💘11💘

189 13 11
                                    

De volgende ochtend
Jin pov.
Ik deed mijn ogen open ik kijk naast me en mijn liefste zusje lag naast mij. Wat hou ik toch zoveel van haar.Opeens begin mijn zusje te huilen en trillen. Zusje zusje word wakker riep ik. Jinnie laat me los je doet me pijn riep havva huilend. Ik schrok. Zusje riep ik en shud haar wakker. Havva shoot recht en er rollen tranen over haar wangen.Ze keek me aan en rende naar de hoek van de kamer en ze zat op haar knieien te huilen. Ik stap van het bed af en liep richting havva. Jin doe me geen pijn alsjeblieft blijf daar zei havva huilend. Mijn ogen werden groot. Zusje ik ga je toch nooit slaan hoe kom je daar bij zei ik en hurkt voor haar neer. Havva keek de andere kant op. Zusje je kan me alles vertellen he zei ik. Ze keek me aan. Ik had daarjuist een nachtmerrie zei havva huilend. Ik pakte haar handen. Ze keek me bang aan. Rustig zusje ik doe je niks zei ik. Ik had gedroomd dat jij mij pijn deed je slaagde mij elke dag en mishandelde mij zei havva huilend. Omg zusje ik ga jou toch nooit slaan en mishandelen ik zou dat niet durven je bent mijn kleine zusje ik hou zoveel van je je betekent zoveel voor me ik heb je eindelijk gevonden en ik laat jou nooit meer alleen oke ik blijf altijd bij je wat er ook gebeurd oke zei ik. Ze slaat haar armen om mij heen ik knuffel haar terug. Ze huilt. Shht rustig maar zusje ik ben bij je zei ik. Even later trekken we terug. Gaat het al een beetje beter zusie Zei ik. Ja broer dankje zei havva. Zusje ik ga in douche als er iets is roep me en ik kom direct zei ik. Oke is goed zei havva. Ik liep naar mijn kleerkast pakte een setje kledij en ging naar de badkamer. Ik deed de deur opslot en deed mijn pyjama uit en ging in douche. Ik was mijn haren en mijn lichaam en spoel me af. ik droog mij af en deed mijn kleren aan. Outfit Jin.

Ik kamde mijn haren en deed mijn ketting aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik kamde mijn haren en deed mijn ketting aan

Ik kamde mijn haren en deed mijn ketting aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

