נ.מ קרטר:
חזרתי הביתה אחרי ביקור לא נעים במיוחד אצל היילי ואני חייבת להודות שלמרות שאנחנו שונאים אחד את השני היא התנהגה אליי יפה .
היה לי משעמם אז באתי להתקשר לדן וניזכרתי שאף אחד מהם לא מדבר איתי (בגלל שאני מאוהב) ממש אחלה סיבה להפסיק להיות חבר של מישהו.
אז התארגנתי לריצה ויצאתי לפארק לקחתי אוזניות והתחלתי לרוץ פשוט רצתי ורצתי ורצתי ובום! ניתקעתי במישהי .
היא הייתה יפה קצת חשופה כזאת כמו שכל בן אוהב אבל עדיין שמרה על הכבוד שלה .מסתבר שגם היא רצה
"אממ אני מצטערת אני לא התכוונתי" היא מילמלה בבישנות
"זה אני אשם , אין לך מה להצטער את בסדר?"
"כן , כן"
"אני קרטר" והושטתי לה את היד ללחיצה
"מה אני אדון נשיא? תביא חיבוק" (הערת הכותבת: באנגלית זה נשמע יותר טוב)
"אוקי מישהיה לא ביישנית כמו שהיא נראתה " וחיבקתי אותה
"כן אני לא ביישנית פשוט הפתעתה אותי ואני מכירה אותך "
"זה בסדר" קטעתי אותה "רגע מה מכירה?"
"אתה באמת לא זוכר?"
"לא"
(היי סורי נתקע לי הוואטאפד על הכתב הזה אז זה פשוט תיתעלמנו.כותבת .)
"אני אני לא יודעת מה להגיד " והלכה, תפסתי לה ביד ואמרתי לה רגע לאן את הולכת מאיפה את מכירה אותה והיא שייראה את היד מיני ופשוט הלכה.
חזרתי הבייתה מלא מחשבות מי זאת ואיך לעזעאל אנחנו מכירים?!
ניסיתי להיזכר ותא הצלחתי אז החלטתי להיכנס לקיק אולי רק אולי היא היה מחוברת ... והיא לא כמו שחשבתי אבל אני לא מבין מה כלכך משנה שהיא יודעת איך קוראים לי ? היא אולי מכירה אותי או מי פאקינג גאד זאת זאתי מהפארק איך לא שמתי לב ??! אני כזה דפוק בטח שהיא תפגע לא זיהיתי אותה איזה מטומטם אני !
שיט איך אני מוצא אותה עכשיו אז השארתי לה הודעה בקיק:
k: היי ניפגשנו ואני מצטער שלא זיהיתי אותך את רוצה אולי שניפגש בפארק?"
ואת השעות הבאות סתם העברתי בלראות טלויזיה וזה .
טוב אנחנו ממש ממש ממש מצטערות שלא עלה פרקים פשוט עם כל הלימודים וזה ותודה תודה תודה על הכמות קוראים ועל התגובות והתיירים אנחנו ממש מודות על זה ❤️❤️❤️❤️ מאי ונעה
YOU ARE READING
Who we really are
Romance.הם מכירים .שונאים בעולם האמיתי .מאוהבים בצ׳אט היילי וקרטר -אני אשמח אם תעשו לייק ותגיבו, מאי❤️-