2.rész

6.1K 325 14
                                    


Cemeron:
Reggel barátom tanácsára Kenta elé mentem. Több csávó jött ki köszönt vagy megnézte mit keresek itt. Mért kell pont nekem hozzá vonzódnom? Nyújtózva vártam már rá.
Kijött kócos hajjal, egy szaggatott nadrágban és a kulcsoltjánál ki volt szakítva a pólója. Ez megörit nem is értem,hogy mért nem barátkozik velünk geci jól néz ki. Mosolyogva mentem elé.
- Jó reggelt Kenta!- vakargattam a fejem zavartan.
- Szia hát te?- torpant meg.
- Hát jobban meg akarlak ismerni gondoltam így tudunk beszélni.
Bólintott. Beszélgettünk.

Végre nagyjából már jóba vagyunk Kentával. Minden nap sokat vagyunk együtt. Persze van mikor ezért leszólnak,de érte megéri. Zen pedig szurkol.
Ma reggel is elé jöttem,de ez más volt. Mikor kijött megölelt. Na a szívem majd kieset,ledermedtem na és a legjobb elpirultam. Visszaöleltem és mikor elváltunk lehajtottam a fejem.
- Baj van?- mosolygott rám. Kifújtam a levegőt és feljebb emeltem a fejem.
- Nincs miért?- mosolyogtam rá boldogan.
- Piros vagy.- állt meg mert időközben elkezdtünk sétálni.
- Melegem lett kicsit.- legyeztem magam.
- Ja lassan november nehogy megsülj.- kacagót. Istenem most először hallom így igazán nevetni.
Tesivel kezdtünk. Ma szaltóztunk,mint kiderült sokan nem tudnak. Kenta a fal mellett álldogált. Nem hagyom hogy lúzerezzék, mutassa csak meg mit tud.
- Kenta megmutatod,hogy hogy kell úgy lehet könnyebb lenne nekünk.- mondtam elég hangosan. Felhúzza a szemöldökét és közelebb jön.
- Mit szeretnél?- mosolyog pimaszul karba tett kézzel.
- Hisz a gerendán is ügyes vagy.- már sokan minket néztek.
- Jó legyen. El az útból!- ordítja el magát. A tanár büszkén néz rá. Kenta a szőnyeg végére sétál,az egész osztály őt nézi. Elkezd futni, nem egy hanem három szaltót vett,majd tornász állásba érkezik. Elkezdtem tapsolni,amit követtek páran.
- Te jössz Cemeron!-vigyorogva meg veregeti a vállam. A tanár ezután kérte Kenta segítségét,hogy segítsen a többieknek. Az egyik műkörmös kurva is beállt tesizni méghozzá Kentához. És mikor talpra állt Kenta hasán végig húzta a kezét.
- Jaj milyen izmos a hasad!- rázta meg cickojit. Kenta csak fel nevetett.Na itt olyan idegbe jöttem. Kiálltam a sorból és olyan erővel csaptam le magam a padra,hogy mindenki arra nézett. Kenta intett a tanárnak és oda jött.
- Mi baj?- guggolt elém.
- Csak szar a kedvem.- néztem gyönyörű szemeibe.
- Gyere segítek! - állt fel és felém nyújtotta kezét,amit gondolkodás nélkül elfogadtam. Ahogy mondta segített. Óra végére Kentának a tanár utasítására be kellet mutatnia a gerendán a gyakorlatot.
- Jaj gyerekek majdnem elfelejtettem mondani holnap úszás lesz hozzatok rá cuccot. - köszönt el majd kiment. Na ne a kurvák rá másznak meg rám, én meg nézzem egész órán a testét. Ez az holnap meghalok!

Reggel az uszodába mentünk. Lassan át öltöztem és vártam Kentát. Mikor kijött fekete-piros úszónadrágjában, már tudtam itt nekem bajaim lesznek odalent.
- Mehetünk Cem?- mosolygott.
- Te Cem-nek hívtál?- sose hívott még így senki.
- Baj? Amúgy jól áll a kék.- kacsintott.
- Nem.- dadogtam fejemet vakarva.- Köszi neked is a fekete...
Megfogta a kezem és úgy húzott ki a medencébe. Mostanában egyre többet ér hozzám és egyre több a mosolya,nevetése. És a legjobb én hülye egyre többet érzek iránta.
Kenta minden sportban jó ahogy veszem észre. Na és felsőteste nem csak engem fogott meg úgy néz ki. A lányok röhögnek és nyalnak neki,de persze engem sem hagynak ki sajna. Zen jön oda hozzánk.
- Mizu srácok?- vigyorog ránk. Na és jött Amy.
- Hello Zen baby. Ki ez a cuki srác Cemeron mellett?- rebegteti pilláit és kinyomja melleit.
- Ő Kenta.- forgatja szemeit. Kenta közben nem is figyel mert azzal szórakozik,hogy engem rángat mert nézzem ahogy a víz alatt vigyorog.
- De sajna most pont nem ér rá.- nevet rajtunk Zen ahogy engem leránt Kenta. Feljön,de addig szórakozik míg meg csúszik és én ugrok,hogy meg ne fulladjon és karjaimba esik. Arcunk pár centire egymástól van. Arcom piros és majdnem el felejtettem, hogy ő nem szeret úgy mint én. Majdnem lekaptam.
Őrültem mikor vége lett az úszásnak.

Fekete És FehérWhere stories live. Discover now