en sleurde me mee naar buiten. Buiten stonden de jongens suga kwam naar me toe en zei wij willen je dood jij had beter bij Mieke gebleven dan was je niet bij ons wij haten jou jij bent mijn dochter niet meer.  Jin kwam naar me toe en duwde me tegen de muur en slaagde me. Havva jij bent mijn zusje niet meer ik wil dat je verdwijn uit ons leven we willen je niet meer ik hoop dat je sterft wij geven helemaal niks om je we deden al die tijd alsof wij haten jou jij verdient alleen maar pijn zei Jin.  De tranen rollen over men wangenJhope en V kwamen naar me toe en zeiden ooh gaat het zielige meisje huilen en ze sloegen mij. RM kwam naar me toe en had een mes vast hij stak het mes in mijn buik en alles werd zwart voor men ogen.
Einde nachtmerrie.
NEE WAAROM DOEN JULLLIE MIJ DIT AAN riep ik. Zusje riep iemand. Ik schoot recht de tranen rollen over men wangen.  Schat gaat het zei Jimin. Ik stapte bang naar achter en de jongens kwamen dichterbij. Zusje wat is er zei Jin.  Ik ren naar de deur en loop naar buiten ik wil weg van hun ik bleef rennen en rennen tot dat ik tegen een meisje bots. Havva zei het meisje. Ik keek op en zag Kiona. Kiona zei ik huilend en knuffel haar. Hy schat wat is er gebeurd zei Kiona. Ik vertel mijn nachtmerrie aan Kiona.  Shht schat rustig maar kom ik breng je terug naar de jongens ze zijn vast bezorgd om je zei Kiona. Nee ik wil niet ik ben bang zei ik. Schat ik ben bij je ik ga je beschermen kom zei Kiona en stak haar hand uit.  Ik pakte haar hand en we liepen terug naar huis. Ik druk op de deurbel. Jin deed open en wou me een knuffel geven maar ik rende naar binnen naar de keuken. Ik zag RM met een mes en Jimin naar me toe.  Ik rende naar de muur en zakte op de grond en huil. De jongens kwamen naar me toe. Blijf daar zei ik. Schat wat is er met je zei Suga. Kiona en jin kwamen binnen. Zusje kiona heb het me verteld je moet niet bang zijn ik ga jou nooit slaan ik hou zoveel van je ik wil je niet kwijt ik wil niet dat jou iets overkomt ik laat jou nooit alleen het was maar een nachtmerrie de jongens en ik zullen je blijven beschermen jij hoort bij ons en niemand kan jou bij ons weghalen jij betekent zoveel voor ons het is oke zusje rustig maar we zullen je helpen je staat er niet alleen voor dat beloof ik zei Jin en kwam naar me toe en zat voor me.

BTS Help me 💜💜💜Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu