Emma's POV
არ მჯეროდა რომ ორსულად ვიყავი, ვერც კი ვაანალიზებდი თუ რამხელა შარში ვიყავი, ერთად ერთი რაც მასურდა ეს გაქცევა და წასვლა იყო. მინდოდა აქაურობა დამეოტვებინა. გოგონების წასვლის შემდეგ ჩემოდნების ჩალაგება დავიწყე, დედაჩემთან წავალ, ის ყველაფერს გამიგებს, თან აქაურობას მოვშორდები...
ჩემი შვილის მამა დაზუსტებით შემიძლია ვთქვა ვინც არის, ეს 100% ვიცი რომ კეინია, ადამიანი რომელიც მიყვარს მაგრამ მასთან არ ვარ თუნდაც ჩემი იდიოტური მიზეზების გამო...Ruby's POV
რუბი - რეიიიი!!!! სად ხარ?
რეი - სამზარეულოში ვარ!
რუბი - აზრზე ვერ მოხვალ ისეთი რაღაც უნდა გითხრა!
რეი - რა ხდება? ხო იცი არ მიყვარს ეგეთი რაღაცეები.
რუბი - ემა ორსულადაა!!!
რეი - მოიცა რა? მამა კეინია ხო?
რუბი - ემა არაფერს ამბობს მაგრამ მე ვფიქრობ კეინია.
რეი - ხო აბა იმ ვიღაცა ჯონის თუ ჯონათანის ხო არ იქნება?
რუბი - არა, არა... შანსი არ აქვს.Kane's POV
უნივერსტიტეტიდან სახლში ვბრუნდებოდი როდესაც მესიჯი მომივიდა.
Massage from " Emma "
"ქალაქიდან მივდივარ, მინდა რომ შეგხვდე და დაგელაპარაკო, არავის არ უთხრა, პარკში დაგხვდები."
მაშინვე პარკისაკენ წავედი, მას შემდეგ რაც მე და ემა დავშორდით ვთქვლიდი რომ დაშორების ტკივილს მარტო მე განვიცდიდი იმის გამო რომ დაშორებიდან ერთ კვირაში მან ჯონათანთან შეხვედრა დაიწყო, ჩემში ტკივილის და ზიზღის ზღვარი ნელნელა პიკს აღწევდა, ახლა კი მან მომწერა რომ შეხვედრა სურდა, დარეკვა ვერც კი გაბედა. მე მისი დაკარგვა არ მინდოდა ასე მხოლოდ მან გადაწყვიტა!
Emma's POV
დიდხანს ვფიქრობდი იმაზე თუ რა მეთქვა კეინისთვის... და მხოლოდ ძველი დრო მახსენდებოდა, ჩემი და კეინის ამბები. ვერ ვხვდები ვიმსახურებ კი ამას მე?
კეინი პარკში მალევე მოვიდა, ალბათ უნივერსტიტეტში იყო.ემა - გამარჯობა კეინ.
კეინი - ისე დავშორდით ერთმანეთს რომ დარეკვას ვეღარ ბედავ? თუ ჯონათან ერთად იყავი და ვერ დამირეკე? რა გინდა ისევ მახვეწნინო რომ მიყვარხარ და შემირიგდე? თუ ის ნაძირალა კიდევ ვცემო? რა გინდა ემა, რატომ არ ფიქრობ ჩემზე?
ემა - კეინ ორსულად ვარ.
კეინი - რა???
ემა - კეინ მე შენ ძალიან მიყვარხარ. მე მივდივარ დედაჩემთან და მხოლოდ იმის თქმა მინდოდა რომ მიყვარხარ გესმის ძალიან მიყვარხარ!
კეინი - მამა ვინ არის?
ემა - გთხოვ მაპატიე ყველაფერი! მე მივდივარ შენგან, გტოვებ და ყველა ტკივილი მე მიმაქვს.
კეინი - მამა მე ვარ? მითხარი ემა ახლავე!
ემა - არა.მაშინვე გამოვეცალე იქაურობას. ასე აჯობებს, ჯობია არ იცოდეს... მიყვარს მაგრამ არა უმჯობეისა აქაურობა დავტოვო და წავიდე.
YOU ARE READING
Rise of the angels (ქართული)
Aventuraამბავი გვიამბობს 8 მეგობრის კრიმინალურ, ცხობრებისეულ და სასიყვარულო ამბებს. საიდუმლოებები რომლებიც დრო და დრო გამოაშკარავდება და მათ ცხოვრებას სრულიად შეცვლის... "ანგელოზების აღზევება"