פרק 9

2.5K 136 8
                                    

נקודת מבט היילי:

קמתי בבוקר עם הרגשה טובה מהשיחה של אתמול, הוא לא כזה מניאק. בכלל לא מניאק. והוא כותב לי שיר! לי. לבשתי ג׳ינס בהיר עם מעט קרעים, גופיה שנגמרת קצת מעל המותן ,צמודה ופרחונית. נעלתי נעלי סירה לבנות וירדתי למטה לא היה לי זמן לאכול, ועוד אני צריכה לאסוף את הבנות, אנחנו הולכות לסטפ אפ 5 כי שבת היום, סוף סוף. אבל הורדתי קיק לאייפון ככה אני יכולה לדבר איתו.

נכנסתי לאוטו אחרי שלקחתי תיק קטן וכסף נכנסתי לאוטו ונסעתי מהר לאמבר שם לוסי הייתה יחד איתה , הן נכנסו לאוטו ״היי בנות ! התחנה הבאה הבית של האנה, קייטי שם״ אמרתי להן והן צחקו כי אמרתי את זה בקול של גבר מבוגר, נהג. אמבר ישבה לידי כרגיל.

״איזה סרט מושלם!!״ צעקנו חמישתנו ביחד ופרצנו בצחוק ״לא באמת אחד היפים, מוס שלי בנות״ אמבר אמרה ״ שון שלי בייבס״ קייטי והאנה אמרו ביחד והחליקו כיפים ״נתחלק״ לוסי צחקה עליהן, הרי יש לה חבר, והיא נאמנה לו אפילו שמדברים בצחוק ״ אדי שלי ולא נוגעים בו ברור?!״ אמרתי להן. הוא הכי חתיך שם. הטלפון שלי רטט הודעה בקיק. נכנסתי לזה כי ישבנו ושתינו מילקשייק.

K:מה קורה יפה?

H:עוד פעם היפה הזה?! והכל טוב וואי איזה מזל שזה אתה!

K:למה מי חשבת שזה?

H:ג׳ייקוב. איזה זונה ממין זכר שניסה להתחיל איתי ועם חברה שלי באותו זמן עם אותם משפטים.

K:זונה!

H:הכי זונה

K: חחח אז נלחצת שזה הוא?

H: לא נלחצתי קוויתי אין לי כוח אליו חחח

H: אבל עזוב לא משנה . אני עם הבנות נדבר אחר כך טוב?

K: טוב אני אתגעגע :)

הסמקתי הוא כזה חמוד. עוד הודעה.

K: אהה ולא שכחתי את השיר הוא בשלבי הכנה

והוא התנתק. לא הוא באמת חמוד, בשלב הזה שמעתי את קולה של קייטי קורא בשמי חזק ״ מ..מה?? אמרתן משהו?״ שאלתי אותן הן גילגלו עיניים. כולן. וצחקו. גיכחתי אליהן ״שאלנו , אם בא לך בערב לים. זה מתאים לכולן ונדבר עם הבנים שיגיעו שלא יהיה משעמם.״ לוסי אמרה והינהנתי . ״מה שתיגידו אין לי בעיה. אני אבוא״

״לא אני לא באה!״ אמרתי להאנה שניסתה לגרור אותי מתוך החדר, ״נו אבל אמרת שתבואי!״ היא אמרה לי וניסתה לגרור אותי יותר חזק נאחזתי במשקוף של הדלת ״ זה היה לפני שידעתי שהוא בא!״ צעקתי . כן קרטר בא לים ואני כבר מוכנה עם בגד ים סטרפלס לבן שמלת ים בצבע טורקיז תיק לבן וכפכפי טורקיז. אבל אז האנה באה ואמרה לי שבן וקרטר. פאקינג קרטר, מחכים באוטו. איך הוא הסכים לבוא לפה אני לא יודעת. בסוף נכנעתי אחרי שהיא נשכה אותי ״בן החברה שלך נשכה אותי!״ הכרזתי שנדחפתי למושב האחורי עם האנה עם בן אין לי בעיה ולא עם אף אחד מהחבורה שלהם חוץ מקרטר. ״ אנחנו לא חברים״ בן והאנה אמרו ביחד והסמיקו ״מה שתגידו״ אמרתי וגילגלתי עיניים. קרטר נהג בשקט.

כהגענו לים נמלטתי מהאוטו כל החמש דקות נסיעה הצקתי להאנה ובן, רק בגלל שהאנה עיצבנה אותי אמבר קיבלה את פנינו ״הצלחת להביא אותה?! יפה האן ידעתי שתצליחי״ אמרה לה ומיד התרחקה כי. היא ידעה שאני אתפוס אותה באו גם כל הבנות ואמרו בערך את אותו הדבר ״חכו חכו בנות זה יבוא בהפתעה״ אמרתי להן ולשנייה הופיע על פניהן מבט מפוחד הן יודעות למה אני מסוגלת. הלכתי לכיסאות שאמבר שמרה לי ולהאנה והתיישבתי על אחד ניחשתי שהאנה תהיה מימיני ואמבר משמאלי. הבנות התיישבו גם הן וראינו חמישה בנים באים, החבורה של הבנים, קרטר,בן, טיילר,דן וג׳ייק

הסתכלנו אחת על הקנייה ובתיאום מושלם הורדנו את השמלות שלנו ונשכבנו על הכיסאות, הבנים בהו זה ברור. כולנו לבשנו בגד ים סטרפלס אני את הלבן ,אמבר כחול, האנה ורוד, קייטי שחור ולוסי לבשה טורקיז. ולכולנו לא חסר יופי. הבנים הלכו לים ואנחנו דיברנו וריכלנו.

Who we really areWhere stories live. Discover now