რეის მხარე
რუბი - მოკლედ, გადავწყვიტე რომ შენ გარეშე ვერ ვიცოცხლებ და რომ არ გაპატიო მარტო შენ კი არა ყველაფერს დავკარგავ...
რეი - რუბი მიყვარხარ!
რუბი - მეც!ის იყო რუბისთვის უნდა მეკოცნა რომ ოთახში დინი შემოვარდა
რეი - კარგი რაა!
დინი - Sorry
რუბი - დიინ! როგორ მომენატრე!
დინ - მეც!
რუბი - ეგრე ძაან ნუ მეხუტები თორე გამეხსნა ნაკერები!
დინი - აბა მოყევი ვინ ქნა როგორ და როდის?
რუბი - ვერ დავინახე ვინ იყო, მესროლეს რაა და რამდენიმე დღის წინ!
რეი - ბლექი იყო რათქმაუნდა!ლოგანის მხარე
კეინი - მოკლედ თუ ელის რამეს დაგიშავბენ ჩვენ აუცილებლად გიპოვით!
ლოგანი - როგორ?
კეინი - ჩიპით! რომელიც ყველას ჩაგიყენეთ...
ლოგანი - როდის და სად?
კეინი - ანუუ... ანუუ... მაგას არ გეტყვი!
ელის - დროზე თქვი!
კეინი - არა! წავედით ეხლა რუბისთან მგონი დღეს უნდა გამოწერონ.
ელისი - ამ ნოუთბუქს რას მოათრევ?!
კეინი - ელის დაცვა გინდა თუ არა?
ელისი - მინდა!
კეინი - ხოდა ჩუუ!!ლულუს მხარე
You have a new massage from Toby
- ლუ სად ხარ?
ვუპასუხო? მივწერო?! თუ საერთოდ ნომერი წავშალო ტელეფონიდან და დავბლოკო? რატომ ვერ ვიღებ გადაწყვეტილებას?! ასე ძალიან რატომ მიჭირს?!
ემას მხარე
ღმერთო დედაჩემის მოწერილი წერილი ვიღაცამ გახსნა! რაა? ვინ გააკეთა ეს, მგონი დავიღუპე!
ელისის მხარე
რუბი საავადმყოფოდან წამოვიყვანეთ, ახლა ყველა რეის და რუბის სახლში ვართ, მე კი აუცილებლად უნდა დაველაპარაკო ჩემს ძმას:
ელისი - რეი!
რეი - გისმენ.
ელისი - ძალიან მნიშვნელოვანი რაღაც მაქვს სათქმელი...
რეი - მოყევი.
ელისი - მაიკლი დამემუქრა.
რეი - რაა?
ელისი - მომწერა რომ ჩემი დროც მოვა.
რეი - გეფიცებით მოვკლავ მაგ ნაძირალას! როგორ ბედავს ჩემს ოჯახს და მეგობრებს გაეკაროს!!
ელისი - დაწყნარდი ძმაო უბრალოდ შენი დაცვა მჭირდება.
რეი - ხომ იცი რომ სულ ყოველთვის დაგიცავ რაც არ უნდა მოხდეს!
ელისი - ვიცი მაგრამ....
რეი - გთხოვ ნუ ტირი, შენ ჩემი პატარა დაიკო ხარ და ძმა ყოველთვის დაგიცავს და შენთან იქნება.
ელისი - მადლობა ძმაო!* * *
დილით ადრე ავდექი, ლექციები ძალიან ბევჯერ გავაცდინე... ახლა უნივერსტიტეტში უნდა წავიდე, ლოგანს გავიყოლებდი მაგრამ კაფეში გუშინ მეორე სმენა იყო და ძალიან დაიღალა დღესაც დილის სმენაა, ისედაც ბევრს მუშაობს არ მინდა შევაწუხო, ამიტომ მარტო წავალ...
* * *
უნივერსტიტეთან ძალიან ახლოს ვარ, მალე ეზოში შევალ, რამდენიმე ნაბიჯი დარჩა, ზურგიდან ვიღაცუს შეხებას ვგრძნობ, თეთრი ნაჭერი ცხვირზე დამადო, ყვირილსაც ვერ ვახერხებ მხოლოდ რამდენიმე წამი და...
* * *
ჩაბნელებული ოთახი, არანაირი ფანჯარა, საერთოდ ვერაფერს ვხედავ მანამ სანამ ფეხის ხმას არ გავიგებ, ვიღაცის სილუეტს ვამჩნევ.
- ელის როკ
ჩემს გვარს მკვეთრად ამბობს, ოჰ ეს საშინელი ხმა! ნაძირალა მაიკლ ბლექი!!!
____________
YOU ARE READING
Rise of the angels (ქართული)
Aventuraამბავი გვიამბობს 8 მეგობრის კრიმინალურ, ცხობრებისეულ და სასიყვარულო ამბებს. საიდუმლოებები რომლებიც დრო და დრო გამოაშკარავდება და მათ ცხოვრებას სრულიად შეცვლის... "ანგელოზების აღზევება"