😻18😻

151 13 6
                                    

Havva pov.
Ik werd wakker door gepraat. Ik deed mijn ogen open en zag Jhope met RM praten. Ow sorry Schat hebben wij je wakker gemaakt zei Jhope. Nee hoor het geeft niet Hobi zei ik. Liefje ga jij de andere jongens wakker maken ik ga ontbijt maken zei RM. Is goed zei ik. Ik liep naar Jin. JINNIE WAKKER WORDEN riep ik. Jin shoot recht en kietelt mij. Jinnie stop haha dat kietels zei ik lachend. Jin pakte mijn arm vast. Auw zei ik. Wat is er zusje zei Jin bezorgd. De tranen prikken in men ogen. N-niks zei ik. Zusje kijk eens naar me zei Jin. Ik kijk hem aan. Wat is er je kan me alles vertellen he dat weet je zei Jin. Ik heb me gesneden het spijt me zei ik huilend. Waarom doe je je eigen pijn zusje ik wil niet dat je pijn heb dat breekt mijn hart zei Jin. Het spijt me ik kon het niet meet aan met Mieke enzo zei ik huilend. Shht zusje niet huilen wij gaan hier uitkomen dat beloof ik je maar doet dat nier meer oke beloofd zei Jin. Ik knik en knuffel Jin. Jinnie zei ik. Ja zusje zei Jin. Ik ben bang om je kwijt te raken zei ik huilend. Zusje je ga me nooit kwijtraken ik blijf altijd bij wat er ook gebeurd en niemand krijgt ons broer en zus liefd uit elkaar zei Jin. Ik knik en veeg mijn tranen weg. Kom hier zei Jin en spreid zijn armen. Ik knuffel hem en hij mij ook. Jinnie ik ga de andere jongens wakker maken Namjoon is ontbijt aan het maken voor ons zei ik. Is goed zusje zei Jin. Ik liep naar Jimin en riep. JIMINIE WAKKER WORDEN. Jimin zijn ogen gingen open en hij knuffelt me. Goeiemorgen schatje zei Jimin en gaf me een kus. Ik bloos. Schat Namjoon is beneden ontbijt aan het maken voor ons ik ga de andere jongens wakker maken ga jij maar al naar beneden zei ik. Oke babe zei Jimin. Ik liep naar Jungkook en Suga en maakte hun wakker. OMG SHAWN MENDES IS HIER riep ik. Ze schieten recht en rennen naar beneden. Ik lach en loop naar V. Hij zat op zijn Gsm. Tae zei ik. Hy schat zei V.Namjoon heb ontbijt gemaakt kom je ook naar beneden zei ik. Ja kom zei V en we liepen samen naar beneden. Wauw Joonie dit is zo lekker zei Jungkook. Dankje zei Namjoon. Na het eten deden ik en Suga de afwas. Suga zei ik. Ja schat wat is er zei Suga. Haat je mij zei ik terwijl er een traan van mijn wang rolt. Suga stopte met afwassen en hurkte voor me neer en pakte mijn handen. Schat tuurlijk haat ik je niet hoe kom je daarbij zei Suga. Omdat jij niet meer zoveel met mij praat enzo zei ik. Ma liefje toch ik haat jou niet ik hou van je vergeet dat nooit alsjeblieft zei Suga. Ik knik en knuffel hem. Oppa ik ga mijn kleren aandoen ben zo terug zei ik en ging naar boven.
Jin pov.
Suga kwam de woonkamer binnen. Waar ie mijn zusje zei ik en loopte naar suga toe. Rustig Jin ze is haar kleren aan het aandoen boven zei Suga. Ik zuchr opgelucht. Sorry ik wil gewoon elke second bij haar blijven het spijt me als jullie dat vervelend vinden zei ik. Hy Jinnie het geeft niet zei Jimin. We begrijpen het wel toch Jongens zei Jhope. Ja tuurlijk zei Namjoon. Dankje wel Jongens ik zoy niet weten wat ik zonder jullie zonder moeten doen zei ik. Wij ook niet zonder jou Jin zeiden de jongens. Havva kwam aangelopen en ze huilde. Ik trek men zusje in een knuffel. Zusje wat is et zei ik. Ik kreeg in een bericht van Mieke zei havva huilend. En wat stond er in die bericht zei Jimin. Havva beef haar telefoon aan mij en ik lees het bericht.Hy bitch kom straks om 14:00 naar het bos met 100000 euro zoniet maak ik je beste vriendin kiona af en kom alleen anders gaat Kiona eraan groetjes Mieke en Jonas.