ik glimlach. JINNIE HELP ME riep mijn zusje. Ik rende de badkamer uit naar mijn kamer en ik zag een man met een bivakmuts en een zwarte kap op. Die man had mijn zusje vast. KLOOTZAK WIE BEN JE EN LAAT MIJN ZUSJE NU ONKIDDELIJK LOS riep ik boos. Jimin kwam mijn kamer binnen en hij zag er woedend uit. Hij balde met zijn handen een vuist en hij wou hem aanvallen maar ik houde hem tegen. Laat mij los alsjeblieft zei havva huilend. Nee nooit je bent van mij zei de man. Ik werd woedend en zei. NU GA JIJ EENS HOE LUISTEREN VAN WIE HEB JE DE OPDRACHT GEKREGEN OM MIJN ZUSJE PIJN TE DOEN LAAT MIJN ZUSJE NU LOS OF ANDERS STAP IK NAAR U TOE EN GA JIJ BOETEN riep ik. Uhm ik mag dat niet zeggen van haar zei de man bang. VAN WIE riep Jimin. Mieke zei de man en liet havva los. Ik stapte richting de man en geefde hem een klap in zijn gezicht. Dit is voor mijn zusje pijn te doen en zeg maar tegen Mieke dat zij nog niet van mij af ie zei ik. de man vluchte weg. Ik rende naat men zusje en trooste haar. Broer je hebt me alleen gelaten zei havva huilend. Het spijt me zo zo zusje ik vergeef het meself nooit alsjeblieft zusje vergeef het me zei ik huilend. Havva knuffel mij en zei broet het geeft niet. Jawel zusje wat voot een broer ben ik eigenlijk ik ben de slechtste broet van heel de wereld ik had jou moeten zoeken in plaats van elke dag te huilen ik wist het al lang dat ik een zusje had maar ik heb haar nooit gezocht of opgezoekt ik haat mijn eigen ik haat alles zei ik en liep naar beneden.
Havva pov
Jinnie zei ik huilend. Shht schat rustig maar zei Jimin. Jin is de beste en liefste broet waarom zegt hij zoiete zei ik huilend. Ik ken Jin al 7 jaar en hij is altijd al zo geweest zo onzeker van zichzelf maar hij draait wel bij hoor zei Jimin. Ik moet met hem praten zei ik en liep naar beneden. Ik zag Jin huilen in de armen van papa. Ik liep naar hun toe. Ik laat jullie wel even zei Mike en ging weg. Ik ging naast Jin zitten en knuffel hem. Broer je bent de beste en liefste broer van heel de wereld ik hou zoveel van je jij betekent zoveel voor me ik wil je nooit kwijt en je bent geen slechte broer je bent mijn alles ik heb van Jimin gehoord dat je veel onzeker bent maar dat moet je niet doen je moet geloven in je zelf je kan het en ik weet het en ik en de andere jongens van BTS zullen je daarmee helpen ik beloof je zei ik. Mijn liefste zusje zei Jin. Ik glimlach en lig in zijn armen. Suga kwam de kamer binnen en zei is alles oke. Ja tuurlijk zei ik. Zusje wil je mee gaan naar mijn ouders dan kunnen ze je ook zien als je dat wilt zei jin. Ja zei ik blij. Oke kom we gaan zei Jin. Ik en Jinnie liepen naar de gang en we deden onse jassen en schoenen aan en we liepen naar de auto. Zusje is het goed dat we eerst naar de politie gaan zei jin. Oke zei ik. We reden naar de politie. Time skip. We kwamen bij de politie en we gingen naar binnen. Hallo met wat kan ik jullie helpen zei een agent. Voor inbraak zei Jin. Kom maar mee zei de agent. We liepen naar de verhoor kamer en we gingen zitten. Wat is er gebeurd zei de agent. Ik zat op mijn telefoon en opeens kwam er een man met een bivakmuts en een zwarte kap op en die trokte mij van het bed af en hij kuste mij en ik riepde mijn broer Jin en toen begon jin te roepen en toen is mijn lief jimin ook gekomen en de man geeft gezegd dat hij de opdracht had gekregen van mijn ex moeder Mieke zei ik. En wat deed die man zo bij jou als die jou kuste zei de agent. Ik begon te huilen jin trok me in een knuffel. Hij wou mijn trui uitdoen maar ik heb gelukkig Jin kunnen roepen zei ik huilend. Oke we weten genoeg uhm als mieke of die man nog bij jullie in de buurt komen dan mogen jullie bellen zei de agent. We knikken en liepen terug naar de auto. Jinnie ik wil morgen onze ouders bezoeken ik ben moe zei ik. Is goed zusje kom we gaan naar huis ze jin en we reden terug naar huis. Time skip.
Jin pov
We kwamen thuis aan ik keek naast me en zie dat men zusje in slaap is gevallen. Ik tilde haar op bruidstyle op en deed de deur open en legde haar in de zetel. En hoe ging het schreeuwt Jungkook. Kookie rustig havva slaapt zei ik. Ow sorry zei Jungkook. Geef niet zei ik. Uhm Jungkook wil jij en de andere jongens op havva letten ik ga iets doen zei ik. Ja tuurlijk geen probleem zei Jungkook. Ik ging terug naar buiten en starte de auto en reed weg.



Hy Mijn lieve schatjes dat ik dagen geen deeltjes heb gemaakt maar ik ben terug hier een lange hoofdstuk veel plezier met lezen veel liefde voor jullie en wat is Jin van plan als jullie iets of het weten zet het in de reacties. Xxxx havva 😍😍
I purple you 💜💜💜
Love myself 😘😘
Love yourself 💚💚💚
Believe in your self 💞💞💞
Love BTS so much 💓💓💓
💖❤💙💛💕💘💗💝🌹🌸🌷🌻🌺

BTS Help me 💜💜💜Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu