טוב לפני הסיפור יש לנו הודעה : אנחנו נעשה שני פרקים בשבוע ... כי לשתינו יש עוד סיפור כל אחת לבד.
נקודת מבט קרטר:
יצאתי היום עם דניאל . כן אני כבר לא עם בריטני ת'אמת שדניאל הרבה יותר יפה ולא לובשת בגדים כלכך קצרים.
בריטני דופקת לי פרצופים של קנאה ושנאה ביחד .
קיצר יש לי חיים משעממים הכל אותו הדבר ההוא מנסה להתחיל איתה זה שוכב איתה זה כל החיים שלי משעמם לא?
סיימתי את "הדייט" לי עם דניאל וחזרתי הבייתה . הוצאתי את הגיטרה והתחלתי לשיר את השיר שאני כותב ל H אנחנו מדברים כל יום בלילה לפחות שלוש שעות אני יודע הכל עליה .
והיום זאת הפעם הראשונה שאנחנו מדברים בוידאו צ'אט.
לבשתי מדי כדורסל והלכתי לבית ספר . היה לנו אימון חשוב כי שבוע הבא יש לנו תחרות . אה לא אמרתי אני משחק כדורסל אני כמובן הקפטן . אני אוהב כדורסל אבל לא כמו מוזיקה .התאמנו והמעודדות שלידנו עשו תנועות כאלה מחרמנות ואני ישקר אם אני יגיד שזה לא עשה לי משהו
קרצתי לאחת מהמעודדות והיא ציחקקה בביישנות .
"האימון נגמר" שמעתי את המאמן צועק
"מילר " המאמן צעק
הלכתי אליו "מה המאמן?"
"תתעשת על עצמך יש לנו משחק שבוע הבא ואני צריך אותך מרוכז"
"סליחה המאמן"
"עכשיו אני רוצה שתעשה 10 סיבובי ריצה" צעק
"כן המאמן"
והתחלתי לרוץ בדקתי מה השעה ועוד עשר דקות קבעתי עם H שיט! שיט! רמתי הכי מהר שיכולתי וסיימתי מהר.
ניכנסתי למכונית אחרי שתי דקות הגעתי הבייתה ניכנסתי מהר להתקלח שתי דקות נשארו לי. שיט ! מסיכה ! חיפשתי וחיפשתי . דקה! ואז ניזכרצי שהיה לנו נשף מסיכות מהעבודה של אבא שלי רצתי לחדר שלו פתחתי את בקופסא בארון לקחתי את המסיכה ורצתי לחדר ופתחתי את הוידאו .
היא היית מהממת רואים שיש לה טעם טוב בבגדים ושהיא לא מוזנחת . תיצחקו אבל זה חשוב .
K: "היי יפה"
היא גילגלה עיניים
H:״אתה גם עכשיו לא יודע אם אני יפה , יכולה להיות לי צלקת ענקית שמכסה את הפנים שלי או משהו"
עשיתי תנועה ביטול בידיים . מצחיקה זאתי .
K:"אני די בטוח שאת יפה"
היא צחקה . יש לה מחוק מדהים קצת מזכיר לי את הצחוק של היילי אבל מה אני מדבר שטויות רואים שהיא הרבה יותר יפה מההיילי הזאת .
H:"ואני די בטוחה שאתה חמוד"
והיא חייכה
החיוך הזה אין אני מאוהב במישהי שאני אפילו לא מכיר או יודע את השם שלה
K:"יש כמה אנשים שאני מכיר שיחלקו עלייך בנוגע לזה אבל לא משנה"
היא חייכה יש לה חיוך מושלם.
המשכנו לדבר ולצחוק והיא הייתה כלכך חמודה .
פתאום דן נכנס לחדר
"קרטר אחי אתה בא? הולכים לים"
ואז היא ניתקה פאק! יכול להיות שהיא מכירה אותי ולא בא לה לדבר יותר?
"דו לך מפה"
מה יש לך"
"גאד דן הרסת הכל!"
"מה הרסתי" הוא שאל לא מבין
אז סיפרתי לו על H סיפרתי לו ואז הוא אמר ביציאה כלכך מטומטמת
"מה אתה כאילו מאוהב?"
"ואני כזה כן למה?"
"כי אחי , אנחנו לא מתאהבים"
"ומי זה אנחנו?" שאלתי בציניות
"אחי תשכח מימנה או.."
"או ש. לא משנה אי אפשר איתך אתה הורס הכל"
והוא יצא מהחדר בעצבים אלוהים יודע מה יש לו.
אחרי עשר דקות שלחתי לשון הודעה והוא לא ענה .
שלחתי לדן והוא לא ענה
אוקי משהו מוזר קורה כאן
שלחתי לכל החברה שלי והם לא עונים כוסאמא של כולם לא צריך אותך!
זרקתי את הטלפון בעצבים על המיטה .
החלטתי לצאת למועדון.
יצאתי ושתיתי מלא , השתכרתי כמו לא יודע מה ורקדתי ומלא בנות ניצמדו אליי .
הדבר האחרון שאני זוכר זה שהקאתי ואז התעלפתי והדבר האחרון שראיתי היה הפנים של היילי עומדת מעליי.
YOU ARE READING
Who we really are
Romance.הם מכירים .שונאים בעולם האמיתי .מאוהבים בצ׳אט היילי וקרטר -אני אשמח אם תעשו לייק ותגיבו, מאי❤️-