🌸16🌸

163 17 8
                                    

Havva pov
Weet je dat zeker zei wen stem.
We trokken terug uit de knuffel en keken naar achter. Die man stond daar. Ik werd bang en ging achter de jongens staan. Hallo havva wat leuk je weer te zien zei de man. WIE BEN JIJ EN WAAROM VAL JIJ HAVVA LASTIG riep Jhope. Ik ben de vader van JB en ik heet Lars zei de man. Vader zei JB. W-wat zei ik met tranen in men ogen. Ja ik moest het van JB doen zei Lars. JB is dat waar zei ik huilend. Havva het spijt me zei JB. Ik stap naar JB toe en gaf hem een klap in zijn gezicht. DOOR JOU HEB IK JIMIN NEERGESCHOTEN HOE KON JE MIJ DIT AANDOEN IK VERTROUWDE JE IK DACHT DAT JIJ MIJN BROER WAS MAAR JIJ BENT GEWOON EEN KLOOTZAL DOOR JOU WAS JIMIN BIJNA DOOD EN IK WOU ZELFMOORD DOEN MAAR IK HAD HET NIET GEDAAN OMDAT IK DE JONGENS NIET WOU VERLATEN IK HAAT JOU JIJ BENT NOOIT MEER WELKOM VERTREK PAK JS KOFFERS EN VERDWIJN UIT MIJN LEVEN DOOR JOU WERD IK BEDREIGD DOOR JOU DOMME VADER EN GESLAGEN DOOR HEM WEET JE WAT VERTREK GEWOON TERUG NAAR MIEKE IK HEB JE NIET MEER NODIG EIKEL riep ik boos naar JB. Ik huilde. Ik leg mijn hand op mijn mond. Ik schrok van mijn boosheid. S-sorry zei ik huilend. Het geeft niet ik snap het wel zei JB en liep naar boven. EN JIJ KLOOTZAK GA WEG EN VAL MIJN ZUSJE NOOIT MEET LATIG EN ALS JE DAT WEL DOET KOM IK ACHTER JE AAN BEGREPEN riep Jin boos naar Lars. Wacht maar havva jij bent nog niet van mij af zei lars. Wat bedoel je daarmee zei ik bang. Dat ga je wel zien ze Lars met een grijns. JIJ GAAT NIKS BIJ MIJN DOCHTER DOEN OF IK KOM ACHTER JE AAN EN MAAK DOOD riep suga. JB kwam de trap afgelopen met een koffer. Kom we zijn weg zei lars. Ik ga niet met je mee ik ga bij Mark slapen zei JB. JIJ GAAT MET ME MEE OF IK SLEUR JE MEE riep Lars. Ik begon te huilen. JB blijft hier bij ons zeiden ik en Jimin. Wat zei JB. Hij blijft bij ons hij is en voelt als een broer voor me zei ik. Wacht maar jullie zijn nog niet van mij af zei Lars en liep naar buiten. Ik trok JB in een knuffel. Het spijt me zo erg zei JB huilend. Het geeft niet jij blijft een vriend van ons zei Jungkook. Jimin sorry dat ik niet bij havva bleef zei JB. Jimin lacht naar JB en geefde hem een knuffel. Jongens zullen wr naar de stad gaan het is mooi weer zei V. Ja zusje zou je dat leuk vinden zei jin. Jaaa riep ik blij. Kom we gaan zei RM. We deden onze schoenen en jassen aan en gingen naar de stad.
Jin pov.
15 minuten kwamen we aan in de stad. We gingen binnen in de pizza hut en we bestellen onze eten en drinken. Ik zag men zusje bijna huilen ze rent naar buiten.ik ga wel zei ik. De jongens knikken. Ik ging naar buiten en zag men zusje huilen. Zusje waarom huil je zei ik. Niks om je zorgen te maken jinnie zei havva. Zusje je kan me alles vertellen zei ik. Dit niet zei havva. Ik ben bezorgd om je zei ik. Dat hoeft niet zei havva. Jawel je bent mijn zusje zei ik. HOU TOCH EENS OP OM JE ZORGEN TE MAKEN OVER MIJ IK KAN HEUS OP ME ZELF LETTEN IK WIL EVEN ALLEEN ZIJN riep havva. Ik schrok. Mijn zusje liep huilend weg. Ik ren naar binnen en zei jongens havva is weg. WAT schreeuwt jimin. Iedereen keek ons aan. Kom we moete haar achterna gaan zei Jhope. We gingen naar buiten en het was al donker buiten. Kom we kunnen beter naar huis gaan zei V. Mijn zusje loopt ergens rond straks us er iets met haar gebeurd en ik ga meself het dan nooit vergeven zei ik huilend. Hy Jinnie niet huilen ze zal wel thuis zijn oke zei Jimin en knuffelt me. Dankje Jiminie ik hou van je je bent als een broertje voot me en jullie ook jongens zei ik. Jij ook voor ons zei suga. Kom we gaan zei Jungkook. We gingen op weg naar huis.
Havva pov.
Ik liep huilend weg. De jongens zullen nu zeker boos op me zijn maar ik verdien het. Ik ging op een bankje zitten toen er opeens iemand naast me kwam zitten. Het was een jonge zo van 20 jaar. Die kom aan men been. Ik schuif een beetje weg. De jonge slaat zen arm om me heen. Ik sla hem weg en sta op en loop weg. Ik voel een mes op mijn keel. Ii keek achter me en zag Mieke met die jonge. Kom we gaan de jongens een bezoekje brengen zei mieke. Wie is die jonge zei ik bang. Mijn zoon zei Mieke. Ik begon te huilen en mieke zei kom we gaan. We kwamen bij mijn huis aan en De jonge belt op de deur. Jimin deed open BITCH LAAT HAAR NU LOS riep Jimin. Lopen zei mieke tegen mij en Jimin. Ik en jimin liepen de woonkamer binnen en ik rende naar jin. Broer ik ben bang zei ik. Zusje ik bescherm je sta achter Jimin zei Jin. Ik knik en stond achter Jimin. WAT DOE JIJ HIER MOEST JIJ NIET ALANG IN EEN INSTELLING ZITTEN riep Jungkook boos. Ela Jungkook ik zou jou mond houden zei de jonge. EN WIE BEN JIJ NU WEER riep suga. Mijn zoon zei mieke en glimlach naar me. BITCH JIJ MOET DOOD riep Jimin. Stop zei mieke. We hebben een army ontvoert zeu mieke. WAT HEBBEN JULLIE GEDAAN riep jin. Jonas pakte zijn telefoon en liet de beelden zien. Kiona riep ik. Wie is dat zei Suga. Mijn vriendin wat gaan jullie met haar doen zei ik. Wij willen 100000 euro tegen overmorgen of anders maken wij Kiona af zei Jonas. ALS JULLIE HAAR 1 KEET AANRAAK GAAN JULLIE DOOD riepen de jongens. Ze liepen naar buiten. Ik huilde tegen Jimin aan. Shht schatje rustig maar we krijgen kiona terug dat beloof ik je zei jimin. Zusje wil je ons vertellen waarom je bent wegelopen zei Jin. Ik knik. Ik kreegde allemaal berichten van haters en ze schreefden dat ik dood moet gaan door jou was jimin bijna dood enso zei ik huilend. Shht schat Jimin leef nog en dat is het belangrijkste zei Suga en lach naar Jimin

BTS Help me 💜💜💜Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu