Lara 'dan
Sabah uyandığımda burnuma harika kokular doluyordu. Gözlerimi araladığımda bu kokunun Ateş ten geldiğini anladım. Ne kadar onu uyurken izlemek istesem de ibnelik yapmak için ayağa kalktım. Aşağı inip mutfağa girdim ve sıcak bir kahve yaptim. Kahve hazır olunca yukarı çıktım ve Ateş in odasına girdim. Ateş hala mışıl mışıl uyuyordu. Yazık. Ona doğru gittim ve sıcak kahveden bir iki damla Ateş in tshirt üne damlattim. Ateş öyle bi kalkti ki valla korkmadım değil. Ama bi insan uykuluyken bu kadar tatlı gözükür mü yaa. Bizede yazik ama değil mi. Her neyse Ateş kafasını kaldırdığında ben ve elimdeki muazzam kahvem i gördü. Birden ayağa fırladı ve bana doğru gelmeye başladı. E tabi ben dururmuyum? Asla. Salona doğru yardırmaya başladim. E tabi Ateşte peşimden koşuyordu.
L. Ya alti üstü bir kaç damla yaa amma abarttin sende ne var canim?
A. ben göstercem ne varmış...Ateş öyle söyleyince azcık fesat anlamış ola bilirim😉. Ben koşarak dışarı çıktım ve hemen elime hortumu aldım. Ateş elimde hortumu görüp biraz geriledi.
L. Bak Ateş bana yaklaşırsan üstün sırılsıklam olur bak. Sonra demedi deme...
A. Peki demem..Diyip bana doğru gelmeye başladı. Bende hortumu ona doğru tuttum ama sizin zeki kankanız musluğu açmayı akıl edememiş. Ben koşmak için yeltenecekken Ateş beni belimden tutup sarildi demek isterdim ama belimden tutup omuzuna atti beni...
sonraysa kendimi suda buldum.
Hödük beni havuza atdi lan.L. napiyorsun yaa. Sırıl sıklam oldum az bi insaf be hödük...
A. Amma mızmızlandın sende. Hem fena mı serinlemiş oldun.Ya bak hala sırıtıyor.
L. Yardım et de çıkayım.
A. Emr kabul etmiyorum. hani bilorsin ya genellikle ben emir veririm. Şimdi rica et.
L. Ateşcim rica edersem beni burdan çıkara bililir misin acaba?
A. Bi düşüneyim.....HAYIR!Ardından kahkaha atti.
L. Ne hayırı be! Hemen çıkar beni burdan.
A. Kendin çıkarsın bi zahmet be güzelim. Şimdi bu yakışıklınınduş alması gerek. Sana iyi yüzmeler...Abi beni havuzda bırakıp gitti. Kendimi evli,iki çocuklu terk edilmiş gibi hiss ettim. Salak. Ödetmez miyim lan ben sana..
Havuzdan biraz uğraşarak çıktım. Sırıl sıklamdım. Içeri girdim. Ateşin saçını kurulayarak aşağı indiğini gördüm. Salak bir de kendini yakışıklı sanıyor. Ben yanından geçip odaya girdim ve bi duş aldıktan sonra kiyafetlerimi giydim. Aşağı indiğimde kahvaltı sofrasının hazır olduğunu gördüm. Ibne falan ama hakkını verelim şimdi harika masa hazırlamıştı.
A. Gel hadi kahvaltını yap .
L. Tmm.Otuyp kahvaltımızı yaptık. Ben ağzı dolu bi halde
L. ollorine soğlık atoş. Dedim
A. Ağzını kapat yaa. Ve sofrayı sen toplayacaksın.
L. Hayıııırrr! Ben ne anlarım sofra toplamaktan? Sen kurdun sen topla yaa
A. Hadi. Çabuk ol.Of layarak sofrayı topladım. Bulaşıkları yıkamadım. Kendisi yıkasın beyefendinin. Karşısında hizmetçi yok.
Koltukta oturmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ve Güzel'i
Teen FictionBabasiyla yaşayan hayat dolu, birazcik egolu, eğlenceli, dobra bi kiz LARA. Aşka inanmayan,kadinlari sevmeyen ve bir o kadarda acimasiz mafya ATEŞ. Hayat dolu, guzel ve bir o kadarda asi bi kiz MİRA. Kadinlara eğlence gozuyle bakan ve acimasiz a...