ნაწილი 4
ემას მხარემოკლედ იმის მერე რაც გავიგე, რომ ლულუ შარში გაეხვა ძალიან გამიკვირდა, ჩვეულებრივ ასე არ ხდება ხოლმე, ის კარგი მატყუარა იმდენად კარგი, რომ ერთხელ როცა გამოცდების პერიოდი იყო მთელი უნივერსტიტეტი მოატყუა ვითომ და შენობის სარდაფში იყო ნაღმი, ამიტომაც გამოიძახეს პოლიცია, სახანძრო და სასწაფო ეკიპაჟები და ყველაფერი ტყუილად, თვითონ კი აგენტის ფორმა ჩაიცვა და ყველას უთხრა, რომ ნაღმი არსებულ ტერიტორიაზე არ იყო.
მასთან ერთად ძალიან კარგ და მხიარულ დროს ვატარებ ყოველთვის, სხვათაშორის იმ გამოცდის გაცდენა მეც ძალიან მინდოდა რადგან ჯერ კიდევ სასწავლი მქონდა რაღაცეები მაგრამ ნაღმი?! კარგი რა! ეს უკვე საშინელებაა...უნივერსტიტეტის კაფეტერიაში ვიჟჯექი, გვერძე კეინი მომისკუპდა და მითხრა:
კეინი - არ გიკვირს რომ ლულუ შარში გაეხვა?!
ემა - კი სხვათაშორის ახლა მაგაზე ვფიქრობდი?
კეინი - შენც ხო არ ხარ რამე შარში გახვეული?!
ემა - არა! სულელი ხარ?! თუ ძალიან გინდა რომ შარში გავეხვე?!
კეინი - ეგ როგორ იფიქრე უბრალოდ, მე შენ გაგათავისუფლებდი და შენი გმირი ვიქნებოდი...
ემა - ბლა... ბლა... ბლა...
მე შენ მიყვარხარ და ამისთვის არ არის საჭირო რომ შარში გავეხვიო.კეინი - მეც მიყვარხარ.
მერე კეინმა ტელეფონს დახედა, ჩემი სენდვიჩი ჩაკბიჩა. მითხრა მეჩქარება ლექციაზე მაკოცა და წავიდა, წავიდა და დამტოვა ჩაკბეჩილი სენდვიჩით.
ლექციები რომ დავამთავრე და უნივერსტიტეტიდან გამოვედი, ლულუ სკამზე იჯდა, საყვარელ "Creepypasta"-ს კითხულობდა და მუსიკას უსმენდა. მე უკნიდან მივეპარე, წიგნი ხელიდან გამოვტაცე და გვერდით მივუჯექი:
ლულუ - წიგნი დამიბრუნე რა, საინტერესო ადგილზე ვარ...
ემა - კაი რა წიგნი, შარში ხარ ბოლოს და ბოლოს.
ლულუ - რეი და რუბი არ გინახავს?
ემა - კი სახლში მიდიოდნენ.
ლულუ - ამმ, კაი
ემა - მომიყევი.
ლულუ - რა მოგიყვე?
ემა - ყველაფერი. როგორ მოხდა...
ლულუ - კარგი მაგრამ მარტო შენ გეტყვი. მოკლედ ცუდად ვარ.
ემა - რაა?! რა გჭირს?...
ლულუ - კიბო მაქვს.
ემა - აქამდე რატომ არ თქვი?! რამდენი ხანია რაც ცუდად ხარ?
ლულუ - უკვე 4 თვეა რაც ცუდად ვარ. ექიმმა მითხრა, რომ ოპერაცია მჭირდება, 18.000$ ჯდება ეს ოპერაცია, და თუ არ გავიკეთებ მოვკვდები. ამიტომაც გავქურდე ის მაფიოზი.
ემა - და რამდენი დრო დაგრჩა?
ლულუ - არ ვიცი, მაგრამ ბევრი არა...
იმედია მოგეწონათ!
YOU ARE READING
Rise of the angels (ქართული)
Aventuraამბავი გვიამბობს 8 მეგობრის კრიმინალურ, ცხობრებისეულ და სასიყვარულო ამბებს. საიდუმლოებები რომლებიც დრო და დრო გამოაშკარავდება და მათ ცხოვრებას სრულიად შეცვლის... "ანგელოზების აღზევება"