ელისის მხარე
ხელზე რაღაც ხელბორკილი მიკეთია რომელიც ჯაჭვით კედელშია დამაგრებული, რაც არ უნდა მოვინდომო ამ ხელბორკილისგან ვერ გავთავისუფლდები.ელისი - რა ჯანდაბა გინდა ბლექ?
მაიკლი - იცი ძალიან ბევრი რამ მინდა, შენი ძმის სიკვდილი, აი კიდევ იმ ლულუს და საერთოდ მთელი სამეგობროს ამოხოცვა მინდა!
რეი - იოცნებე.ვთქვი და სახეში შევაფურთხე.
- პატარა როკი როგორი უზრდელია, შენი ძმა კარგად მემორჩილებოდა.
- მატყუარა!
- არა, საყვარელო შენ ხარ მოტყუებული.
- რაც არ უნდა მოინდომო ჩემს ძმას ვერ შემაძულებ!
- მე შენს ადგილას უკვე შემზიზღდებოდა უკვე ექვსი საათია აქ ხარ ის კი არც გირეკავს და გკითხულობს, აი ლოგანმა კიდევ მინიმუმ 600 - ჯერ დაგირეკა.
- მასაც აქვს თავისი ცხოვრება, შეყვარებული რომელიც შენ დაჭერი ახლა მას უვლის.
- შეყვარებული... რუბი სტოუნი, მაგ გოგოს გამო მიატოვა ჩემი საქმეები. ამიტომ სულ არ მწყდება გული, აი შენ კი მეცოდები.
- რატომ?
- მოკვდები ძვირფასო! ის რუბი გადაარჩინეს მაგრამ შენ მანამ არ გაგიშვებ სანამ სისხლისგან არ დაიცლები! მერე სადმე მიგაგდებ ტყეში რომ ვერ გიპოვინ. როგორი მწარეა ეს ცხოვრება. ეჰჰ!
- მე... მე... შენ ვერაფერს დამიშავებ.
- შევამოწმოთ?მითხრა და სილა გამაწნა, მიწაზე დავარტყი თავი, წამოდგომა არც მიცდია, არ მაქვს იმის ძალა რომ ახლა მას შევეწინააღმდეგო, უკვე არაფრის ძალა არ მაქვს. უფრო გამამწარებს ჯობია ცოტა ხნით შეკამათებისგან თავი შევიკავო. მიშველეთ! რეი ლოგან დამეხმარეთ.... ჩემთვის გულში ვყირივარ.
რეის მხარე
რუბი - ბალიში გამოსწორე.
რეი - ასე უკეთესია?
რუბი - კი.
რეი - ელისს ხომ არ დაურეკია?
რუბი- არა, და არც მე დამირეკია.
რეი - კარგი მე მოვიკითხავ, შენ ხო არ გინდა რამე?
რუბი - არა არა, მიდი დაურეკე.ვურეკავ ელისს მაგრამ არ პასუხობს, ლოგანს და კეინს უნდა დაველაპარაკო.
YOU ARE READING
Rise of the angels (ქართული)
Adventureამბავი გვიამბობს 8 მეგობრის კრიმინალურ, ცხობრებისეულ და სასიყვარულო ამბებს. საიდუმლოებები რომლებიც დრო და დრო გამოაშკარავდება და მათ ცხოვრებას სრულიად შეცვლის... "ანგელოზების აღზევება"