"Hyungggg"
"Wae wae wae ?!"
"Ppali!! Hyung manager dah marah dah tuuu..."
"Aishhh.. Sekejap lahhh... Hyung nak basuh kuali jap.."
"Tu balik nanti je.. Dah ppalii!!"
Rapmon menarik lengan Jin terus ke pintu utama.
Mendengar sorakan penonton,flying kiss dilayangkan Jin. Makin galak ar jeritannya.
Mereka berjalan menuju ke belakang pentas.
Alatan seperti microphone ditanggalkan dari tubuh mereka sebelum menuju ke bilik menunggu.
"Adeh.. Sakit perut lak.." adu Jin.
"Hyung,Gwenchana?" soal Jimin yang berjalan sebelah Jin. Risau pula tengok Jin terbongkok menahan perut.
"Aku nak gi tandas jap.. Ko gi lah join dorang.."arah Jin.
" memang x ar nak join hyung dalam tandas.. Eeuwww.." Jimin berlari lepas meng eeuwww kan Jin. Sempat Jin mengutuk sebelum membelok ke tandas.
Hajat dah sudah. Tiba-tiba,dia rasa malas nak keluar dari tandas memandangkan,lama lagi nak tunggu.
Jin mengeluh.
Terimbau kembali zaman nostalgia dia debut sebagai BTS.Kecaman pada dirinya yang mengatakan dia tak pandai menyanyi.
Tak boleh menari.
Harap muka je lebih.
Jin tersengih bila teringat haters.
Dan tiba-tiba,
Tiba-tiba,dia rasa lelah dengan semua ini. Bosan pulak rasanya..
"Andai dulu aku pilih bidang kulinari... Mesti x de sapa nak marah aku basuh kuali mcm tadi.. An an.." gumam Jin sendiri.
Deheck? Tu pun jadi isu.
"Tapi,aku patut bersyukur,ramai orang sayang aku even tho member perangai tak boleh tobat...hahahaha"
"Jin hyunggg..?" panggil seseorang dari luar tandas membuatkan lamunan Jin tersentak. Dia tergamam sebelum menjawab.
"Wae,Kookie?" soal Jin. "Ppali.. Music bank dah nak habis.." arah Jungkook menyuruh Jin keluar kerana kumpulan BTS akan dinobatkan sebagai pemenang yang tak disangkal lagi.
Jin menarik tali flush. Setelah itu melangkah keluar.
"Lama ea kat dalam.." sinis Jungkook bergurau.
"Stob it!" marah Jin disambut tawa kedua mereka.
Mereka keluar dari tandas.
"ARMYYYYY!!!" jerit BTS setelah menang dengan lagu comeback DNA.
*~*~*
Jin memicit pelipis kiri dan kanannya. Penat lah tiba-tiba.Jin duduk di bahagian belakang hujung sebelah tingkap.
"Hyung.. Gwenchana? Hyung tak sihat ke?" soal Jimin prihatin. Mana taknye,tadi Jin nak euk euk Jimin yang perasan,ni pun sama.
YOU ARE READING
De'JINCIOUS🍸[]BTS[]
Фанфикkalau aku bukan seorang K-Idol.. aku nak bukak satu kedai..no no.. restoran.. yaa.. restoran.. wahhh mesti best... tapi,apa nama nya ek.. erm...