Media: Lara😍
Lara'dan
Sabah telefonun alarm sesiyle küçük bir küfür mirildanarak yatağimdan kalktim. Gardrobun önune gecerek kiyafet aramaya başladim. Boyfriend ve yirtik olan kot, uzerinede üstünde JUST yazan yarim tshirt giydim. Saçımı sıkı bi at kuyruğu yaptiktan sonra ayağima beyaz spor ayakkabilarimdan giydim. Ve hazirdim. Aşağiya indim babama:
-"gunaydin"Dedim. Ve o da bana günaydin dedikten sonra yanağina öpücük bırakarak yerime gecerek oturdum.
Babam
-kizim bizim şirkette çalişmak istemediğine emin misin? Zaten şirket senin.
- hayir baba. Ben kendi ayaklarim ustunde dura bilmek istiyorum. Hem zaten Mirayla ayni sirkette çalişmak istiyoruz. Başvuru yönlendirmisdik zaten. Haber bekliyoruz.
-peki kizim siz bilirdiniz. Bu gun bir yerlere gidecekmisin?
- evet baba. Mirayla buluşup bi şeyler yapicaz.
-peki. Ben çikiyorum kendine dikkat et.
- gule gule babacim.Babam gittikten sonra odama gittim ve hafif makyaj yaptim. Aslinda makyaj yapmayi severim. Ama fazla abatmayi sevmem. Makyajim bittikten sonra telefonumu masanin ustunden alip sosyal medyada gezinmeye başladim. Sonra telefonu arka cebime koyup arabamin anahtarini ve güneş gözlüğümü alip dişari çiktim. Korumalara selam verdikten sonra Kerim abiye arabami getirmesini rica ettim. Ve üstü açik siyah renkli spor arabam geldiğinde bindim. Sonra Mirayi aradim.
-efendim
- Mira hazir misin? Seni alayim mi bebek?
-he gülüm hazirim gel. Yeni giybetler var kiz biliyon mu?
- neymiş kiz anlat hemen.
- sen gel yüz yüze anlatcam.
-peki geliyorum bebek bekle beni...Telefonu kapatip yan koltuğa attim. Kemerimi takip gaza bastim. Miranin evinin önune geldiğimdeonu beklemeye başladim. Bi kaç dakka sonra evinden cikti ve arabaya bindi.
-selaam. nereye gidiyoruz cicim?
- selam bebeğim. Önce bi kafeye gidip bi şeyler içelim şu giybetide anlat sonra bi seyler yapariz.
- tmm.Kemerlerimizi taktiktan sonra gaza bastim. Mira e ben hiz tutkunuyuz zaten. Şirin bi kafenin park yerinde arabami park ettikten sonra Mirayla birlikte kafeye doğru yürümeye başladik. Tamda o anda bi çocuğun ağladiğini gorduk. Çok tatli bir erkek çocuğuydu. çocuğun yanina gittik.
L-neden ağliyorsun sen
Ç-kayib oldum....
M- ağlama yaa. Senin ismin ne yakişikli?
Ç- A Ayaz.
L- memnun oldum Ayaz ben Lara. Yandaki de Mira. Hadi artik ağlama aileni bulalim.
Dedim ve gülumsedim. Ayazda gülumseyip Mirayla benim elimden tutdu ve yürümeye başladik. Bir kadinin yanimiza koşarak geldiğini gorduk. Geldi ve Ayaza sarildi.K- oğlum çok korktum
A- korkma anne Lara ve Mira ablayla seni ariyorduk.
Kadin Ayazi kucağina alip kalkti ve konuşmaya başladi. K- size minnetdarim. Oğlumu yanliz birakmadiğiniz için teşekkur ederim. Ben Yasemin.L- önemli değil. Bizde bu yakisikliyla karşilasdiğimiz için çok mutluyuz. Ben Lara bu da Mira.
Y- memnun oldum
M- Ayaz biz seni çik sevdik görüşelim tamam mi yakişikli?
A- bende sizi çok sevdim. Anne goruşuruz değil mi?
Y- tabi Lara ve Mira ablanda isterse istediğiniz zaman görüşe bilirsiniz.
L - tabi ki isteriz. Numaramizi verelim konuşuruz ve istediğinde bizi ararsin değil mi?
A- eveeett.
Numaralarimizi aldiktan sonra Ayazi da öpüp arkasindan el salladik. Onlar gittikten sonra bizde kafeye girip cam kenarindaki masalardan birinde oturduk. Ve giybet başlasin.
L- kiz senin su bahs ettiğin giybet neydi
M. Kiz şu bizim universitede ki sürtük Nalan vardi ya hani
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ve Güzel'i
Teen FictionBabasiyla yaşayan hayat dolu, birazcik egolu, eğlenceli, dobra bi kiz LARA. Aşka inanmayan,kadinlari sevmeyen ve bir o kadarda acimasiz mafya ATEŞ. Hayat dolu, guzel ve bir o kadarda asi bi kiz MİRA. Kadinlara eğlence gozuyle bakan ve acimasiz a...