Lara 'dan devam
Mira yla rutin işlerimi yaptiktan sonra kahvaltiya indik. Babam erkenden çikmiş. Bizde kahvalti masasina oturduk ve kahvaltimizi etmeye başladik. Kahvalti fasli bittikten sonra odama çiktik. Ben bordo dizimin altinda kalem etek ustunede yarim t shirt giydim. Ayağima siyah deri stilettomu giydim. Saçimi açik biraktim. Hafif makyajimi yaptiktan sonra hazirdim. Mira da dizinin bi kariş ustunde diyah beyaz çizgili bir elbise giymiş. Ayağinda bej renkli stilettosu vardi. Sacini at kuyuğu yapmiş uclarini su dalgasi yapmişti. Baya guzel gorunuyordu.
L. Erkek olsaydim yavşardim hee
M. Kiz sende yakiyorsun gene. Biz nereye gidicez ki? Boyle giyindik ama.
L. Once bi kafeye gidip otururuz falan. Sonra aliş veriş yapariz. Bizim şu işimizi de oğrenmemiz gerek. Akşam da eve gelip ustumuzu değisip bara gideriz arkadaşlarla.
M. İyi hoşta. Yaşar amca demedimi ki gerekmedikçe dişari çikmayin
L. Aliş veriş yapmamiz gerek. Mevzu bahis kizim. Hem işe başliycaz doğru durust giysimiz yok.
M. Biz ise ne zaman başliycaz unuttum.
L. Tabi senin benim kadar muhteşemmel bir hafizam olmadiği için normal. Kizim bu gun cumartesi. Biz de işe pazartesi başliycaz. Gidip konuşmamiz gerek. Sozleşme falan imzaliycaz. Ve burda konuşup zamanimizi yitiriyoruz. Hadi kizim yaa
M. Lara once ateş lere haber vermemiz gerekmez mi zeki arkadaşim?
L. Onu unuttum yaa. Tamam ben Ateşi ararim. Sen de Alp i ara. Hem bu bahaneyle konusmuş olursun değilmi cicim
M. Lara öyle konuşuyorsun ki sanki aşik falanim he. Sadece hoslandim kizim buyutecek bi sey yok yani. Ama fikrin guzel iki elden yapalim. Birimiz ikna edersek iş hall olur.
L. Benim gibi mukemmel arkadaşin olmasa napicaksin acaba.Mira goz devirmekle yetindi. Tabi gerçekler aci be cicim. Ben Ateşi aradim. İkinci çalişta açti.
Ateş. Soyle..
L. Bu ne kibarlik Ateş bey.. Allahim ya. Biz dişari cikacağiz haberin olsun.
Ateş. Kimden izin aldin bakalim bücür?
L. İzin istediğimi kim soyledi. Sadece haber verdim.
Ateş. Nereye gideceksin ve kimle?
L. Kafeye,Mira yla gidecem. Sonra AVM ye çiktiktan sonra iş yerimize uğrayacağiz. Sonra eve gelip bara gideceğiz.
Ateş. Orda dur bakalim. Bara gitmenize izin yok...
L. Hayir gidicez.
Ateş. Uff başimin belasi ozaman bizde sizinle geleceğiz bara. Kisa felan giyinmek yok!
L. Sanane benim nasil giyindiğimden. İstediğim gibi giyinirim. Hem sen kim oluyorsunda bana emir vere biliyorsun. Babam misin? Kocam misin? Abim misin? Sevgilim misin? He. Soyler misin.
Ateş. İyikide hiç biri değilim beynim firar etti. Senin gibi çok konuşan bi kizim olsun istemem. Senin gibi dir dir yapan karim olsunda istemem. Omur geçmez. Senin gibi kardeşim olsa dişari adimini atmasina izin vermem. Cinayet sebebi. Senin gibi sevgilim olsa beyin diye bi şey kalmaz. Once kendinin kini yedin zaten. Sonra da benimkini yersin.
L. Amma konuştun he. Ne çene varmiş sende de çan çan. Her neyse. Öptüm kiss bye..Diyip kapattim. Mira yla once kafeye gittik oturduk. Sohbet muhabbet ettik sonra alis verise gittik. Bi kaç parça giysi aldiktan sonra arabaya geçtik. Ben gaza basip DEMİRTAŞ Holdinginin onune geldik. Sonra şirketten içeri geçtik. Patronumuzla daha tanişmamistik. Bu gun tanisacaktik. Patronumuzun odasinin karşisina geldiğimizde sekreterle konuştuk. Kapiyi çalip içeri geçtik. İçeride Ateş ve Alpi gorduğumuzde cokkk şaşirdik. Onlarda bizden farksiz değildiler.
Ateş. Yeni mimar ve tasarimcimiz sizmisiniz?
L. Evet.İste boyle sikici iş konustuktan sonra bara gitmek için hazirlanacaktik.
M. Ozaman biz gidelim malum hazirlanip bara gideceğiz.
Alp. Bizide bakleyin.
L. Peki biz kaçtik.Şirketten çikip arabayla eve geldim. Mira yi evine birakmistim. O da kendi arabasiyla gelecekti. Bende deri siyah renkli bi şort ustune ince askili siyah renk bustiyer giydim. Ayağima sari renkli stilettolarimi giydim ve boynuma sari renkli fular bağladim. Sacimi siki bir at kuyruğu yaptim. Makyaj yapip parfumumu siktiktan sonra anahtarimi ve telefonu alip dişari çiktim. Kendi arabama doğru giderlen Atesin sesiyle olduğum yerde kaldim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ve Güzel'i
Teen FictionBabasiyla yaşayan hayat dolu, birazcik egolu, eğlenceli, dobra bi kiz LARA. Aşka inanmayan,kadinlari sevmeyen ve bir o kadarda acimasiz mafya ATEŞ. Hayat dolu, guzel ve bir o kadarda asi bi kiz MİRA. Kadinlara eğlence gozuyle bakan ve acimasiz a...