Die bitch gaar dood riep Jimin. Ik wil niet zei havva huilend. Shht zusje niet huilen we gaan mee met je we laten je niet alleen gaan oke zei ik en knuffel havva. Maar ik moet alleen komen anders gaat ze Kiona doden zei havva. Ik laat je niet alleen schat zei Jimin. Oke goed dan zei havva. Kom we gaan vertrekken zei RM. We deden onze schoenen en jassen aan en gingen naar het bos. Time skip. We kwamen aan in het bos. Oke zusje wij gaan hiet blijven en als er iets is roep mij oke zei ik tegen havva en knuffel haar. Oke broer zei havva. Wees voorzichtig zeiden de jongens. Jongens als mij iets overkomt ik hou zoveel van jullie zei havva met tranen in haar ogen. Liefje dat gaat niet gebeuren oke nooit zei Jhope. Oke hier ga ik dan zei havva en liep weg.
Havva pov.
Ik stapte langzaam naar mieke ze had kiona vast. Ik had de koffer met geld vast. Ik werd vastepakt aan mijn armen en Jonas gooide me op de grond. Laat haar los riep Kiona. AAAAH riep ik.
Jin pov
Ik hoorde mijn zusje roepen. Ik wou rechtstaan maar Jimin houde me tegen. Jin blijf hier zei Jimin. Mijn zusje is in gevaar zei ik met tranen in men ogen. Ik moet haar reddej zei ik en liep weg. Jin wacht wij helpen zei Jungkook. Als een team zei RM. Als een team zeiden de jongens. Hou vol zusje ik kom eraam.
Havva pov.
Jonas duwde mij op de grond ej ik huilde. Je doet me pijn zei ik huilend. Laat haar gerust riep Kiona. Jonas stop maar we hebben het geld zei Mieke. Ik wil nog 1 ding met je doen zei Jonas ik men oor. Ik werd bang en trilde. Jonas kuste me. Hij trok terug en liep met Mieke weg. Ik ademde sneller en sneller en ik trilde. Schat zei Kiona. Zusje riep jin. Maar ik val neer en ik zag en hoorde niks meer.
Jimin pov.
Wat is er gebeurd zei ik. Uhm zei Kiona. Kiona zeg alsjeblieft wat er met mijn zusje is gebeurd zei Jin. Oke zei Kiona. Dus havva kwam aangelopen en toen opeens kwam Jonas en die pakte havva vast en die duwde haar op de grond en havva huilde en ze had pijn en toen zei ik zo laat haar gerust en toen zei Mieke zo Jonas stop maar ik heb het geld en toen kuste Jonas havva en ze zijn weggegaan en havva was aan het trillen en aan het ademen en ze viel neer zei Kiona. WAAR IS DIE GODVERDOMME KLOOTZAK riep ik boos. ALS IK DIE OP EEN DAG ZIE IS DIE DOOD EN IK MEEN HET NIEMAND KOMT AAN ONZE DOCHTER zeiden de jongens behalve Jimin en Jin. WAAROM MOET MIJN ZUSJE DIT ALLEMAAL MEEMAKEN ZE VERDIENT DIT NIET DIT DOET ME ZOVEEL PIJN OM HAAR ZO TE ZIEN DAT BREEKT MIJN HART riep Jin huilend. Ik trok hem ij een knuffel. Jinmin is real. Ik hoorde gehoest.
Havva pov.
Ik werd terug wakket. Ik hoeste. Zusje zei Jin en knuffelt me. Jinnie ik wil naar huis zei ik trillend. Kom ik til je wel op zei Jin en tilde me op. Broer mag Kiona bij ons wonen als zij wil zei ik. Tuurlijk kiona zou je dat willen zei Jin. Ja tuurlijk zei Kiona. Suga lachte naar haar en kiona bloosde. We gingen met de auto terug naar huis. Time skip. We kwamen terug thuis aan en ik ging samen met Jimin slapen. Ik en Jimin deden onze pyjama aan en gingen in bed liggen. Jimin geeft zijn arm beschermend om mij heen gedaan. Het spijt me zei ik. Waarvoor schar zei Jimin. Dat Jonas mij kuste het spijt me ik begrijp dat je het nu wil uitmaken wat ik ook snap zei ik met traanogen. Jimin drukte zijn lippen op de mijne ik ging mee in de kus even later trekken we terug. Ik ga het nooit uitmaken met je ik hou zoveel van je mijn schatje zei jimin.
Weet je dat zeker zei een stem.



Zo mijn lieve schatjes dit deel is okk al af veel liefde voor jullie ej tot bij het volgend deeltje 💚💋💘💟❤💗💖🌼😘🌺🌸💞💝🌻😁🌷💛💙😂😅😻🌹😍❤💗💖

BTS Help me 💜💜💜Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu