ნაწილი 5
ემას მხარე
ძალიან მეწყინა რომ მალე შეიძლება მეგობარი დვკარგო...
უკვე ტირილი უნდა დამეწყო როცა ტელეფონის ხმა გავიგე. კეინი იყო.კეინი - ემ სად ხარ?
ემი - უნივერსტიტეტში.
კეინი - მოიცა, კიდევ ლექცია გაქ!?
ემი - არა, მხატვართა გაერთიანებაში ტრენინგზე ვიყავი, ახლა გარეთ ვარ ლულუსთან ერთად.
კეინი - მე კიდე უკვე რუბის და რეის სახლში მივდივარ, ლოგანი და ელისი იქ არიან და შენ თუ ლულისთან ხარ მაშინ თქვენც წამოდით. მგონი უკვე მოქმედებაზე გადავდივართ.
ემი - დინს დავურეკავ და ვეტყვი რომ წამოგვიყვანოს.
კეინი - კარგი ემ.
ყურმილი დავკიდე.
ემი - ლულუ დრო მოვიდა.
ლულუ - უკვე?
ემი - მალე დინი მოვა და წაგვიყვანს უკვე მივწერე.
ლულუ - ვნერვიულობ
ემი - არ ინერვიულო, გთხოვ.
ამ დროს დინი თავისი შავი იმპალათი შემოქროლდა უნივერსტიტეტის ეზოში.
ფანჯარა ჩაწია და გვითხრა:დინი - გოგოებო ჩასხედით.
ამ დროს უნივერსტიტეტის ბევრ გოგოს დინის დანახვაზე თავბრუ დაეხვა.
ემი - ოეე! დინ წავედით, თორემ ხომ ხედავ ექთანი ამათ ვეღარ შველის, გოგოები ცუდად არიან
დინი - კარგი ხო, ამათ მერე გავეცნობი.
მერე ერთ ქერა გოგოს თვალი ჩაუკრა და ვფიცავ ის გოგო მართლა გულწასული დაეცა მიწაზე.ემი - დროზე მანქანა დაქოქე!!! სანამ დაიხოცნენ.
5 წუთში უკვე რუბის და რეის სახლში ვიყავით, კეინი უკვე იქ იყო.
რეი - მოემზადეთ, აღზევების დროა.
ყველაფერი ასე მოხდა:
თითვეულ მათგანს გადამცემი ქონდა, ისეთი რომ მისი შემჩნევა ძალიან რთული იქნებოდა. რუბის ამ მომენტისათვის პატარა პისტოლეტი ქონდა თუმცა ყოველი შემთხვევისთვის დინს მანქანაში აღჭურვილობა ყოველთვის ქონდა ეს ყველაფერი კი რეის დამსახურებაა, მან მთელი სამეგობრო იარაღებით მოამარაგა.
YOU ARE READING
Rise of the angels (ქართული)
Aventureამბავი გვიამბობს 8 მეგობრის კრიმინალურ, ცხობრებისეულ და სასიყვარულო ამბებს. საიდუმლოებები რომლებიც დრო და დრო გამოაშკარავდება და მათ ცხოვრებას სრულიად შეცვლის... "ანგელოზების აღზევება"